• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Персональні комп'ютери в комплекті

Завершена

323 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 690.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2019 15:24 - 09.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ

Номер: 538cbb89aa0949efbd6ed5c9c262ead2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-20-000651-c.c1
Назва: ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
Вимога:
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відміни неправомірного рішення щодо дискваліфікації ФОП СПЕСИВЦЕВОЇ О.М. Відповідно до результатів цінового аукціону за оголошенням № UA-2019-02-20-000651-c, учасником з найменшою ціновою пропозицією є ФОП СПЕСИВЦЕВА О.М. (далі - Учасник). При цьому, тендерна пропозиція Учасника відхилена тендерним комітетом як така, що нібито не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією. Вважаю рішення тендерного комітету щодо зазначеної дискваліфікації протиправним та незаконним, з огляду на наступне: 1.Відповідно до Протоколу тендерного комітету підставою для відхилення є: «Інформація надана не у повному обсязі, належно не оформлена (немає підписів уповноважених осіб учасника, відсутні реквізити, не завірено печатками, відсутні довідки підтвердження виконання робіт учасником. Договори укладено з порушенням Закону та не підпадає під дію норм Закону України «Про публічні закупівлі». З приводу зазначеного у Протоколі повідомляю: 1. Учасник здійснює свою діяльність без печатки, про що надав відповідну довідку у складі пропозиції. 2. Підпис Учасника є на всіх виготовлених власноруч довідках, подання яких вимагалося умовами тендерної документації. 3. Умовами тендерної документації не вимагалося обов’язкове нанесення реквізитів на довідки що подаються. 4. Умовами тендерної документації не вимагалося надання довідки-підтвердження виконання робіт учасником. 5. Оцінка поданих мною у складі пропозиції аналогічних договорів стосовно відповідності/невідповідності їх чинному законодавству не входить до повноважень тендерного комітету. Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації: " Учасник повинен відповідати кваліфікаційній вимозі визначеній статтею 16 Закону «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» (Додаток 1). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі учасник повинен надати документи, зазначені в Додатку 1 цієї тендерної документації. Довідка про виконання аналогічного договору – договору на поставку продукції, що є предметом закупівлі, який виконувався у період з 2017-2018 рр., із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався". Згідно з розділом І Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати: "1.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (із зазначенням предмету договору, № та дати укладення, найменування сторін). 1.2. Договір, який було виконано у період 2017-2018р., та на який є посилання у довідці, складеній відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку. 1.3. Видаткові накладні або акти прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку у період 2017-2018р., на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку». У складі моєї пропозиції містяться всі перелічені вище та підписані мною документи, що підтверджують відповідність умовам тендерної документації. 2.Підставою для відхилення відповідно до Протоколу тендерного комітету є: «Надано довідку у довільній формі про те, що продукція зберігається за адресою реєстрації ФОП. Повної інформації про наявність складських приміщень, підтвердженої документально (договір оренди) учасником не надано. З приводу зазначеного у Протоколі повідомляю: умовами тендерної документації не вимагалося надання договору оренди, а надана довідка про наявність складських приміщень повністю відповідає умовам тендерної документації. 3. Підставою для відхилення відповідно до Протоколу тендерного комітету є: «Учасником повідомлено про наявність сервісного центру в м. Київ, а гарантійним листом та договором підтверджено, що гарантійне обслуговування проводиться ТОВ «Віа-Сервіс» у м. Житомир». З приводу зазначеного у Протоколі повідомляю: умовами тендерної документації не вимагалося надання договору, що підтверджує наявність сервісного центру в м. Київ, а додатково надані мною документи щодо можливостей проведення гарантійного обслуговування крім м. Києва ще й в м. Житомир не можуть бути підставою для відхилення моєї пропозиції, оскільки не вимагалися тендерною документацією. 4. Підставою для відхилення відповідно до Протоколу тендерного комітету є: завантаження авторизаційного листа, виданого ФОП Спесивцеву Д.О. З приводу зазначеного у Протоколі повідомляю: умовами тендерної документації не вимагалося надання учасником документів, що видані іншим господарюючим суб’єктам, а мною у відповідності до умов тендерної документації завантажений авторизаційний лист від виробника ТОВ «Єврокомерз Юкрейн», в якому зазначено про партнерські відносини саме з ФОП Спесивцевой О.М. Тому додатково завантажений мною документ (авторизаційний лист, виданий ФОП Спесивцеву Д.О.) не може бути підставою для відхилення моєї пропозиції, оскільки його надання не вимагалося тендерною документацією. Зважаючи на все перелічене вище, ПРОШУ: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника у зв'язку з її повною відповідністю всім вимогам тендерної документації. У випадку незадоволення зазначеного прохання я буду вимушена подати скаргу на Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з подальшим стягненням відшкодування витрат за її розгляд з тендерного комітету у судовому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимоги отриманої замовником через електронну систему закупівель «ProZorro» від 22.03.2019 №134941 повідомляємо. Виходячи зі змісту пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмету закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Тендерною документацією розділом 3 пунктом 1 визначено надання інформації, що підтверджує відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону. Відсутність документів та/або неправильне оформлення документів, передбачених у даному розділі тендерної документації розцінюється, як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та як наслідок спричиняє відхилення такої пропозиції, а саме: -тендерна документація учасника оформлена не у відповідності наказу Міністерства юстиції №1000/5, від 18.06.2005 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». Ці Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності. Оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07 квітня 2003 року № 55 (далі - ДСТУ 4163-2003). - підтвердження виконання аналогічних договорів та видаткові накладні до них, які підтверджують їх виконання, оформлених належним чином. Видаткова накладна, яка підтверджує виконання договору оформлена не належним чином, а саме: відсутній номер видаткової накладної та печатка отримувача товару. Відсутня порівняльна таблиця технічних характеристик, що пропонуються учасником відповідно до вимог пункту 6 розділу 3. У розділі 3 пункті 5 тендерної документації визначено: Учасник повинен надати: - довідку на фірмовому бланку про наявність складських приміщень де зберігається товар. Учасником ФОП Спесивцева О.М. надано довідку у якій чітко не вказано щодо наявності матеріально-технічної бази (приватне, орендоване). Повної інформації про наявність складських приміщень, підтвердженої документально (договір оренди) учасником не надано. -довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про наявність сервісного центру у місті Київ для здійснення гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі. Однак учасником лише повідомлено про наявність сервісного центру у місті Київ та не надано документа, що підтверджує його співробітництво, а договором №1 від 20.01.2019 р. підтверджено, що гарантійне обслуговування проводиться ТОВ «Віа-Сервіс» за адресою м. Житомира, вул. Київська,81, що не відповідає заявленим вимогам тендерної документації. -вимогу про необхідність надання копії авторизаційного листа від виробника або їх офіційного представництва в Україні по підтвердженню повноважень постачальника згідно тендерної пропозиції із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Учасником надано авторизаційний лист та сертифікат експертизи лише на блоки системні ПЕОМ торгівельної марки ЕТЕ. На монітори PHILIPS не надано авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника, який є предметом закупівлі та пропонуються учасником у тендерній пропозиції. Наданий авторизаційний лист від ТОВ «Єврокомерз Юкрейн» підтверджує можливість поставки системних блоків ЕТЕ та не підтверджується зазначеним листом поставка моніторів PHILIPS Надана довідка офіційного представництва в Україні «Майкрософт», яку видано ФОП Спесивцеву Дмитру Олеговичу, не відповідає учаснику тендерної закупівлі. Інформаційна довідка в складі тендерної пропозиції про відсутність підстав для відмови в участі надано від імені Спесивцева Дмитра Олеговича,що також не відповідає учаснику закупівлі. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено, що чотири наймані працівника на підприємстві учасника працюють один рік. Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наданою учасником у складі тендерної пропозиції зазначено, що державна реєстрація ФОП Спесивцевої Олени Миколаївни проведена 25.09.2018 року за №23310000000005944. Зазначена інформація про найманих працівників є недостовірною оскільки на момент подання тендерної пропозиції учасника від дати державної реєстрації пройшло менше ніж 6 (шість ) календарних місяців. Надана інформація учасником про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язковий платіж) є такою що не відповідає дійсності. Відповідно до пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На запит тендерного комітету від 18.03.2019 №2-7/1049 отримана інформація від Ірпінського ГУ ДФС у Київській області від 25.03.2019 №3444/10-36-56 про те, що за учасником обліковується заборгованість з податків, зборів, платежів у сумі 2502,60 грн. Відповідно Закону у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Враховуючи викладене вище та відповідно до пунктів 3, 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись розділом V пунктом 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника ФОП Спесивцева Олени Миколаївни відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено