• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН

Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН

Торги відмінено

18 057 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 16:08 - 28.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо аствновлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 6ddb448f4756426ebae944a6ff26583c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-001051-a.c1
Назва: Скарга щодо аствновлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
«01» лютого 2019 року Відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" Державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю послуг з Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. У п.п. 5.1.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації міститься вимога «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: довідка (складена в довільній формі) про наявність конструкторської документації на трансформатори заводу-виробника (ПрАТ «Запоріжтрансформатор») або креслень, попередньо узгоджених з заводом-виробником; наявність погоджених з заводом-виробником технологічних процесів з проведення капітальних ремонтів трансформаторів з заміною РПН, за підписом керівника, скріплена печаткою». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Конструкторська документація є інтелектуальною власністю заводу-виробника ПрАТ «Запоріжтрансформатор», вона відсутня у відкритому доступі, її наявність ніяким чином не може підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Ми також вважаємо вимогу щодо погодження заводом-виробником креслень та технологічних процесів, незаконною, так як вона створює умови для обмеження конкуренції, оскільки завод-виробник не зобов’язаний погоджувати зазначені документи для кожної юридичної особи, яка має необхідні дозвільні та ліцензійні документи для виконання ремонтів трансформаторів згідно предмету закупівлі та має намір взяти участь у зазначеному тендері. Завод-виробник ПрАТ «Запоріжтрансформатор» має право відмовити будь-кому у наданні таких документів чи погодження їх, не зазначаючи причини такої відмови. Таким чином, вимога про надання довідки щодо наявності конструкторської документації, погодження креслень та технологічних процесів із заводом-виробником є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. Таку вимогу тендерної документації виконати неможливо, оскільки наше підприємство два рази зверталося листами до виробника (лист Вих.№259 від 26.12.2018р. та Вих. №28 від 20.02.2019р.) з метою надання нам необхідних документів чи їх погодження для нашої участі в тендері, а відповіді на наші звернення ми не отримали. Таким чином, враховуючи вищезазначене, можна дійти переконливого висновку, що ці вимоги мають бути виключені з Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного рику виконання робіт з капітального ремонту трансформаторів. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «Український центр Енергоремонт» не може прийняти участь у закупівлі. (приклад) Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «04» березня 2019 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути зазначені вище дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Директор ТОВ «Український Центр Енергоремонт» І.В. Ковтун
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.03.2019 19:55
Дата виконання рішення Замовником: 05.04.2019 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ прийнято до виконання
Автор: ТОВ "Український Центр Енергоремонт", Шейн Сергій Анатолійович +380324437037 shein.sergei@ukr.net