• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Столи

Столи

Завершена

72 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 725.60 UAH
Період оскарження: 13.03.2019 09:57 - 18.03.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови закупівлі

Номер: 4a1f34ab1d2a4acf909e60a7d349d726
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000201-c.a2
Назва: Умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 2.1 п.2 Додатку №1 до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електроних торгів» (Технічні (якісні) вимоги до товару), Вами передбачено , що З метою запобігання закупівлі за бюджетні кошти фальсифікованої або неякісної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо поставки товарів належної якості, наданий виробником безпосередньо на ці торги з посиланням на номер оголошення та назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. Ми розглянули вашу відповідь. Ми НЕ НАЗВАЛИ що визначений вами Предмет закупілі є обмеження конкуренції. Якщо ви хочете в результаті закупівлі отримати якісний Товар визначенного Виробника, то це Ваше право і ми з ним згодні. І це підтверждується в сертифікатах якості, висновках СЄЄ, паспорті товару, в документах які ви також бажаєте щоб були надані Участниками. Також в паспорті виробу підтверджується виробник Товару (ПП "Заповіт") та термін придатності товару, його гарантійний термін. Але пункт про забеспечення "ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА" від виробника як не існуючий термін в Господачому Кодексі. А ваша відповідь про отримання учасником Товару злочинним шляхом(контрабанба, крадіжка, незаконий бартер тощо зовсім абсурд. Це не регулюється гарантійним листом, а регулюєтся Д О Г О В О Р О М!!!!!! Не звужуйте коло осіб , які мають намір взяти участь в закупівлі. Відмініть дану умову!!! Тим паче що виробник дав відповідь: він НЕ НАДАСТЬ цей гарантійний лист іншим участникам, тому що участь в даній закупівлі "Е К С Л Ю З І В Н А!!!!!!" - гарантійний лист наданий тільники одному Участнику і іншим Участникам , виробник ВЖЕ не надасть гарантійні Листи!!!!! ( тобто Замовник хоче придбати Товар тільки від одного Участника, тільки якому Виробник дав Гарант. лист!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.03.2019 14:17
Підтвердження вирішення: Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції. Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників. Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі. Вимогу вважаємо безпідставною. Звертаємо увагу скаржника, що пункт 4.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35, передбачає: «Користувач Системи (особа, яка зареєстрована у системі та має доступ до інформації) несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер….». Зі свого боку Замовник залишає за собою право в подальшому не вести дискусію з дописувачем, який не обмежує себе у пустих звинуваченнях, образах та некоректних висловлюваннях. Просимо мати повагу до себе і до інших користувачів системи.
Вимога
Вирішена

Вимога щодо умов закупівлі

Номер: c08430df20b449c1a12c6cc6d9b1b917
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-000201-c.a1
Назва: Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 2.1 п.2 Додатку №1 до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електроних торгів» (Технічні (якісні) вимоги до товару), Вами передбачено , що З метою запобігання закупівлі за бюджетні кошти фальсифікованої або неякісної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо поставки товарів належної якості, наданий виробником безпосередньо на ці торги з посиланням на номер оголошення та назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. По друге: -Антимонопольним комітетом України розроблені рекомендації «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк. Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною.Якщо розглядати вимоги надання гарантійного листа по суті і розуміти таку вимогу як запоруку якості товару, який оптимально відповідає потребам Замовника і в той час є економічно вигідним та надійним для Замовника, то ці вимоги знайшли своє відображення: по перше в частині 1 Додатку№1 (в таблиці чітко вказаний виробник зазначеного товару- ПП «Заповіт») і по-друге в п. 5 Додатку№2 до оголошення (надати документи про якість). Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискрімінаційною, або замінити її на лист від Учасника про підтвердження надання товару з зазначеними відповідними «технічними (якісними) вимогами до товару» виробництва ПП «Заповіт». Звісно, якщо вам дійсно необхідний Товар від зазначеного Виробника, а не Товар від відповідного Учасника!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2019 09:33
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради розглянув Вашу вимогу щодо видалення з тендерної документації вимог надання гарантійних листів виробників продукції та вимоги щодо конкретного виробника товару закупівлі в допороговій закупівлі медичних столів код ДК 021:2015 39121200-8 «Столи» за результатами розгляду інформуємо, що технічні (якісні) вимоги до товару «Столи» сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі") та з метою ефективного підбору можливих постачальників товарів відповідно Закону Замовник може використовувати систему електронних закупівель: 1. Планова сума закупівлі становить менше 200 тисяч гривень, отже регламентується Порядком організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 19.06.2017 № 892 (далі - Порядок). Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення вимог санітарно-епідемічного режиму. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників. Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції. 2. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 3. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. 4. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ). 5. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 6. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Задовільнена: Ні