-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Інструментальна система посадки
Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Торги відмінено
30 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2019 12:04 - 05.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
97afee17bde84f2e9f82554c6be0ee82
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-000295-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
При вивченні тендерної документації з’явилось враження, що тендерна документація складалась для створення дескримінаційних умов для можливих постачальників, або корупційних мотивів. А саме:
Предметом закупівлі є Інструментальна Система Посадки
Технічна вимога - відповідність радіомаячних систем ІІІ категорії ІАТА, але у переліку складових систем відcутній монітор дальнього поля (FFM), що є обов’язковим для ІІІ категорії аеропортів (ICAO додаток 10, том 1, стаття 2.8.5.2), відсутня вимога ломкісті антенних структур, що регламентується та є обов’язковою (ICAO додаток 14, том 1, стаття 9.9.6)
Вказана кількість елементів антен також є дискрімінаційною, тому що кожен виробник має запропонувати свою кількість для виконання певних завдань, які до речі також не вказані в технічному завданні (відповідність обладнання ІІІ категорії ще не означає забезпечення ІІІ категорії)
Також у переліку складових системи відсутні шафи керування, що виглядає абсурдно, тому що система ILS це цілісна система і розбивати її на частини це створення ризику сбою системи. Навіть, якщо закупити у оригінального виробника обладнання тільки антенну систему шафа керування буде старої модифікацїї і не в змозі використовувати всі переваги нових антен у зв’язку з використанням різних технологій при виробництві систем різних поколінь.
Шафа керування закуповується у тендері №3724326 , але чомусь для протилежного курсу без антенних систем, що також дуже дивно: чому не купляти єдину систему яку при виготовленні можно протестувати на виробництві, а не на місці, що набагато ускладнює налагодження системи.
Також виглядає дивним наявність листа про сумісництво з встановленою системою THALES – тому що всі виробники подібного обладнання виготовляють його за одним стандартом і є сумісними згідно дерективи СЕ552/2004, але якщо в технічному завданні є вимога про розірвання комплексу системи ILS (антенні системи окремо від шафи керування) - що вказує на корупційні мотиви для надання переваг певному виробнику або постачальнику, то звісно такий лист потрібен, але його неможливо отримати, то му що жоден виробник не постачає систему ILS окремими частинами для різних поколінь обладнання – ця вимога дискрімінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2019 19:39
Вирішення:
Інструментальна система посадки ІІІ категорії ІСАО (у Учасника – ІІІ категорії ІАТА). Замовнику про існування такої категорії невідомо) буде встановлено на напрямку, який забезпечує заходження на посадку по мінімуму І категорії ІСАО. Учасник повинен розуміти різницю мік категорією системи посадки і категорією напрямку посадки. Тому наявність монітору дальнього поля (FFM) не обов’язкова.
Існуюча інструментальна система посадки сертифікована в Україні, встановлена в рамках реалізації проекту «Реконструкція льотної зони № 1 в аеропорту «Бориспіль» та уведена в експлуатацію на підставі Акту робочої комісії від 05.04. 2001. Має Дозвіл на право експлуатації та Сертифікат відповідності, що свідчить про дотримання усіх вимог керівних документів, в тому числі щодо «ламкості антенних структур». Тому посилання Учасника на вимоги статті 9.9.6 том 1, Додаток 14, ІСАО не коректні.
Щодо кількості антен, то Учасник не вказав до антен якого радіомаяка має претензії. Якщо до антени глісадного радіомаяка, то там тільки 3, оскільки маяк конфігурації 2F. Якщо до курсового радіомаяка, то кількість антен обумовлена розмірами фундаменту, на якому вони будуть монтуватись.
Щодо відсутності шафи керування. Увесь комплекс радіонавігаційного обладнання льотної зони № 1 (ILS-410, NDB, VOR-431, DME FSD-45) під маркою SN-400 керується та контролюється блоком управління та контролю стану RCSE-443. Тому закупівля нової шафи не доцільна.
Щодо вимоги про наявність листа «про сумісництво з встановленою системою THALES». Інструментальна система посадки любого виробника повинна бути сумісною та взаємодіяти з діючою системою дистанційного керування та контролю стану усього комплексу радіонавігаційного обладнання SN-400. Ця вимога чітко прописана у тендерній документації. Висновок про це може дати тільки виробник обладнання THALES.
Статус вимоги:
Відхилено