-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (ГЛЮКОЗИ РОЗЧИН 10 % ДЛЯ ІНФУЗІЙ ,ГЛЮКОЗИ РОЗЧИН 5% ДЛЯ ІНФУЗІЙ, КАЛІЮ ХЛОРИД, ЛОНГОКАЇН, МАНІТ, МЕТРОНІДАЗОЛ, НАТРІЮ ХЛОРИД, ОФЛОКСАЦИН, РЕОПОЛІГЛЮКІН, РІНГЕРА РОЗЧИН, САНГЕРА, ЦИПРОФЛОКСАЦИН)
Завершена
1 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2019 08:45 - 12.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
2c46f0d380274cbcaa4d2a3b828a1b1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000089-a.a1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Для Мерефи.doc 06.03.2019 10:34
- Стор. 1.jpg 11.03.2019 12:35
- Стор. 2.jpg 11.03.2019 12:35
- Стор. 3.jpg 11.03.2019 12:35
Дата подачі:
06.03.2019 10:34
Вирішення:
З приводу наведеного повідомляємо наступне:
Рішенням Тендерного комітету Замовника від 01.03.2019 року № 48 затверджено Тендерну документацію на закупівлю фармацевтичних препаратів, ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (ГЛЮКОЗИ РОЗЧИН 10 % ДЛЯ ІНФУЗІЙ ,ГЛЮКОЗИ РОЗЧИН 5% ДЛЯ ІНФУЗІЙ, КАЛІЮ ХЛОРИД, ЛОНГОКАЇН, МАНІТ, МЕТРОНІДАЗОЛ, НАТРІЮ ХЛОРИД, ОФЛОКСАЦИН, РЕОПОЛІГЛЮКІН, РІНГЕРА РОЗЧИН, САНГЕРА, ЦИПРОФЛОКСАЦИН)
Згідно з Пунктом 10 Додатку 3 «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та недопущення до участі у відкритих торгах недобросовісних учасників, у складі пропозиції, Учасник повинен надати оригінали Авторизаційних листів виробників (уповноважених представників, представництв, філій виробників, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представників, дилерів, дистриб'юторів повноваження яких повинні бути підтверджені відповідними документами (доручення (нь) або договору (ів) про співпрацю з відповідними додатками - специфікаціями до зазначених договорів, якими підтверджується можливість поставки Учасником товарів, які є предметом закупівлі цих торгів, у номенклатурі, кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Авторизаційний лист повинен містити назву Учасника торгів, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, перелік та кількість товару, на який надається авторизаційний лист та повинен адресуватися замовнику торгів.
Правомірність встановлення Замовником даної вимоги вбачається з наступного.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги тендерної документації не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в тендерній документації обов'язку щодо надання Учасниками оригінали Авторизаційних листів виробників (уповноважених представників, представництв, філій виробників, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представників, дилерів, дистриб'юторів повноваження яких повинні бути підтверджені відповідними документами (доручення (нь) або договору (ів) про співпрацю з відповідними додатками - специфікаціями до зазначених договорів, якими підтверджується можливість поставки Учасником товарів, які є предметом закупівлі цих торгів, у номенклатурі, кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Авторизаційний лист повинен містити назву Учасника торгів, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, перелік та кількість товару, на який надається авторизаційний лист та повинен адресуватися замовнику торгів не ставить Учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх Учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Слід зазначити, що Ваша вимога не містить жодного обґрунтування того яким саме чином дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Вас як потенційного Учасника торгів.
Пункт 10 Додатку 3 до тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції.
Також Ви не вказуєте до яких саме виробників чи їх представників зверталися за отриманням гарантійних листів та не долучає жодних доказів таких звернень. Також, у Листі вимозі не вказано, яким саме лікарським препаратам потенційний учасник не може надати гарантійні листи виробника, або його офіційного представника.
Лист вимога, щодо дискримінаційних вимог є необґрунтованим, а звернення, безпідставними.
З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням норм Закону, Тендерний комітет вважає безпідставним висновок про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено