• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Завершена

104 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 524.50 UAH
Період оскарження: 06.03.2019 12:33 - 12.03.2019 12:38
Вимога
Вирішена

щодо відповіді

Номер: e1e2967570c741a3aece34b66d165f41
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000347-c.a3
Назва: щодо відповіді
Вимога:
Хабарнику! Ви зовсім знахабніли та займаєтесь правовим беззаконням???!!! До чого тут висновок сан-гіг експертизи??? Згідно Закону України про запобігання інфікування населення ст 34 дезінфікуючі засоби НЕ зареєстровані в установленому порядку ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати! Ви закуповуєте дезінфікуючі засоби. Постановою КМУ №178 від 2018 року передбачено, що реєстрація дезінфікуючих засобів передбачає ВНЕСЕННЯ їх в РЕЄСТР ДЕЗІФІКУЮЧИХ засобів МОЗ, який розміщений для перегляду на сайті МОЗ. Засобу "Біонол" там не має!!! Ми направлчяємо листи до контролюючих органів, бо на лице беззаконня та очевидний дерібан бюджетних коштів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! В котрий раз, Ви безпідставно називаєте нас хабарниками, а це, перепрошуємо, є наклепом. Своїми діями, Ви принижуєте честь і гідність працівників нашої установи, як членів суспільства, так як це, є сукупністю їх моральних якостей і відносяться до числа основних моральних цінностей. Право кожного на повагу до його гідності, ніхто не відміняв, воно зафіксоване в Конституції України (ч. 1 ст. 28). А також, тягне за собою цивільну (ст. 7 ЦКУ) та кримінальну відповідальність, яка настає за наклеп (ст. 125) та образу (ст. 126). Так може, це нам звертатись до відповідних органів? В попередньому листі, ми висловили свою думку з цього питання, яку вважаємо чітко обґрунтованою та правильною. Якщо, Ви з чимось не згодні, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка. Ви можете звертатися до вказаних Вами органів, для врегулювання даного питання.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 1861b92a3abb4657a4b67bd316961509
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000347-c.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Маєте намір акцептувати пропозицію учасника, якого запланували у переможці? В складі його пропозиції зазначений засіб "Біонол", який НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ як дезінфікуючий засіб. В Постанові №178 КМУ про реєстрацію дезінфікуючих засобів чітко сказано, що факт реєстрації дезінфікуючого засобу підтверджується внесенням в реєстр дезінфікуючих засобів, який знаходиться на сайті МОЗ України і ви можете з ним ознайомитись. В реєстрі немає засобу "Біонол", також у зазначеного засобу відсутнє дійсне свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, отже він не є дезінфікуючими засобами.Ми також повідомимо Державну аудиторську службу України про кричущий факт порушення чинного законодавства і про підозру щодо корупційної змови посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником, якщо його пропозиція, попри такі порушення, буде акцептована!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення, щодо закупівлі Дезінфекційних засобів, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-06-000347-c, та повідомляє наступне: тepмін Державної реєстрації засобу «Бiонол» закінчився у квітні 2018 року, однак у відповідності до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908, отримано позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий з мийними властивостями «Бiонол» № 602-123-20-5/41634 від 02.10.2018 р., який затверджено Головою Держпродспоживслужби України.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимоги!

Номер: 997704425e9245019cee462e713aff07
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-000347-c.a1
Назва: Вимоги!
Вимога:
Шановний! Відпрацьовуєте хабар? По-перше, и категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу Вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення повідомляємо наступне: в оголошенні про Закупівлю, чітко вказані необхідні до закупівлі засоби та технічні характеристики товару, враховуючи всі специфічні вимоги до дезінфікуючих засобів, що використовуються в нашій медичній установі. Також, щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, в тендерній документації вказано, що АНАЛОГИ до предмету закупівлі розглядатися не будуть. Технічне завдання, в свою чергу, було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016. (Далі – Наказ). Згідно пункту 6.4 Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Наказу, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними. Тому, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних можливостей бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Але жодним чином, не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. То, скажіть будь ласка, яку саме статтю Наказу порушує наша установа? Те, що Ви категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації пропозиції, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка. Також, в свою чергу, хочемо звернути Вашу увагу на те, що своїми діями, а саме наклепом на нашу установу, шляхом неправдивих звинувачень в корупційній домовленості порушуєте наші права принижуєте репутацію нашого закладу, порушуючи Законодавство України. Будьте ласкаві, опануйте себе. Щодо Ваших погроз, хочемо вам зазначити, якщо у вас є всі докази порушення нашим закладом законодавства України, то ви, в праві звертатися до контролюючих та правоохоронних органів України. Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка Вашої пропозиції, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, та з огляду на наведене , на данному етапі, немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги та повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні