-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)
Детальний перелік у Додатку 1 до документації
Торги не відбулися
95 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 479.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 479.61 UAH
Період оскарження:
19.03.2019 19:04 - 22.03.2019 20:00
Вимога
Відхилено
Cкарга
Номер:
083dfcf9ac6c4758b6f320d7d882d1e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000952-b.a2
Назва:
Cкарга
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи: Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису; Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації; Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації; Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації; Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації
А також Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані 26/05/17, що суперечить вимозі Документації, а саме «дата видачі не раніше 25.03.2019 року» згідно п.п.5 пункту 8 Документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2019 09:54
Вирішення:
Всих учасників дискваліфіковано
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
e72939b8ea59436fbe0d987fbeeb96a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-19-000952-b.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ФОП Терентьєв Сергій Дмитрович, що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи:
1.Технічна пропозиція
2. Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису згідноп.3Документації
3. Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації
4. Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України згідно п.п.2 пункту 8 Документації
5. Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що видані не раніше 25.03.2019 року згідно п.п.5 пункту 8 Документації
6. Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації
7. Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації
8. Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації
В Комерційній пропозиції, завантаженій 26.03 було допущено помилку в позиції 1 (кількість паперу було вказано 780, замість 750), а потім в Пропозиції, завантаженій після аукціону, це виправлено;
в позиції 6 запропоновано 2 шт «Маркер 6 шт набор текстовий», що суперечить Вимогам Замовника в Додатку 1 - вимагалось 2 набора по 10 шт
Також, Учасником дозавантажені документи якості ПІСЛЯ аукціону, що є порушенням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2019 09:40
Вирішення:
Після розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, обраної електронної системи ФОП Терентьев С.Д.виявлено порушення,які висвітлені в протоколі №1 від 29.03.2019 року.Пропозицію ФОП Терентьев С.Д.відхилено рішенням тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено