• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні)

Торги відмінено

1 498 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 159.05 UAH
Період оскарження: 11.02.2019 18:48 - 22.02.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга про встановлення наявності порушення процедури закупівлі

Номер: a61882d5f9384b2bbc8417f68b0395a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a12
Назва: Скарга про встановлення наявності порушення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА про встановлення наявності порушення процедури закупівлі, скасування рішення тендерного комітету Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» щодо відповідності вимогам тендерної документації та відхилення пропозицій, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні). Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b, опубліковане на електронному майданчику 11 лютого 2019 року. Приватне підприємство «Гермесфарм» (далі – Скаржник) надало свою пропозицію конкурсних торгів у встановленому законодавством порядку та у відповідності до затвердженої Замовником документації конкурсних торгів. 1 березня 2019 р. о 11:47 – 12:20 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №1 – Шовні матеріали; о 12:20 – 12:47 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; о 12:30 – 12:57 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №3 - Рукавички медичні. У даному аукціоні Скаржник приймав участь у всіх трьох лотах. Лот №1 – Шовні матеріали У даному лоті приймали участь 4 (чотири) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет-Л», Код ЄДРПОУ: 40717358, з остаточною ціною 74 508,12 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 77415,14 грн 3. ФОП Кухарська Катерина Ігорівна, Код ІПН 3130700943, з остаточною ціною 106 560,96 грн 4. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 111 232,98 грн Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 728 707,09 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ледум», Код ЄДРПОУ: 21869802, з остаточною ціною 730 000,00 грн 3. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 895 284,14 грн Лот №3 - Рукавички медичні У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Бадм-Б», Код ЄДРПОУ: 39273420, з остаточною ціною 240 202,32 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 255 281,50 грн 3. Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 336 490,00 грн Згідно протоколів розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» щодо розгляду пропозицій конкурсних торгів, поданих для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали”: Лот №1 – Шовні матеріали, Замовник визначив переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 77415,14 грн., шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання, 1. Замовник визначив переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 728 707,09 грн., шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках; Лот №3 - Рукавички медичні Замовник визначив переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 255 281,50 грн, шляхом оприлюднення інформації на уповноважених електроних майданчиках. ПП Гермесфарм не погоджується з рішеннями тендерного комітету Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради», оскільки наявні підстави пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупвлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: (по всім 3 (трьом) Лотам помилки однакові) Лот №1 – Шовні матеріали 1. Згідно розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: де одним з пунктів є - документами, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору (випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 1Установчі від 15.02.19(ст.1-47).pdf в якому серед інших файлів містяться – 1) Наказ №04/07/17 від 4 липня 2017 року, про виконання обов’язків директора, згідно зі статутом Товариства; 2) Протокол №04/07/17 Загальних зборів учасників, де на порядку денному одним із питань було «про призначення на посаду директора Товариства – Зеньковича Максима Михайловича та 3) Статут ТОВ «Віджи Медікал»(нова редакція). Згідно статуту ТОВ «Віджи Медікал», Розділ 6. Управління товариством, пункт 6.5 Директор у межах своєї компетенції: Так, згідно статуту ТОВ «Віджи Медікал», жодним з вищенаведених пунктів, не передбачається повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції або будь яких інших документів окрім укладання та підпису від імені Товариства господарських та інших договорів, угод, контрактів. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. 2. Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами: - Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не менш 80% від терміну придатності, закладеного виробником (гарантійний лист учасника); - Учасник обов’язково повинен надати на всі найменування запропонованого товару документи, що підтверджують внесення відомостей щодо декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення. У разі, якщо внесення відомостей щодо декларування оптово-відпускних цін на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати сканований лист-пояснення відсутності такого документу на даний товар; - Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі обов’язково зазначається номер оголошення та назва замовника торгів; - Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування : надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання. - Надати копію свідоцтва про державну реєстрацію