• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

свинина охолоджена, курятина охолоджена чи заморожена

Завершена

1 333 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 16:47 - 19.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено

скарга

Номер: 92dbab1535be400881431631663fab7c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-001136-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо неправомірного визначення переможця торгів
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.04.2019 22:14
Автор: ФОП Глущенко Владислав Степанович, Глущенко Владислав Степанович +380459151614 valentina068@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: af3d7cba0a61473d851bbe3e4b772f44
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-001136-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону Шановні члени тендерного комітету Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації, звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП Кособлик Сергія Петровича допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень. Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції. Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кособлик С.П. замовник мав встановити, що вона не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону: - пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися файл з «проектом договору про закупівлю товару (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації) та листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі);». При цьому самим додатком 4 до тендерної документації передбачено, що - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни в договорі та Специфікації; - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Проект договору про закупівлю, який міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Кособлик С.П., заповнений з порушенням вимог додатку 4 до тендерної документації – не заповнена специфікація, яка міститься у додатку №1 до проекту договору про закупівлю та є його невід’ємною частиною. Згідно із закупівлею придбаваються 4 найменування товару, що має відображатися у специфікації до договору. У додатку №4 до тендерної документації стосовно вимог до заповнення Специфікації вказано, що необхідно заповнити всі пункти договору, крім ціни в Специфікації, з чого слідує висновок, що специфікація має бути заповнена по усім пунктам, крім ціни. Специфікація в проекті договору ФОП Кособлик С.П. не заповнена взагалі. Отож тендерна пропозиція ФОП Кособлик С.П. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати своє попереднє рішення. З метою захисту порушених замовником прав ФОП Глущенко В.С. змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України для скасуння незаконного рішення та до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Київській області для притягнення членів тендерного комітету замовника до відповідальності за допущені порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Отже, замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує формальні (несуттєві) помилки у тендерній документації, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону. Водночас рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приймається замовником самостійно.
Статус вимоги: Не задоволено