• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Фармацевтична продукція в складі 18 лотів

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9.50 UAH
Період оскарження: 21.02.2019 14:30 - 07.03.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга по переможцю

Номер: f8017bb3ee704d55ae3c68457b9d3000
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-21-001101-a.a2
Назва: Скарга по переможцю
Скарга:
Доброго дня, стосовно закупівлі, що проводив Ваш заклад UA-2019-02-21-001101-a, Лот 16 - Препарати фамацевтичні, інші (рентген плівка), по учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн", прошу звернути увагу на те, що вони не надали всі документи, які просили в тендерній документації, а саме: - Розділ ІІІ, пункт 1 - Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). (Половина сторінок без підпису та печатки, як приклад проект договору) - Розділ ІІІ, пункт 1 - Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів (відсутній реєстр), - Розділ ІІІ, пункт 1 - Довідка в довільній формі, щодо дислокації мереж аптек (власних, або орендованих складських приміщень) Учасника у м. Миколаїві (відсутня довідка) - Додаток 4, технічні вимоги - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва (реєстраційного посвідчення) про державну реєстрацію препаратів в МОЗ України, сертифікати якості на всі найменування запропонованого товару (відсутні копії сертифікатів якості). Прошу переглянути рішення стосовно переможця, та визнати переможцем учасника, який надав повний пакет документів. В тому разі, якщо замовник проігнорує цю вимогу, доведеться складати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.03.2019 19:06
Автор: Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович, Олександр Жук +380958323150 oleksandr.zhuck@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінуючі вимоги Тендерної документації по Лоту 5

Номер: 99d6ba7b1f914d1f95f6461aeedad14c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-21-001101-a.a1
Назва: Дискримінуючі вимоги Тендерної документації по Лоту 5
Вимога:
21.02.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Фармацевтична продукція” в складі 18 лотів. Лотом 5 є “Вироби медичного призначення_пакети для забору крові”. Вивчивши вимоги Тендерної документації до Лоту 5 ми виявили вимоги, які є дискримінаційними та суттєво обмежують конкуренцію: Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу надання “Довідка в довільній формі, щодо дислокації мереж аптек (власних, або орендованих складських приміщень) Учасника у м. Миколаїві”; Пункт 1.2 Додатку 2 до Тендреної документації містить вимогу надання “Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області. Надати документальне підтвердження.” Звертаємо Вашу увагу, що в Україні є декілька учасників, які можуть запропонувати контейнери для крові, які відповідають вимогам тендерної документації, проте не мають аптек та складських приміщень в м. Миколаїв або в Миколаївській області. Крім цього, контейнери для крові не продаються через мережі аптек. Вони не потрібні при реалізації контейнерів для крові. Учасники мають власний транспорт та договори з експедиторськими компаніями, що забезпечує доставку контейнерів для крові по всій Україні. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Таким чином, вимога надання Інформаційної довідки, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області порушує вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Згідно ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи вищезазначене прошу виключити вимогу надання “Інформаційної довідки, складена у довільній формі, про наявність мережі аптек (власних, або орендованих приміщень) на території м.Миколаїв, або Миколаївської області” з п.1 Розділу 3 Тендерної документації та п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо Вам за зауваження по тендерній документації. Вімогу про надання довідки розміщення підприємства на території міста Миколаїв або Миколаївській області скасовано. Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2019 13:04
Підтвердження вирішення: Зауваження прийнято до відома. Вімога про довідку усунута з тендерної документації.