-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система охоронного відеоспостереження та система контроля доступу до адміністративної будівлі державного підприємства «Адміністрація морських портів України»
за кодом ДК 021:2015 (35120000-1, Системи та пристрої нагляду та охорони) (Система охоронного відеоспостереження та система контроля доступу до адміністративної будівлі державного підприємства «Адміністрація морських портів України»)
Торги відмінено
6 359 930.04
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2019 17:38 - 15.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
58a93cb0f13f4a7a9c722bca93ff07de
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-10-001798-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга з додатками додається
Пов'язані документи:
Учасник
- міжнародний протокол розгляду.pdf 07.03.2019 17:38
- ПД про оплату скарги.pdf 07.03.2019 17:38
- Скарга АМКУ.pdf 07.03.2019 17:38
- Рішення від 13.03.2019 № 2756 (+лист Замовнику).pdf 13.03.2019 20:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.19 №3666.pdf 29.03.2019 17:43
- рішення від 28.03.2019 № 3666.pdf 02.04.2019 19:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2019 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2019 19:54
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2019 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 35120000-1, Системи та пристрої нагляду та охорони (Система охоронного відеоспостереження та система контроля доступу до адміністративної будівлі державного підприємства «Адміністрація морських портів України»), згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-10-001798-c, керуючись рішеннями Колегії № 3666-р/пк-пз від 28.03.2019.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Про дотримання принципів закупівель та відхилення пропозиції ТОВ "НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ"
Номер:
322df0ffe27d4e04be73e86f76f1d8c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-10-001798-c.c2
Назва:
Про дотримання принципів закупівель та відхилення пропозиції ТОВ "НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ"
Вимога:
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» вивчивши Протокол розгляду тендерних пропозицій
на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 35120000-1, Системи та пристрої нагляду та охорони (Система охоронного відеоспостереження та система контроля доступу до адміністративної будівлі державного підприємства «Адміністрація морських портів України») від 04.03.2019 б/н (надалі – протокол від 04.03.2019) були надзвичайно здивовані тим, як можна знайти порушення там де їх не має і вирішили, що мабуть це такий підхід до всіх учасників закупівель, проте Замовник застосував такий підхід лише до Тендерної пропозиції ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ», а до двох інших учасників розгляд тендерної пропозиції (можливо і не розглядував) відбувся за іншим принципом «Порушення є але я їх не бачу».
Тому вирішили нагадати Замовнику (ДП "Адміністрація морських портів України"), що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено такі принципи здійснення закупівель як:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про недотримання принципів здійснення закупівель Замовником свідчить наступна інформація:
Не відповідність Тендерної пропозиції ТОВ «НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ» умовам тендерної документації.
1. Вимогами тендерної документації (надалі – ТД) встановлено надати: "Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасником у складі пропозиції у вигляді довідки (довідок) в довільній формі або згідно форми наведеної в Додатку 3 до ТД".
Учасник ТОВ «НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ» на виконання цієї вимоги надав Лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 13.02.2019 № 46.
В даному листі Учасник вказав, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
П. 1 розділу V ТД та відповідно до вимог п.7 ст.28 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника»
В підтвердження недостовірності наданих даних Учасником зазначаємо:
Дані із сайта http://sfs.gov.ua/businesspartner даний учасник має податковий борг:
Дані із сайта: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=6197295
Наявність заборгованості із сплати обов’язкових податків чи зборів свідчить про те, що Учасник свідомо подав недостовірну інформацію та хотів приховати даний факт.
Проте Замовник не звернув увагу на дані факти, та своїм рішення (протокол від 04.03.2019) допускає даного учасника до аукціону, хоча є підстави для відхилення пропозиції учасника, відповідно до ч.2 ст.17 Закону.
Детальний опис порушень і зауважень, викладені у Файлі "Скарга 2"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 06.03.2019 16:05
- Розгорнута відповідь.docx 11.03.2019 14:57
Дата подачі:
06.03.2019 16:05
Вирішення:
Звертаємо увагу, що частиною 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Також, в протоколі розгляду тендерних пропозицій
від 04.03.2019 зазначено причини невідповідності пропозиції ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" умовам тендерної документації.
