-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Завершена
3 280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 400.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2018 15:34 - 20.12.2018 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2018-12-07-004023-с
Номер:
7b1e283c704d4be98575873122b6b8de
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-004023-c.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2018-12-07-004023-с
Скарга:
26 грудня 2018 року відбувся аукціон № UA-2018-12-07-004023-с щодо закупівлі: природний газ - код ДК 021:2015:09120000-6 — Газове паливо для Відділу освіти Новосанжарської РДА Полтавської області (далі – Замовник).
Протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти Новосанжарської РДА Полтавської області від 25.02.2019 року, в результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», було прийнято рішення щодо прийняття тендерної пропозиції та про намір укласти договір.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації (затвердженої протоколом тендерного комітету від 07.12.2018 р.) Замовника торгів виходячи з наступного.
Відповідно до розділу ІІ Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції ряд документів. Серед яких - копія договору на транспортування природного газу укладеного між учасником та підприємством ,яке здійснює транспортування природного газу на території місця розташування замовника та підпорядкованих йому закладів.
Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» відсутня копію діючого договору на транспортування природного газу укладеного між учасником та підприємством, яке здійснює транспортування природного газу.
ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС – ГРУП» до тендерної пропозиції був наданий договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами від 27.09.2017 року № 1709000475/Б, який на сьогодні втратив чинність.
Згідно п. 11.1 зазначений Договір діє до дати введення НКРЕКП в дію тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу та точок виходу.
Так, Постановою НКРЕКП № 1079 від 25.09.2018 року «Про затвердження Змін до Кодексу газотранспортної системи» введені в дію зазначені тарифи.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС – ГРУП» не був наданий діючий договір транспортування природного газу з АТ «УКРТРАНСГАЗ» відповідно до змін Кодексу газотранспортної системи.
Крім того, Додатком № 3 до Тендерної документації Замовника передбачений перелік документів та інформації, необхідної для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до 1.2. Додатку № 3 учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі, про те що учасник має/не має антикорупційну програму юридичної особи та уповноваженого з антикорупційної програми, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові останнього (для юридичних осіб).
Однак, зазначеної довідки до тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС – ГРУП» не було надано.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платижне доручення №360.pdf 06.03.2019 11:20
- Скарга про порушення у сфері публічних закупівель.pdf 06.03.2019 11:20
- Протокол розгляду пропозицій (1).pdf 06.03.2019 11:20
- рішення від 11.03.2019 №2638 + лист Замовнику.pdf 12.03.2019 11:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.19 №3599.pdf 28.03.2019 18:24
- Рішення від 27.03.2019 № 3599.pdf 01.04.2019 18:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2019 11:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.04.2019 18:16
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
0e5a91f00c83443a87ce5257fbee92b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-004023-c.c2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-07-004023-c розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області – ДК 021:2015: 09120000-6 газове паливо (природний газ).
Відповідно до протоколу від 03.01.2019 відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНССЕРВIС-ГРУП» (надалі – Учасник) у процедурі закупівлі, що проводиться Відділом освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області. (надалі – Замовник).
Вважаємо, що вказаний протокол винесено з порушенням вимог чинного законодавства з наступних підстав:
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є:
Додатком 5.1. до Тендерної документації Замовника передбачено: «Обсяги постачання природного газу на опалювальний період 2019 року (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року)», тобто вказаний Додаток не містить форму Специфікації про яке йдеться у п.1.3. Додатку 5.
Оглядом усієї Тендерної документації встановлено, що така Форма, як Специфікація – Замовником до Тендерної документації не надана.
У той же час Учасником надано «Технічну специфікацію щодо предмету закупівлі» в якій зазначено найменування, країна походження газу, ціну за 1000 куб.м.3 та загальну вартість.
Таким чином, Учасник добросовісно виконав вимоги Замовника.
Крім того, переможцем визнано Учасника – ТОВ «Енергія України» тендерна документація, якого не підписана електронним підписом.
Так, відповідно до вимог ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг").
Таким чином, учасники повинні подавати тендерні пропозиції у формі електронного документа.
Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» , електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Таким чином, електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
Разом з цим, в порушення вищевказаних норм чинного законодавства України тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України» не місить обов'язкового реквізиту електронного документа, що надає йому юридичної сили, а саме: електронного цифрового підпису.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України» є неподаною, а отже взагалі розглядатися не повинна.
З огляду на викладене вбачається неправомірне надання переваг Замовником іншому Учаснику, а тому рішення тендерного комітету Замовника прийняте, необґрунтовано, усупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим мають бути переглянуті та скасовані.
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Пов'язані документи:
Учасник
- квитанція.pdf 14.01.2019 13:22
- скарга на рішення замовника.pdf 14.01.2019 13:22
- Протокол розгляду.pdf 14.01.2019 13:23
- рішення від 16.01.2019 №498+лист Замовнику.pdf 17.01.2019 12:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2019 №1117.pdf 04.02.2019 15:26
- рішення від 01.02.2019 №1117.pdf 06.02.2019 17:57
- Протокол розгляду рішення АмКУ.pdf 25.02.2019 14:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2019 13:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2019 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
25.02.2019 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранссервіс-Груп" та рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Учасника ТОВ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ".
Скарга
Залишено без розгляду
скарга на рішення замовника
Номер:
02611f0564ea4285ac5c880cec0919da
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-004023-c.b1
Назва:
скарга на рішення замовника
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-07-004023-c розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області – ДК 021:2015: 09120000-6 газове паливо (природний газ).
Відповідно до протоколу від 03.01.2019 відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНССЕРВIС-ГРУП» (надалі – Учасник) у процедурі закупівлі, що проводиться Відділом освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Полтавської області. (надалі – Замовник).
Вважаємо, що вказаний протокол винесено з порушенням вимог чинного законодавства з наступних підстав:
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є:
Додатком 5.1. до Тендерної документації Замовника передбачено: «Обсяги постачання природного газу на опалювальний період 2019 року (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року)», тобто вказаний Додаток не містить форму Специфікації про яке йдеться у п.1.3. Додатку 5.
Оглядом усієї Тендерної документації встановлено, що така Форма, як Специфікація – Замовником до Тендерної документації не надана.
У той же час Учасником надано «Технічну специфікацію щодо предмету закупівлі» в якій зазначено найменування, країна походження газу, ціну за 1000 куб.м.3 та загальну вартість.
Таким чином, Учасник добросовісно виконав вимоги Замовника.
Крім того, переможцем визнано Учасника – ТОВ «Енергія України» тендерна документація, якого не підписана електронним підписом.
Так, відповідно до вимог ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг").
Таким чином, учасники повинні подавати тендерні пропозиції у формі електронного документа.
Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» , електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Таким чином, електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасників закупівель є обов’язковим.
Разом з цим, в порушення вищевказаних норм чинного законодавства України тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України» не місить обов'язкового реквізиту електронного документа, що надає йому юридичної сили, а саме: електронного цифрового підпису.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Енергія України» є неподаною, а отже взагалі розглядатися не повинна.
З огляду на викладене вбачається неправомірне надання переваг Замовником іншому Учаснику, а тому рішення тендерного комітету Замовника прийняте, необґрунтовано, усупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим мають бути переглянуті та скасовані.
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Пов'язані документи:
Учасник
- квитанція.pdf 08.01.2019 14:03
- скарга на рішення замовника.pdf 08.01.2019 14:03
- Протокол розгляду.pdf 08.01.2019 14:03
- рішення від 11.01.2019 № 301.pdf 11.01.2019 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2019 14:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.01.2019 15:38