-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ"
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – тягова підстанція П'ятихатки, за адресою: Дніпропетровська область, П'ятихатський район, м. П'ятихатки, вул. Клименка, 108 Б. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 30 календарних днів з дня отримання письмової заявки від Замовника, яка надається, за умови затвердження в установленому порядку річного фінансового плану на 2019 рік. Строки виконання робіт по об’єкту будівництва встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт. Підрядник зобов’язується завершити виконання робіт не пізніше – 06.12.2019 з правом дострокового виконання. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 240.00 UAH
Вимога щодо виконання вимог АМКУ викладених у Рішенні від 14.01.2019 № 371
Документів не завантажено.
Щодо надання дозволу на виконання робіт
Документів не завантажено.
Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Документів не завантажено.
Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Документів не завантажено.
Щодо необхідності надання проектної документації
Документів не завантажено.
Щодо необхідності надання кошторисів за статтями витрат
Документів не завантажено.
Щодо необххідності винесення закупівлі устаткування у окремий лот
- Відповідь по 3,3 кВ0003.jpg 19.12.2018 14:13
- Відповідь по 3,3 кВ0002.jpg 19.12.2018 14:13
- Відповідь по 3,3 кВ0001.jpg 19.12.2018 14:13
Надання проектної документації
Документів не завантажено.
Скарга щодо невідповідності вимог тендерної документації
- Скан-копія платіжного доручення 21.12.2018 15:43
- Cкарга 21.12.2018 15:43
- Тендерна документація 21.12.2018 15:43
- Копія паспорту 2СВ.004.00.000.00-01ПС 21.12.2018 15:43
- рішення від 27.12.2018 № 13148 + лист Замовнику .pdf 27.12.2018 19:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2019 № 371.pdf 15.01.2019 17:00
- Рішення від 14.01.2019 № 371.pdf 17.01.2019 18:58