-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН
Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН
Торги відмінено
18 057 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 16:08 - 28.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо аствновлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
6ddb448f4756426ebae944a6ff26583c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-001051-a.c1
Назва:
Скарга щодо аствновлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
«01» лютого 2019 року Відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" Державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю послуг з Капітальний ремонт трансформаторів типу ТРДНС-25000/35-72У1, зав.№110729 та ТРДНС-63000/35, зав.№139470 з заміною РПН.
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У п.п. 5.1.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації міститься вимога «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: довідка (складена в довільній формі) про наявність конструкторської документації на трансформатори заводу-виробника (ПрАТ «Запоріжтрансформатор») або креслень, попередньо узгоджених з заводом-виробником; наявність погоджених з заводом-виробником технологічних процесів з проведення капітальних ремонтів трансформаторів з заміною РПН, за підписом керівника, скріплена печаткою».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
Конструкторська документація є інтелектуальною власністю заводу-виробника ПрАТ «Запоріжтрансформатор», вона відсутня у відкритому доступі, її наявність ніяким чином не може підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Ми також вважаємо вимогу щодо погодження заводом-виробником креслень та технологічних процесів, незаконною, так як вона створює умови для обмеження конкуренції, оскільки завод-виробник не зобов’язаний погоджувати зазначені документи для кожної юридичної особи, яка має необхідні дозвільні та ліцензійні документи для виконання ремонтів трансформаторів згідно предмету закупівлі та має намір взяти участь у зазначеному тендері. Завод-виробник ПрАТ «Запоріжтрансформатор» має право відмовити будь-кому у наданні таких документів чи погодження їх, не зазначаючи причини такої відмови.
Таким чином, вимога про надання довідки щодо наявності конструкторської документації, погодження креслень та технологічних процесів із заводом-виробником є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Таку вимогу тендерної документації виконати неможливо, оскільки наше підприємство два рази зверталося листами до виробника (лист Вих.№259 від 26.12.2018р. та Вих. №28 від 20.02.2019р.) з метою надання нам необхідних документів чи їх погодження для нашої участі в тендері, а відповіді на наші звернення ми не отримали.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, можна дійти переконливого висновку, що ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного рику виконання робіт з капітального ремонту трансформаторів. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «Український центр Енергоремонт» не може прийняти участь у закупівлі. (приклад)
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «04» березня 2019 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути зазначені вище дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Директор
ТОВ «Український Центр Енергоремонт» І.В. Ковтун
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 26.02.2019 16:31
- Лист від 26.12.2018р. 26.02.2019 16:31
- Лист від 20.02.2019р. 26.02.2019 16:31
- Скрин шоти 26.02.2019 16:31
- Скрин шоти 26.02.2019 16:31
- Скан-копія платіжного доручення 26.02.2019 16:31
- Рішення від 28.02.2019 № 2194 + лист Замовнику.pdf 01.03.2019 12:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2019 № 3071.pdf 20.03.2019 18:17
- Рішення від 19.03.2019 № 3071.pdf 22.03.2019 19:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2019 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.03.2019 19:55
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2019 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято до виконання