• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області

СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області

Торги не відбулися

399 573 614.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 799 147.23 UAH
Період оскарження: 11.01.2019 13:51 - 07.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: eb0785c880374ee19912cf42c2473382
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-000597-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельная компанія "БУДГРАНД" (далі – Скаржник) повідомляє про порушення Службою автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) вимог законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою Скаржник подав тендерну пропозицію для участі в електронному аукціоні по предмету закупівлі "СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області" (UA-2019-01-11-000597-b). Тендерні пропозиції подали 3 учасника, а саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" За результатами прекваліфікації Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника (протокол від 12.02.2019) на підставі не відповідності кваліфікаційним критеріям. Даним рішенням Замовник порушив вимоги статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме: 1. Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєю тендерної пропозиції повинен був надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. а також відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів. що будуть залучені до виконання закупівлі. Змістом Додатку 2 до Тендерної документації не передбачено ані надання учасником будь-яких відомостей, ані надання будь-яких підтверджуючих документів у разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій. Ураховуючи вимоги Тендерної документації та керуючись статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано інформацію про наявне обладнання та наявних працівників. Згідно із частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно із частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 838 Цивільного кодексу встановлено імперативну норму, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Зазначеними частинами Цивільного кодексу України визначено, що для залучення субпідрядних організацій підрядник повинен мати діючий договір підряду із замовником. Враховуючи все вищезазначене надання договору субпідряду без наявного договору підряду є порушенням вимог Цивільного кодексу України. Згідно із частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно із частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 838 Цивільного кодексу встановлено імперативну норму, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Зазначеними частинами Цивільного кодексу України визначено, що для залучення субпідрядних організацій підрядник повинен мати діючий договір підряду із замовником. Враховуючи все вищезазначене надання договору субпідряду без наявного договору підряду є порушенням вимог Цивільного кодексу України. Оскільки у Тендерній документації Замовником не визначено інформацію щодо яких субпідрядних організацій (всі або ті, які будуть виконувати роботи в обсязі більше 20% від суми договору) учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції, Скаржник керувався положеннями частини 2 статті 19 та частиною 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Скаржником в складі тендерної пропозиції надано всі документи відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації. Виходячи з вище викладено та керуючись статтею 18 Закону ПРОСИМО: 1. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення та недопущення до аукціону аукціоні по предмету закупівлі "СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області" (UA-2019-01-11-000597-b) ТОВ "БУДГРАНД". 2. Зобов'язати Замовника повторно розглянути пропозицію Скаржника. Додатки: 1. Копія платіжного доручення про внесення плати за розгляд скарги.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.03.2019 19:16
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД", Пилипенко Денис Борисович +380631247087 budgrand1@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 83d3b6af61194e989f47c88f956f8f2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-11-000597-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельная компанія "БУДГРАНД" (далі – Скаржник) повідомляє про порушення Службою автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) вимог законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою Скаржник подав тендерну пропозицію для участі в електронному аукціоні по предмету закупівлі "СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області" (UA-2019-01-11-000597-b). Тендерні пропозиції подали 3 учасника, а саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" За результатами прекваліфікації Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника (протокол від 12.02.2019) на підставі не відповідності кваліфікаційним критеріям. Даним рішенням Замовник порушив вимоги статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме: 1. Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєю тендерної пропозиції повинен був надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. а також відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів. що будуть залучені до виконання закупівлі. Змістом Додатку 2 до Тендерної документації не передбачено ані надання учасником будь-яких відомостей, ані надання будь-яких підтверджуючих документів у разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій. Ураховуючи вимоги Тендерної документації та керуючись статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано інформацію про наявне обладнання та наявних працівників. Згідно із частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно із частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 838 Цивільного кодексу встановлено імперативну норму, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Зазначеними частинами Цивільного кодексу України визначено, що для залучення субпідрядних організацій підрядник повинен мати діючий договір підряду із замовником. Враховуючи все вищезазначене надання договору субпідряду без наявного договору підряду є порушенням вимог Цивільного кодексу України. Згідно із частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно із частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Частиною 1 статті 838 Цивільного кодексу встановлено імперативну норму, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Зазначеними частинами Цивільного кодексу України визначено, що для залучення субпідрядних організацій підрядник повинен мати діючий договір підряду із замовником. Враховуючи все вищезазначене надання договору субпідряду без наявного договору підряду є порушенням вимог Цивільного кодексу України. Оскільки у Тендерній документації Замовником не визначено інформацію щодо яких субпідрядних організацій (всі або ті, які будуть виконувати роботи в обсязі більше 20% від суми договору) учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції, Скаржник керувався положеннями частини 2 статті 19 та частиною 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Скаржником в складі тендерної пропозиції надано всі документи відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації. Виходячи з вище викладено та керуючись статтею 18 Закону ПРОСИМО: 1. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення та недопущення до аукціону аукціоні по предмету закупівлі "СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Луганській області" (UA-2019-01-11-000597-b) ТОВ "БУДГРАНД". 2. Зобов'язати Замовника повторно розглянути пропозицію Скаржника. Додатки: 1. Копія платіжного доручення про внесення плати за розгляд скарги.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Не додав Скан-копія, платіжного доручення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.02.2019 11:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 20.02.2019 19:20
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД", Пилипенко Денис Борисович +380631247087 budgrand1@gmail.com