• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво

Завершена

6 686 606.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2019 16:30 - 28.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

Номер: d55b7f46934b486a8b168a7629d69036
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000768-c.b3
Назва: СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Вимога:
СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 29.03.2019 року №214 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)): Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону. Щодо Вашого звернення, замовником частково була надана попередня відповідь на зміст вашого звернення. Щодо документів, завантажених переможцем: Тендерною документацією, що затверджено рішенням від 14.02.2019 року №28, на відміну від іншої процедури закупівель, на яку ви посилаєтесь не встановлено строку для публікації договірної ціни. Враховуючи вищезазначене Переможець може здійснювати публікацію до моменту підписання договору. При цьому кількість не обмежується ні Тендерною документацією, ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

Номер: 38c73dbfc537432c890abfc57f2b4c5b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000768-c.b2
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Вимога:
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) Документи додаються
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 22.03.2019 року №206 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)): Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону. Щодо Вашого звернення: Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У новій редакції тендерної документації (закупівля - UA-2019-02-14-000768-c), відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки. Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення. Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними. Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "КІМ-РЕМ-БУД" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

Номер: ea6594f93f0a427fafb2fac72d89e2bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-000768-c.a1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Вимога:
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) Документи додаються
Вирішення: На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 15.03.2019 року №195 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)): Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону. Щодо Вашого звернення: Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки. Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення. Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними. Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містила вимог щодо надання Учасником процедури закупівлі таких документів: – Договірна ціна. – Кошторис. – Календарний графік виконання робіт - План фінансування – Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси Щодо розрахунку чистих активів - така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції, а саме на підставі наданого учасником документу «Баланс 2018.pdf» Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТРОЛ" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Статус вимоги: Не задоволено