-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Чай чорний
Чай чорний крупнолистовий, 100 г
Завершена
24 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 241.50 UAH
мін. крок: 1% або 241.50 UAH
Період оскарження:
12.03.2019 15:02 - 13.03.2019 16:00
Вимога
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
cba4b957d9d4414bbf58f772f5b53d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-001090-b.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Вимога:
В Протоколі (рішенні) засідання комітету конкурсних торгів Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів війни на вул.. Будищанській, 4 від 18.03.2019 р. в пункті 8 було викладено обгрунтування відхилення пропозицій КП «Володимирський ринок». За результатами обробки зазначеної в п.8 Протоколу засідання інформації повідомляємо наступне:
1. Видаткові накладні, акти приймання-передачі товару, специфікації, рахунки-фактури податкові накладні, містять фінансову інформацію про діяльність учасника, зокрема інформацію про об’єми продажів, вартість поставленої продукції, інформацію про зміну вартості продукції. В свою чергу, інформація про фінансову діяльність суб’єктів господарювання є інформацією з обмеженим доступом, а фактично – конфеденційною інформацією. Поняття конфіденційної інформації визначено Законами України «Про інформацію» від 02.10.1992 р. та "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011. За змістом вказаних законів конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов, та містить відомості пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання. Конфеденційна інформація не може бути розповсюджена за вимогою третіх осіб, крім випадків, визначених законом. Статтею 36 Господарського кодексу України (Неправомірне збирання, розголошення та використання відомостей, що є комерційною таємницею) встановлено, що відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону. Таким чином, вказаними вище законами визначено, що інформація про фінансову діяльність суб’єкта господарювання, а також відповідні документи - є конфіденційною інформацією, та відповідно до ст. 36 ГК України є комерційною таємницю, а вимоги будь-яких третіх осіб про розповсюдження зазначеної інформації є незаконними, та за їх вчинення передбачена визначена чинним законодавством України відповідальність.
2. У зв'язку з набранням чинності змін до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015 р. до повноважень Держсанепідемслужби України більше не входить видача санітарних паспортів на автомобілі, які задіяні для перевезення харчових продуктів.
Окрім того, згнідно ст.ст.43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. наявність санітарного паспорту на транспортний засіб для перевезення харчових продуктів не передбачена. Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
Даний лист пояснення було надано у складі тендерної пропозиції за вих. № 358 від 21.02.2019.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 17:34
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо.
1. Згідно Закону України "Про інформацію" до інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені відомості щодо діяльності державних та комунальних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 % акцій (часток) належить державі або територіальній громаді. В самому договорі купівлі-продажу, опублікованому КП "Володимирський ринок" у скаладі тендерної пропозиції, у п. 11.3. зазанчено, що специфікації, видаткові накладні, рахунки-фактури, замовлення тощо є невід'ємною частиною договору. Тобто договір купівлі-продажу надано не в повному обсязі, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
2. Так, ст. ст. 43, 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" наявність санітарного паспорта на транспортний засіб для перевезення харчових продуктів. Отримання санітарного паспорта - не обов'язок, що передбачений законодавством України, а право власника транспортного засобу для перевезення харчових продуктів. Замовник зацікавлений в тому, щоб продукти, з яких буде сформовано продуктові набори для надання малозабезпеченим мешканцям Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Будищанській, 4 згідно міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2019-2021 р. р., були поставлені транспортними засобами, які є безпечними. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазанчається у тендерній документації. Нормативно-правові акти, які б вимагали від Замовника не встановлювати кваліфікаційним критерієм наявність санітарного паспорта на транспортний засіб для перевезення харчових продуктів, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Питання щодо обгрунтування відхилення пропозиції
Номер:
332a0284a4624ef8b10f7805509a8f53
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-001090-b.c1
Назва:
Питання щодо обгрунтування відхилення пропозиції
Вимога:
В протоколі рішення про відмову перелічено 2 пункти :
1. договір суборенди складу не є дійсний - в переліку документів додано Додаткову угоду до договору оренди, про пролонгацію сроку оренди приміщення; - даний лист у списку № 14.3 ДУ Договір оренди 2019
2. не надоно лист - зобов'язання провезти експертизу на вимогу замовника - в переліку доданих документів - даний лист у списку №17 Лист згода на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 17:00
Вирішення:
1. Сторонами вказано додаткової угоди є ТОВ "ЛІНКОРН" та ФОП Голік Л. В.
2. Відповідно до кваліфікайних вимог Замовника Учасник у складі пропозиції повинен надати лист, скріплений підписом відповідальної особи та печаткою учасника, в якому зобов'язується за власний рахунок на першу вимогу замовника провести експертизу запроновованої ним продукції у разі виникнення необхідності.
Статус вимоги:
Відхилено