-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин, паливо дизельне)
Бензин, паливо дизельне
Завершена
5 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2017 16:29 - 06.11.2017 16:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможцем торгів Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ РЕСУРС"
Номер:
6b23419f14d444beb839f09050523fe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-01-002805-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможцем торгів Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ РЕСУРС"
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось до Вас з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: необґрунтованого та неправомірного визначення Учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ РЕСУРС" переможцем, у зв’язку із відсутністю станом на «13» листопада 2017 року(кінцевий термін подачі пропозиції) в складі пропозиції документів, передбачених вимогами документації допорогової закупівлі, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Учасником ТЗОВ "ПРЕСТИЖ РЕСУРС" неправомірно та недобросовісно було дозавантажено документи після етапу «аукціон» «18» листопада 2017 року.
На виконання абз.2 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найкращою, має технічну можливість дозавантажити документи до своєї тендерної пропозиції. Для реалізації вищевказаної норми система Prozorro не блокує завантаження учасниками документів пропозиції після закінчення строку подання.
При цьому звертаємо вашу увагу, що точні дата та час завантаження документів учасника відображені у Prozorro (активне посилання «Документи» навпроти назви учасника у формі Реєстру пропозицій). Відповідно замовник має можливість на етапі кваліфікації розглядати тільки ті документи, що були подані до завершення строку подання пропозицій.
Такі дії учасників прямо суперечать положенням чинного законодавства України, що підтверджується в тому числі і неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України - органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо.
Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця.
Додатково інформуємо, що організація та порядок проведення допорогової процедури не повинні суперечити принципам здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Враховуючивищезазначену інформацію , Замовник зобов’язаний залишити без розгляду документи, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
Виходячи із вищенаведеного, звертаємось до Вас з метою усунення порушення, допущеного членами тендерного комітету при проведенні торгів, а саме: скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів Учасника ТзОВ "ПРЕСТИЖ РЕСУРС", та розгляну наступну найбільш економічну вигідну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2017 15:20
Вирішення:
Державне підприємство «АРТЕМСІЛЬ» не є замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тому не здійснює процедури закупівлі в порядку передбаченому вищезазначеним Законом.
Водночас, з метою забезпечення найбільш вигідних умов придбання товарів, робіт та послуг для здійснення господарської діяльності ДП «АРТЕМСІЛЬ» на підприємстві створений комітет з проведення торгів, затверджені відповідні внутрішні локальні акти підприємства.
Комітет з проведення торгів використовує в своїй діяльності торгівельні площадки системи закупівель Prozorro для можливості проведення аукціонів відповідно до внутрішніх локальних актів підприємства.
Так, комітетом з проведення торгів 01.11.2017 розміщена інформація про проведення торгів на закупівлю нафти і дистилятів (бензин, паливо дизельне) в системі Prozorro (закупівля UA-2017-11-01-002805-a) та розміщена відповідна конкурсна документація.
Пунктом «1. Зміст і спосіб подання конкурсної пропозиції» розділу «III. Підготовка конкурсних пропозицій» конкурсної документації на закупівлю нафти і дистилятів (бензин, паливо дизельне) зазначено, що Учасник зобов’язаний після допущення його конкурсної пропозиції до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції) згідно обраного (-их) ЛОТу (-ів) у відповідь на запит Замовника обов’язково розмістити (додати) (розмістити через торгівельний майданчик системи закупівель Prozorro) в електронному вигляді (всі документи повинні бути надані у вигляді кольорових сканованих копій) всіх документів.
Так, учасником ТОВ «ПРЕСТИЖ РЕСУРС» після допущення його конкурсної пропозиції до розгляду (після завершення аукціону) згідно ЛОТів 1, 3 у відповідь на запит ДП «АРТЕМСІЛЬ» додано (розміщено через торгівельний майданчик системи закупівель Prozorro) документи згідно переліку зазначеному в конкурсній документації.
Також зазначаємо, що учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» після допущення його конкурсної пропозиції до розгляду (після завершення аукціону) згідно ЛОТу 2 у відповідь на запит ДП «АРТЕМСІЛЬ» додано (розміщено через торгівельний майданчик системи закупівель Prozorro) низку документів згідно переліку зазначеному в конкурсній документації, зокрема:
- Кінцева «Конкурсна пропозиція» з урахуванням результату аукціону;
- Лист-гарантія, складений учасником у довільній формі, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України;
- Баланс на 31.12.2016;
- Звіт про фінансові результати за 2016 рік, тощо.
З огляду на вищевикладене, оскільки ДП «АРТЕМСІЛЬ» не є замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та здійснює процедури закупівлі в порядку передбаченому внутрішніми локальними актами підприємства, відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «ПРЕСТИЖ РЕСУРС» суперечило б умовам конкурсної документації на закупівлю нафти і дистилятів (бензин, паливо дизельне).
Статус вимоги:
Відхилено