• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей у приміщенні Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №66

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Завершена

775 759.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 878.80 UAH
Період оскарження: 10.10.2016 14:32 - 18.10.2016 14:37
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 4fbae5af81b64b8eab7ac32b96ff8fb1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000275-a.a2
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Скарга:
Частное предприятие «КИАЦ «ТЕРЦ» в лице директора Штефан В.В. просим вас рассмотреть и проверить наши документы повторно по отклонению предложения по Капитальному ремонту (замены) окон и дверей в школе №104 и школе №66 города Запорожья Нами были поданы документы в установленый срок, до 21.10.2016, они находятся в прикреплённых файлах в системе «Прозоро»: 1. Гарантия выполнения работ в срок установленный заказчиком 2. Договоры о выполнение аналогичных работ которые подтверждают их выполнение Часть документов по пожарной безопасности и технике безопасности были доподаны с момента рассмотрения нашего предложения 27.10.2016 (это связано с тем, что главный инженер Дурнев В.А. находился в отпуске и небыло доступа к этим документам) Регламент государственных закупок Украины в системе «Прозоро» даёт возможность и разрешает до подачу или изменение документации в момент рассмотрения предложения заказчиком, для этого на этот период открывается доступ для корректировок предложения в электронной системе закупок «Прозоро». На данный момент эти замечания не могут быть причиной дисквалификации ЧП «КИАЦ «ТЕРЦ» Все приложения указаны в письме.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2016 17:20
Автор: ПП "КІАЦ "ТЕРЦ" , Владимир Штефан +380503417394 dodgens@mail.ru
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f8842368a4cc4d65b47ae3f92aa17f7b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000275-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. Код за ЄДРПОУ: 37573094. Місцезнаходження: вул. Незалежної України, 39-Б, м. Запоріжжя, 69037. Найменування предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (код CPV згідно ДК 021:2015 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби»). Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей у приміщенні Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №66 Місце надання послуг: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №66 розташована за адресою 69032, м. Запоріжжя, вул. Рекордна,1. Вимога Про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі Відповідно до п. 9.2 наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35, яким затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель виключними підставами дискваліфікації є : 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Відповідно до Аналізу пропозиції Учасника з найнижчою ціною на предмет її відповідності вимогам, зазначеним у документації, та відповідності учасника, що її подав кваліфікаційним вимогам Департаменту освіти та науки Запорізької міської ради від 24.10.2016 р. Учасник “Товариство з обмеженою відповідальністю «Идеал» не надав відповідну документацію На підставі зазначеного замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника Товариством з обмеженою відповідальністю «Идеал» у зв’язку з невідповідністю умовам закупівлі. ТОВ “Ідеал” зазначає, що встановлені в рішенні обставини не відповідають поданій пропозиції (документації), що вбачається з опублікованих 21.10.2016 р. в електронному (сканованому) вигляді у PDF формат наступних документах: - лист (на бланку підприємства за наявності), щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу, та також з можливою відстрочкою платежу до 45 днів від дати підписання актів виконаних робіт; 120.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:24 Наданий лист у складі пропозиції вих. № 1055 від 21.10.2016 р. - лист (на бланку підприємства за наявності, щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником; довідка134.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:24 Лист про усі вимоги № 1062 від 21.10.2016 р. Гарантійний лист у довільній формі на погодження Учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у додатку 1. гарант115.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:23 Лист № 1050 від 20,10,2016 р. Копія штатного розкладу працівники118.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:23 Лист № 1053 від 20.10.2016 р. Сканований договір (разом з невід’ємними його частинами) щодо виконання аналогічної роботи та скановані документи, що підтверджують його виконання досвід119.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:23 договора131.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:23 Лист № 1054 від 20.10.2016 довідку в довільній формі щодо наявності документів дозвільного характеру, що свідчать про спроможність Учасника виконувати роботи з капітального ремонту (якщо це передбачено чинним законодавством України) з наданням: - копії сертифікатів відповідності на профіль, фурнітуру та склопакети; - завіреної копії ліцензій на здійснення відповідних видів робіт в галузі будівництва; - завіреної копії дозволу на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки. довідка123.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:24 Наданий лист у складі пропозиції вих. № 1058 від 21.10.2016 р. 12. Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 3). згода124.pdf Опубліковано: 21.10.2016 13:24 Наданий лист у складі пропозиції вих. № 1059 від 21.10.2016 р. 13. Копію договору на вивезення будівельних відходів, або гарантійний лист (у довільній формі), на здійснення вивозу будівельних відходів. П. 1.2. проекту договору передбачає “Підрядник виконує відповідно до умов Договору монтажні роботи, інші роботи, пов’язані з капітальним ремонтом. 1.3. Підрядник виконує роботи з використанням своїх обладнання, матеріалів та засобів, вартість яких включена до вартості робіт згідно договірної ціни та локального кошторису, які є невід'ємними частинами даного Договору. Враховуючи наведене, та керуючись законом України “Про публічні закупівлі” та наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35, вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ “Идеал” Директор ТОВ “Идеал” О.Шешиков
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши звернення ТОВ «Идеал» та детально проаналізувавши документацію пропозиції вважаємо рішення про дискваліфікацію учасника правомірним. (Порівняльна таблиця додається).
Статус вимоги: Відхилено