-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо
Торги не відбулися
579 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 579.42 UAH
мін. крок: 0.1% або 579.42 UAH
Період оскарження:
18.03.2019 12:42 - 29.03.2019 23:00
Вимога
Вирішена
Щодо змін у тендерну документацію
Номер:
bb8cb5b4e7744589873d024b4081ca45
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-001003-a.b1
Назва:
Щодо змін у тендерну документацію
Вимога:
Тендерному комітету Луганського науково-дослідницького експертно-криміналістичного центру МВС України
93100, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Визволителів, 22
Директора ТОВ «Східгазтрейд» (код ЄДРПОУ 37904393) Решетняка Віталія Володимировича
93000, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 37- б
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Луганський науково – дослідницький експертно – криміналістичний центр (код ЄДРПОУ 03091380) було оголошено закупівлю ID UA- 2019-03-18-001003-a на ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Так у п.п. 3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів» п.4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу І Тендерної документації, встановлено критерій «отримання бензину по талонах/паливних картках: – м. Рубіжне, Луганська область; - територія України (розгалужена мережа АЗС на території України, не менш ніж 1650 АЗС на території України)», що суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме під цей критерій підпадає лише один учасник, а саме ТОВ «Лівайн Торг».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів, а також розташування його об’єктів.
Крім того ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплює такі принципи як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним, порушує ст. 3 ЗУ «Про державні закупівлі», порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, для дотримання принципів здійснення закупівль закріплених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
19.03.2019 року.
З повагою,
Диретор ТОВ «Східгазтрейд» В.В. Решетняк
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2019 12:51
Вирішення:
Роз’яснення на вимогу про усунення порушень
(UA-2019-03-18-001003-a.b1)
19.03.2019 о 12:51 до тендерного комітету Луганського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України надійшла вимога про усунення порушень (UA-2019-03-18-001003-a.b1) від ТОВ «Східгазтрейд».
У вказаному зверненні ТОВ «Східгазтрейд» надає вимогу щодо змін у тендерну документацію щодо закупівлі бензину А-95, бензину А-92, дизельного пального (UA-2019-03-18-001003-a ● 744e39cb9c094a488b1b37c9adbb820c) у зв’язку з наявністю дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право ТОВ «Східгазтрейд» брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. ТОВ «Східгазтрейд» зазначає, що у п.п. 3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів» п.4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу І Тендерної документації, встановлено критерій «отримання бензину по талонах/паливних картках: – м. Рубіжне, Луганська область; - територія України (розгалужена мережа АЗС на території України, не менш ніж 1650 АЗС на території України)», що суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме під цей критерій підпадає лише один учасник, а саме ТОВ «Лівайн Торг».
Тендерній комітет розглянув окреслене зауваження, та надає наступні роз’яснення:
У зв’язку із забезпеченням потреб Луганського НДЕКЦ МВС України у вільному пересуванні по території України під час службових відряджень на службовому автотранспорті установи, Луганський НДЕКЦ МВС України вважає за доцільне вимагати від учасників відкритих торгів наявність розгалуженої мережі АЗС з місцем знаходження АЗС у м. Рубіжне, наявність АЗС не менше 3 одиниць у кожному обласному центру України, наявність АЗС у районних центрах по всій території України, наявність АЗС на автошляхах державного значення по всій території України.
З метою забезпечення принципу здійснення закупівлі щодо недискримінації учасників, тендерний комітет прийняв рішення задовільнити вимогу ТОВ «Східгазтрейд» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. ТОВ «Східгазтрейд» вказує на те, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів, а також розташування його об’єктів. Крім того ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закріплює такі принципи як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним, порушує ст. 3 ЗУ «Про державні закупівлі», порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Тендерній комітет розглянув окреслене зауваження, та надає наступні роз’яснення:
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить посилань на відсутність обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів, а також розташування його об’єктів. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» було встановлено критерій про наявність обладнання та матеріально технічної бази учасника відкритих торгів. Встановлення вказаних вимог дозволяє збільшити коло потенційних учасників процедури закупівлі та створити конкурентне середовище. Як результат добросовісної конкуренції буде дотриманий принцип «максимальної економії та ефективності», а саме суттєвим є рівень ціни за яким буде закуповуватися паливо за державні кошти.
Отже, з огляду на вищевикладене Ваша Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію задовільнена.
Голова тендерного комітету
Луганського НДЕКЦ МВС України Р. В. Рубан
Статус вимоги:
Задоволено