товару; - Лист – гарантію про те, Учасник дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року);Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; - Оригінал гарантійного листа учасника про можливість надати зразки запропонованої продукції взагалом або вибірково на вимогу Замовника; - При постачанні товару надавати сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки, або інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством; - Надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством; - Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок продавця та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника. - У разі надання еквіваленту товару, Учасник подає документи, які підтверджують повну відповідність медико-технічним вимогам у вигляді таблиці відповідності. При виявлені в процесі використання товару заводського браку постачальник повинен здійснити обмін дефектного товару на іншу партію за свій рахунок Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 3Кваліфікаційні від 15.02.19 (ст.76-166).pdf, в якому міститься Договір оренди нежилого приміщення №10/09/2014 від «01» грудня 2017 року, в якому відсутні копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно). Крім того, пункт 16.22 Договору оренди нежилого приміщення свідчить про те, що «Даний договір вступає в силу з моменту його укладення Сторонами та діє до 31.12.2018 Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вже виносила РІШЕННЯ №8671-р/пк-пз від 23.08.2018р щодо надання договору не в повному обсязі, яким підтвердила, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, про що було проінформовано Замовника на етапі кваліфікації. Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання 1. Згідно розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: де одним з пунктів є - документами, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору (випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 1Установчі від 15.02.19(ст.1-47).pdf в якому серед інших файлів містяться – 1) Наказ №04/07/17 від 4 липня 2017 року, про виконання обов’язків директора, згідно зі статутом Товариства; 2) Протокол №04/07/17 Загальних зборів учасників, де на порядку денному одним із питань було «про призначення на посаду директора Товариства – Зеньковича Максима Михайловича та 3) Статут ТОВ «Віджи Медікал»(нова редакція). Згідно статуту ТОВ «Віджи Медікал», Розділ 6. Управління товариством, пункт 6.5 Директор у межах своєї компетенції: Так, згідно статуту ТОВ «Віджи Медікал», жодним з вищенаведених пунктів, не передбачається повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції або будь яких інших документів окрім укладання та підпису від імені Товариства господарських та інших договорів, угод, контрактів. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. 2. Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами: - Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування : надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 3Кваліфікаційні від 15.02.19 (ст.76-166).pdf, в якому міститься Договір оренди нежилого приміщення №10/09/2014 від «01» грудня 2017 року, в якому відсутні копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно). Крім того, пункт 16.22 Договору оренди нежилого приміщення свідчить про те, що «Даний договір вступає в силу з моменту його укладення Сторонами та діє до 31.12.2018. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вже виносила РІШЕННЯ №8671-р/пк-пз від 23.08.2018р щодо надання договору не в повному обсязі, яким підтвердила, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, про що було проінформовано Замовника на етапі кваліфікації, подачею на сайт вимоги, щодо дискваліфікації учасника.......
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.04.2019 23:20
Автор: ПП "Гермесфарм", Андрей +380977927818 hermesfarm1@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Лист замовнику щодо скарги до АМКУ

Номер: d75bc30dd4cf452ca392313922577349
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.b13
Назва: Лист замовнику щодо скарги до АМКУ
Скарга:
Шановний Замовник. ПП Гермесфарм нагадує Вам, що згідно рішення № 3174-р/пк-пз від 20.03.2019, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, постановила - Скаргу приватного підприємства "Гермесфарм" від 17.03.2019 № UA-2019-02-11-002919-b.a12 прийняти до розгляду за лотами №№ 1-3. Також нагадуємо Вам, що згідно п. 7 ст. 18. Порядок оскарження процедур закупівлі: « 7. У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.»
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2019 20:17
Автор: ПП "Гермесфарм", Андрей +380977927818 hermesfarm1@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Лист Замовнику щодо прийняття скарги до розгляду постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 4783504fd3f44c8884b961b253e494e4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.b14
Назва: Лист Замовнику щодо прийняття скарги до розгляду постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Шановний Замовник. ПП Гермесфарм нагадує Вам, що згідно рішення № 3174-р/пк-пз від 20.03.2019, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, постановила - Скаргу приватного підприємства "Гермесфарм" від 17.03.2019 № UA-2019-02-11-002919-b.a12 прийняти до розгляду за лотами №№ 1-3. Також нагадуємо Вам, що згідно п. 7 ст. 18. Порядок оскарження процедур закупівлі: « 7. У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.»