Також, розгорнута відповідь міститься у файлі "Відповідь на вимогу"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про дотримання принципів закупівель та відхилення пропозиції ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
Номер:
3819a894e72048f7a99785d457b2e07d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-10-001798-c.a1
Назва:
Про дотримання принципів закупівель та відхилення пропозиції ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"
Вимога:
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» вивчивши Протокол розгляду тендерних пропозицій
на закупівлю № UA-2019-01-10-001798-c товару за кодом ДК 021:2015 35120000-1, Системи та пристрої нагляду та охорони (Система охоронного відеоспостереження та система контроля доступу до адміністративної будівлі державного підприємства «Адміністрація морських портів України») від 04.03.2019 б/н були надзвичайно здивовані тим, як можна знайти порушення там де їх не має і вирішили, що мабуть це такий підхід до всіх учасників закупівель, проте Замовник застосував такий підхід лише до Тендерної пропозиції ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ», а до двох інших учасників розгляд тендерної пропозиції (можливо і не розглядував) відбувся за іншим принципом «Порушення є але я їх не бачу».
Тому вирішили нагадати Замовнику (ДП "Адміністрація морських портів України"), що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено такі принципи здійснення закупівель як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про недотримання принципів здійснення закупівель Замовником свідчить наступна інформація:
І. Не відповідність Тендерної пропозиції ДП «ЕС ЕНД ТІ Україна» умовам тендерної документації.
1. Вимогами тендерної документації (надалі – ТД) встановлено: "Гарантійний лист від виробників або їх офіційних представників (дистрибьюторів) на території України відеокамер та серверного обладнання, в якому міститься інформація про виробника товару і можливість поставити заявлену Замовником необхідну кількість товару в установлені строки. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику та містити посилання на номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо гарантійний лист ВИДАНИЙ НЕ ВИРОБНИКОМ продукції, а його офіційним представником, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заявлений офіційним представником документ, який підтверджує його офіційне представництво на території України".
Учасник ДП «ЕС ЕНД ТІ Україна» не виконав вимогу та надав у складі своєї пропозиції надав Авторизаційний лист ТОВ "Юнітоп" від 04.02.2019 №40220192, в якому зазначено, що ТОВ "Юнітоп" є офіційним представником Mobotix AG в Україні. Як ми бачимо, ТОВ "Юнітоп" є офіційним представником, а не виробником відеокамер Mobotix AG (які запропонував учасник (ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА") у складі своєї пропозиції), отже, учасник мав надати у складі своєї пропозиції документ заявлений офіційним представником, який підтверджує його офіційне представництво на території України, проте, такого документа у складі тендерної документації Учасником ДП "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" не надано, що свідчить про недотримання вимоги тендерної документації, в частині надання підтверджуючого документу про те, що ТОВ "Юнітоп" представляє Mobotix AG на території України.
Крім того, слід зазначити, що у поданій Учасником Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічна специфікація (технічні вимоги) від 18.02.2019 № 78, а саме у таблицях №9 та №10 не вказав марки та виробника запропонованих серверів, а вказав лише характеристики, тому встановити, чи надав Учасник авторизаційні (гарантійні) листи того чи іншого виробника, не є можливим, так само не можливо встановити чи надав Учасник підтвердження якості серверного обладнання паспортами/сертифікатами якості/відповідності тощо, що вимагалось замовником умовами ТД.
Всі зауваження викладені у файлі "Скарга"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.03.2019 11:29
- Розгорнута відповідь.docx 11.03.2019 12:47
Дата подачі:
06.03.2019 11:29
Вирішення:
Звертаємо увагу, що частиною 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Також, в протоколі розгляду тендерних пропозицій
від 04.03.2019 зазначено причини невідповідності пропозиції ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" умовам тендерної документації.
Також, розгорнута відповідь міститься у файлі "Відповідь на вимогу"
Статус вимоги:
Задоволено