• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Запасні частини до пасажирських вагонів

Завершена

6 204 478.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 022.39 UAH
Період оскарження: 13.03.2019 16:58 - 17.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

не відповідність учасника

Номер: b268124e452141d0b667d3d196d7990e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.a6
Назва: не відповідність учасника
Скарга:
пропозиція учасника не відповідає вимигам тендерної документації. детально у скарзі до Антимонопольного комітету України.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.10.2019 22:42
Задовільнена: Так
Автор: TIDA TECHNIC LTD, TECHNIK TIDA tidatechnicltd2@gmail.com
Вимога
Вирішена

UA-2019-03-13-001086-c

Номер: 624b507e7bb448e7b66f58713a572c49
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.a5
Назва: UA-2019-03-13-001086-c
Вимога:
До даного тендеру поставлене запитання наступного змісту: «1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-001086-c: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.» Наше підприємство є виробником шаф управління і контролю електрообладнання пасажирських вагонів та має багаторічний досвід виготовлення продукції. На наш погляд, запитання щодо можливості реалізації діагностування системи кондиціювання та управління пультами пасажирів і пультом провідника на шафі управління є неможливим - при існуючий системі закупівель, тобто коли окремі комплектуючі вироби електрообладнання (кондиціонер, пульт пасажирський, шафа управління купе провідника тощо), які працюють у взаємозв’язку між собою, закуповують окремо від різних виробників (постачальників). Тому кожен з цих виробів має виконувати свої функції автономно. Зокрема, на даний час існує декілька виробників дахових кондиціонерів з різними схемами та вимогами щодо їх підключення. Пульт (шафа) управління забезпечує подачу живлення, автоматичне і ручне управління системою кондиціювання. Функція дагностики кондиціонера має бути реалізована у самому кондиціонері, оскільки параметри діагностувати визначає виробник кондиціонера (можна вимірювати температуру повітря на вході-виході, тиск фреону, напругу, струм і багато чого ще в залежності від того, що потрібно для забезпечення алгоритму роботи кондиціонеру). Тобто у вимогах до пульта управління прописувати діагностику УКВ не потрібно. Що стосується пультів пасажирів: Шафа управління забезпечує надання напруги на ланцюги живлення до кожного пульта у кожному купе. Але самі пульти також виготовляються різними виробниками, мають індивідуальну конструкцію та алгоритм роботи, і, окрім регулювання температури повітря в купе, можуть мати різні додаткові функції та елементи: вмикання освітлення, розетки, індикацію зайнятості туалету, кнопку виклика провідника, регулятор гучності радіо та інше. Тому вважаємо, що функція регулювання температури повітря в купе має бути реалізована у самому пульті пасажира, а не у шафі управління. Також варто зазначити, що постачальники комплектуючих виробів (кондиціонера, шафи управління, пультів пасажира) постійно ведуть роботи з удосконалення своїх виробів, що значно ускладнює, а іноді і унеможливлює їх взаємозв’язок на етапі пуско-налагодження вагону, особливо у разі, коли функції одного виробу перекладаються на інші вироби. Прийняття додаткових умов зараз значно звужує коло постачальників та наводить на думку про лобіювання інтересів конкретного постачальника (виробника) шафи управління. Звертаємося до Вас з вимогою не вносити дискримінаційні зміни до тендерної документації, які обмежують участь у торгах потенційних виробників даної продукції, шляхом доповнення додаткових вимог до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога 3 від 01.04.2019 року

Номер: 38e05567bd9740e58736e29f040a82f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.a4
Назва: Вимога 3 від 01.04.2019 року
Вимога:
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів. Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога 2 від 01.04.2019 року

Номер: 2616afa83251483eb574641810ddc28b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.b3
Назва: Вимога 2 від 01.04.2019 року
Вимога:
2.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме: У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано: “ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів. Примітка: ***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”. Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції: “ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів. Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції: “ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога 1 від 01.04.2019 року

Номер: 61cb815a318d45dfbf38eb2c1143f9f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.a2
Назва: Вимога 1 від 01.04.2019 року
Вимога:
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-001086-c: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. 3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: замовником внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимоги до тендера UA-2019-03-13-001086-c

Номер: 4c89d2d0201a4272ac606a8b6445447a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001086-c.c1
Назва: Вимоги до тендера UA-2019-03-13-001086-c
Вимога:
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. 3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе. 2.У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано: “ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів. Примітка: ***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”. Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції: “ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів. Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції: “ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.” 3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів. Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Розділення вимог за питаннями
Дата скасування: 01.04.2019 09:45