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2019 20:11
Автор: ПП "Гермесфарм", Андрей +380977927818 hermesfarm1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо порушення Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b

Номер: 8bf608b0d96b4d15b56cf439fee286cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a11
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо порушення Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b
Вимога:
Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b, опубліковане на електронному майданчику 11 лютого 2019 року. Приватне підприємство «Гермесфарм» надало свою пропозицію конкурсних торгів у встановленому законодавством порядку та у відповідності до затвердженої Замовником документації конкурсних торгів. 1 березня 2019 р. о 12:20 – 12:47 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання, де ПП Гермесфарм приймав участь. У даному лоті приймали участь 3 (три) учасника, який закінчився з таким результатом: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, з остаточною ціною 728 707,09 грн 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ледум», Код ЄДРПОУ: 21869802, з остаточною ціною 730 000,00 грн 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ", Код ЄДРПОУ: 39882504, з остаточною ціною 895 284,14 грн Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерним комітетом Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» № 42 від 07.03.2019 року щодо розгляду тендерних пропозицій за ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання. Замовник визначив переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, яка за результатом оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційних критеріям, встановленим статтею 16, вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕСФАРМ" не погоджується з рішенням тендерного комітету та вимагає скасувати протокол №42 від 07.03.2019 року щодо розгляду тендерних пропозицій за ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання про визначення переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161, так як наявні недоліки та грубі помилки в тендерній пропозиції обраного переможця, а саме: Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання 1. Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами (один з пуктів): - Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування : надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 3Кваліфікаційні від 15.02.19 (ст.76-166).pdf, в якому міститься Договір оренди нежилого приміщення №10/09/2014 від «01» грудня 2017 року, в якому відсутні копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно). Крім того, пункт 16.22 Договору оренди нежилого приміщення свідчить про те, що «Даний договір вступає в силу з моменту його укладення Сторонами та діє до 31.12.2018. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вже виносила РІШЕННЯ №8671-р/пк-пз від 23.08.2018р щодо надання договору не в повному обсязі, яким підтвердила, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Шановний Замовник, аналізуючи роботу Вашого закладу у сфері державних закупівель, згідно модулю аналітики за посиланням https://clarity-project.info/entity/21902497, найбільша кількість бюджетних коштів, після закупівель комунальних послуг, сплачена саме ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «Віджи Медікал». А аналізуючи закупівлі ТОВ «Віджи Медікал» за посиланням https://clarity-project.info/tenderer/39190161 найбільша кількість підписаних договорів та отриманих бюджетних коштів, саме з/від вашої організації. Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи. Вимагаємо, прийняти вимогу до розгляду, скасувати протокол та завершити процедуру закупівлі згідно вимогам Законодавства. В іншому випадку нами будуть подані скарги до Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної ради, Держаудитслужби, Рахункової Палати, Правоохоронних органів України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У розділі ІІІ Тендерної документації у п. 1 надано перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх пропозицій, якщо система визначила їх як найбільш економічно вигідні. У складі своїх документів переможець надав лист, у якому пояснює відсутність копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно) технічною помилкою, через яку скан-копія договору оренди була надана не в повному обсязі. Згідно пп. 3.1. п. 3 Договору термін його дії визначено у Конкретних умовах Договору (Додаток №1), а саме - 35 місяців з моменту підписання договору. Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет прийшов до висновку відхилити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Номер: f2eb80a4d1ba4f24b671e8d958957367
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.b10
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
