• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)

Детальний перелік у Додатку 1 до документації

Торги не відбулися

95 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 479.61 UAH
Період оскарження: 19.03.2019 19:04 - 22.03.2019 20:00
Вимога
Відхилено

Cкарга

Номер: 083dfcf9ac6c4758b6f320d7d882d1e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-19-000952-b.a2
Назва: Cкарга
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи: Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису; Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації; Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації; Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації; Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації А також Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані 26/05/17, що суперечить вимозі Документації, а саме «дата видачі не раніше 25.03.2019 року» згідно п.п.5 пункту 8 Документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всих учасників дискваліфіковано
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: e72939b8ea59436fbe0d987fbeeb96a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-19-000952-b.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ФОП Терентьєв Сергій Дмитрович, що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи: 1.Технічна пропозиція 2. Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису згідноп.3Документації 3. Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації 4. Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України згідно п.п.2 пункту 8 Документації 5. Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що видані не раніше 25.03.2019 року згідно п.п.5 пункту 8 Документації 6. Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації 7. Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації 8. Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації В Комерційній пропозиції, завантаженій 26.03 було допущено помилку в позиції 1 (кількість паперу було вказано 780, замість 750), а потім в Пропозиції, завантаженій після аукціону, це виправлено; в позиції 6 запропоновано 2 шт «Маркер 6 шт набор текстовий», що суперечить Вимогам Замовника в Додатку 1 - вимагалось 2 набора по 10 шт Також, Учасником дозавантажені документи якості ПІСЛЯ аукціону, що є порушенням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Після розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, обраної електронної системи ФОП Терентьев С.Д.виявлено порушення,які висвітлені в протоколі №1 від 29.03.2019 року.Пропозицію ФОП Терентьев С.Д.відхилено рішенням тендерного комітету.
Статус вимоги: Задоволено