№73 Комунальний заклад від 12.03.2019р. «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” Код ЄДРПОУ 21902497 49100, Україна, м. Дніпро, вул. Космічна, будинок 17 ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо порушення КЗ «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) Комунальним Закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” (далі – Замовник), через авторизований електронний майданчик 11.02.2019 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2019-02-11-002919-b про проведення відкритих торгів із закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) (далі –Процедура закупівлі). 01.03.2019 відбулося розкриття тендерних пропозицій та аукціон за Лотом №1 Процедури закупівлі. Відповідно до протоколу №40 від 07.03.2019р., щодо розгляду тендерних пропозицій код за ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №1 – Шовні матеріали участь в аукціоні прийняло чотири учасники: - ТОВ «Пріоритет-Л» - 74508,12грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» - 77415,14грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ФОП Кухарська К.І. - 106560,96грн без ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ПП «Гермесфарм» - 111232,98грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) У складі вищезазначеного протоколу № 40 також зазначається наступне: «Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пріоритет-Л» було виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: -Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною не надав до складу своєї тендерної пропозиції оновлену цінову пропозицію та заповнений проект договору. Псарьова О.М. запропонувала відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Пріоритет-Л» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.» Даним протоколом була відхилена пропозиція ТОВ «Пріоритет-Л» з найнижчою ціною за результатом аукціону. ТОВ «Пріоритет-Л» вважає, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі медичних матеріалів, основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон № 922), чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «Пріоритет-Л» на об’єктивну оцінку, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації закупівлі Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:  заповненою оновленою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною;  - заповненим проектом договору (Додаток №5) завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx"). Також відповідно пункту 2 розділу 5 Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до Статті 25 Закону № 922: « 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом… 3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали… 5. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.» Тобто, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Кінцевим строком для подання тендерної пропозиції було встановлено: 26.02.2019р. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу аукціон відбувся 01.03.2019р. Таким чином, документи «тендерна пропозиція» та «проект договору», необхідність надання яких після кінцевого строку подання Пропозиції передбачалось Документацією, не є складовою тендерної пропозиції учасника, тому їх надання чи ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. (Рішення АМКУ №12501-р/пк-пз від 06.12.2018р. з аналогічних питань) Також Звертаємо увагу Замовника, що не зважаючи на це 05.03.2019р. документи «тендерна пропозиція» та «проект договору» були завантажені до системи Pozorro. Переконливо просимо Замовника діяти в рамках діючого законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі», не зважаючи на будь-який тиск, зі сторони учасників закупівлі. В іншому випадку, ТОВ «Пріоритет-Л» буде вимушено звернутися до Антимонопольного комітету України, інших органів судочинства, влади та прокуратури. Враховуючи вищезазначене та керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) згідно оголошення UA-2019-02-11-002919-b від 11.02.2019 р., що оприлюднене через авторизований електронний майданчик Комунальним Закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” 3. Скасувати рішення згідно протоколу № 40 від 07.03.2019 року про розгляд тендерних пропозицій та відхилення пропозиції ТОВ «Пріоритет-Л». 4. Провести завершення процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі». Директор ТОВ «Пріоритет-Л»: В.І. Любчіч
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно розділу III Тендерної документації оновлена форма "Тендерної пропозиції" та заповнений прокт договору завантажуються до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 05.03.2019р. о 07:37 ПП "Гермесфарм" була подана вимога щодо невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет прийшов до висновку відхилити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Номер: ea7c6ca0aa2c46a4aa6611516447431f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.b9
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
№73 Комунальний заклад від 12.03.2019р. «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» ДОР” Код ЄДРПОУ 21902497 49100, Україна, м. Дніпро, вул. Космічна, будинок 17 ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо порушення КЗ «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) Комунальним Закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” (далі – Замовник), через авторизований електронний майданчик 11.02.2019 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2019-02-11-002919-b про проведення відкритих торгів із закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) (далі –Процедура закупівлі). 01.03.2019 відбулося розкриття тендерних пропозицій та аукціон за Лотом №1 Процедури закупівлі. Відповідно до протоколу №40 від 07.03.2019р., щодо розгляду тендерних пропозицій код за ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” Лот №1 – Шовні матеріали участь в аукціоні прийняло чотири учасники: - ТОВ «Пріоритет-Л» - 74508,12грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ТОВ «ВІДЖИ МЕДІКАЛ» - 77415,14грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ФОП Кухарська К.І. - 106560,96грн без ПДВ (ціна за результатом аукціону) - ПП «Гермесфарм» - 111232,98грн з ПДВ (ціна за результатом аукціону) У складі вищезазначеного протоколу № 40 також зазначається наступне: «Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пріоритет-Л» було виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: -Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною не надав до складу своєї тендерної пропозиції оновлену цінову пропозицію та заповнений проект договору. Псарьова О.М. запропонувала відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Пріоритет-Л» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.» Даним протоколом була відхилена пропозиція ТОВ «Пріоритет-Л» з найнижчою ціною за результатом аукціону. ТОВ «Пріоритет-Л» вважає, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі медичних матеріалів, основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон № 922), чим безпосередньо порушено права та законні інтереси ТОВ «Пріоритет-Л» на об’єктивну оцінку, виходячи з наступного: Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації закупівлі Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:  заповненою оновленою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною;  - заповненим проектом договору (Додаток №5) завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx"). Також відповідно пункту 2 розділу 5 Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до Статті 25 Закону № 922: « 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом… 3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали… 5. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.» Тобто, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Кінцевим строком для подання тендерної пропозиції було встановлено: 26.02.2019р. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу аукціон відбувся 01.03.2019р. Таким чином, документи «тендерна пропозиція» та «проект договору», необхідність надання яких після кінцевого строку подання Пропозиції передбачалось Документацією, не є складовою тендерної пропозиції учасника, тому їх надання чи ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. (Рішення АМКУ №12501-р/пк-пз від 06.12.2018р. з аналогічних питань) Також Звертаємо увагу Замовника, що не зважаючи на це 05.03.2019р. документи «тендерна пропозиція» та «проект договору» були завантажені до системи Pozorro. Переконливо просимо Замовника діяти в рамках діючого законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі», не зважаючи на будь-який тиск, зі сторони учасників закупівлі. В іншому випадку, ТОВ «Пріоритет-Л» буде вимушено звернутися до Антимонопольного комітету України, інших органів судочинства, влади та прокуратури. Враховуючи вищезазначене та керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) згідно оголошення UA-2019-02-11-002919-b від 11.02.2019 р., що оприлюднене через авторизований електронний майданчик Комунальним Закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради” 3. Скасувати рішення згідно протоколу № 40 від 07.03.2019 року про розгляд тендерних пропозицій та відхилення пропозиції ТОВ «Пріоритет-Л». 4. Провести завершення процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 12.03.2019 17:35
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації учасників

Номер: fa28f0013a51430784f4bcf34016eb60
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a8
Назва: Вимога щодо дискваліфікації учасників
Вимога:
Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b, опубліковане на електронному майданчику 11 лютого 2019 року. Приватне підприємство «Гермесфарм» надало свою пропозицію конкурсних торгів у встановленому законодавством порядку та у відповідності до затвердженої Замовником документації конкурсних торгів. ПП Гермесфарм, вивчивши тендерні пропозиції Учасників, яких було вибрано системою як найбільш економічно вигідними, звертає увагу Замовника на недоліки та грубі помилки в тендерних пропозиціях обраних переможців, а саме: Лот №3 - Рукавички медичні 1. Згідно Додатку №1 до тендерної документації, Форма Тендерної пропозиції, містить примітку – «Примітки (обов’язково для виконання Учасником):» * - При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з цієї специфікації Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладним. Учасником ТОВ «Бадм-Б» код ЄДРПОУ: 39273420, у складі тендерної пропозиції надано файл КЧ.pdf в якому міститься Форма Тендерна пропозиція, де проігнорована дана примітка, та відсутне зазначення найменування товару з специфікації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Бадм-Б» не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині та повинна бути відхилена. 2. Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами (один з пуктів): - Надати копію свідоцтва про державну реєстрацію товару; Учасником ТОВ «Бадм-Б» код ЄДРПОУ: 39273420 у складі тендерної пропозиції, відсутні будь-які реєстраційні документи (свідоцтва або декларації про відповідність) на запропонований товар. Враховуючи вище наведене взагалі невідомо, що це за товар, чи має він реєстрацію на теріторії Украіни, чи відповідає він вимогам встановленим законодавством та інше. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Бадм-Б» не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині та повинна бути відхилена. 3. Наступним учасником, чия пропозиція за результатом аукціону, визнана найбільш економічно вигідною – ТОВ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами (один з пуктів): - Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування : надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 3Кваліфікаційні від 15.02.19 (ст.76-166).pdf, в якому міститься Договір оренди нежилого приміщення №10/09/2014 від «01» грудня 2017 року, в якому відсутні копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно). Крім того, пункт 16.22 Договору оренди нежилого приміщення свідчить про те, що «Даний договір вступає в силу з моменту його укладення Сторонами та діє до 31.12.2018. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вже виносила РІШЕННЯ №8671-р/пк-пз від 23.08.2018р щодо надання договору не в повному обсязі, яким підтвердила, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Шановний Замовник, аналізуючи роботу Вашого закладу у сфері державних закупівель, згідно модулю аналітики за посиланням https://clarity-project.info/entity/21902497, найбільша кількість бюджетних коштів, після закупівель комунальних послуг, сплачена саме ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «Віджи Медікал». А аналізуючи закупівлі ТОВ «Віджи Медікал» за посиланням https://clarity-project.info/tenderer/39190161 найбільша кількість підписаних договорів та отриманих бюджетних коштів, саме з/від вашої організації. Дивний збіг обставин. Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В результаті розгляду вимог до закупівлі за кодом UA-2019-02-11-002919-b буде прийнято рішення та висвітлено на сайті.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації Учасників

Номер: 80d7a9a0943645b4aa84be762e766bc1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a7
Назва: Вимога щодо дискваліфікації Учасників
Вимога:
Комунальним закладом «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні), оголошення № UA-2019-02-11-002919-b, опубліковане на електронному майданчику 11 лютого 2019 року. Приватне підприємство «Гермесфарм» надало свою пропозицію конкурсних торгів у встановленому законодавством порядку та у відповідності до затвердженої Замовником документації конкурсних торгів. ПП Гермесфарм, вивчивши тендерні пропозиції Учасників, яких було вибрано системою як найбільш економічно вигідними, звертає увагу Замовника на недоліки та грубі помилки в тендерних пропозиціях обраних переможців, а саме: Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання 1. Згідно Додаток №2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути наведена наступними документами (один з пуктів): - Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування : надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявність в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віджи Медікал», Код ЄДРПОУ: 39190161 у Тендерній пропозиції надано файл 3Кваліфікаційні від 15.02.19 (ст.76-166).pdf, в якому міститься Договір оренди нежилого приміщення №10/09/2014 від «01» грудня 2017 року, в якому відсутні копії сторінки(нок) які містять пункти 4.4. – 7.2 (включно). Крім того, пункт 16.22 Договору оренди нежилого приміщення свідчить про те, що «Даний договір вступає в силу з моменту його укладення Сторонами та діє до 31.12.2018. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віджи Медікал» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вже виносила РІШЕННЯ №8671-р/пк-пз від 23.08.2018р щодо надання договору не в повному обсязі, яким підтвердила, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Наступним учасником, чия пропозиція за результатом аукціону, визнана найбільш економічно вигідною - ТОВ «Ледум», Код ЄДРПОУ: 21869802, з остаточною ціною 730 000,00 грн. Учасником, ТОВ «Ледум» у складі тендерної пропозиції крім установчих документів, які не засвідчені прізвищем та ініціалами уповноваженої особи, не надано жодного документу який вимагався Тендерною документацією, навіть відсутня тенедерна пропозиція. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ледум» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена. Шановний Замовник, аналізуючи роботу Вашого закладу у сфері державних закупівель, згідно модулю аналітики за посиланням https://clarity-project.info/entity/21902497, найбільша кількість бюджетних коштів, після закупівель комунальних послуг, сплачена саме ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «Віджи Медікал». А аналізуючи закупівлі ТОВ «Віджи Медікал» за посиланням https://clarity-project.info/tenderer/39190161 найбільша кількість підписаних договорів та отриманих бюджетних коштів, саме з/від вашої організації. Дивний збіг обставин. Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи. У разі вчинення неправомірних дій, нами будуть подані скарги до Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної ради, Держаудитслужби, Рахункової палати та Правоохоронних органів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В результаті розгляду вимог до закупівлі за кодом UA-2019-02-11-002919-b буде прийнято рішення та висвітлено на сайті.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації учасників

Номер: 04833bfb96b04e5f9ed8e177217e63c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a6
Назва: Вимога щодо дискваліфікації учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Тендерної документації, ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, містить наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:  заповненою оновленою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною;  - заповненим проектом договору (Додаток №5) завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx"). Розділ Тендерної документації V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 2 Інша інформація містить наступну вимогу: - Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Нагадуємо Вам, що електронний аукціон на закупівлю товару ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) завершився 1 березня 2019 р. Наступний робочий день був 04.03.2019. Згідно даних розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua, (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002919-b) станом на 5.03.2019 року, відсутня оновлена Тендерна пропозиція та заповнений проект договору у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx") Учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких автоматично визначені електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною згідно Лот №1 – Шовні матеріали – ТОВ «Пріоритет-Л», та згідно Лот №3 - Рукавички медичні – ТОВ «БАДМ-Б». З огляду на вищенаведене, вимагаємо відхилити тендерні пропозиції ТОВ «Пріоритет-Л» та ТОВ «БАДМ-Б», як такі що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та розглянути наступні пропозиції з переліку учасників , що вважаються найбільш економічно вигідними
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В результаті розгляду вимог до закупівлі за кодом UA-2019-02-11-002919-b буде прийнято рішення та висвітлено на сайті.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації учасників

Номер: da7e20c9aa494ed483e3dcf66095ff51
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002919-b.a5
Назва: Вимога щодо дискваліфікації учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Тендерної документації, ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, містить наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:  заповненою оновленою формою «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною;  - заповненим проектом договору (Додаток №5) завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx"). Розділ Тендерної документації V. Оцінка тендерної пропозиції, п. 2 Інша інформація містить наступну вимогу: - Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Нагадуємо Вам, що електронний аукціон на закупівлю товару ДК 021:2015 – 33140000-3 „Медичні матеріали” (Лот №1 – Шовні матеріали; Лот №2 – Витратні матеріали одноразового використання; Лот №3 – Рукавички медичні) завершився 1 березня 2019 р. Наступний робочий день був 04.03.2019. Згідно даних розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua, (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002919-b) станом на 5.03.2019 року, відсутня оновлена Тендерна пропозиція та заповнений проект договору у графічному форматі (“.pdf“ або ".jpg" та ".doc" або ".docx") Учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких автоматично визначені електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною згідно Лот №1 – Шовні матеріали – ТОВ «Пріоритет-Л», та згідно Лот №3 - Рукавички медичні – ТОВ «БАДМ-Б». З огляду на вищенаведене, вимагаємо відхилити тендерні пропозиції ТОВ «Пріоритет-Л» та ТОВ «БАДМ-Б», як такі що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та розглянути наступні пропозиції з переліку учасників , що вважаються найбільш економічно вигідними
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В результаті розгляду вимог до закупівлі за кодом UA-2019-02-11-002919-b буде прийнято рішення та висвітлено на сайті.
Статус вимоги: Відхилено