-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
CPV – 44220000-8 Столярні вироби
CPV – 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна з монтажем)
Торги відмінено
890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 900.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2019 21:11 - 04.02.2019 13:00
Вимога
Відхилено
скарга на замовника
Номер:
7f9ff57807d94a038b27afadc5e392b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-29-004692-b.c3
Назва:
скарга на замовника
Вимога:
Скарга на Замовника Тендера
29-01-2019р. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» оголосило закупівлю «CPV – 44220000-8 Столярні вироби» (ID UA-2019-01-29-004692-b). Бюджет Закупівлі складає 890 000,00 UAH (з ПДВ). Незважаючи на таку велику суму, ця Закупівля була оголошена як допорогова. (Допорогова закупівля – це закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону, а саме менше ніж 200 000 грн.) Просимо зауважити, що Замовник є державною організацією та здійснює закупівлю за державні кошти, а отже повинен дотримуватись ЗУ Про публічні закупівлі.
Ми вважаємо, що ця Закупівля була оголошена з порушеннями для лобіювання інтересів конкретної компанії та вбачаємо в цьому корупційні схеми.
В зв’язку з такими суттєвими порушеннями вимагаємо відміни Закупівлю «CPV – 44220000-8 Столярні вироби» (ID UA-2019-01-29-004692-b).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на замовника.pdf 15.03.2019 18:49
Дата подачі:
15.03.2019 18:49
Вирішення:
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується:
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.
Таким чином, у звязку із тим, що вартість предмета закупівлі не перевищує 1 мільйон гривень та відповідно до річного плану на 2019 рік закупівлю CPV – 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна з монтажем) проведено як допорогову закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
8dddf874155b473aad8abd184d017ff7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-29-004692-b.c2
Назва:
скарга
Вимога:
Скарга
на рішення протоколу розгляду пропозиції №11/03
від 25.02.2019р.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «ЛЬВІВ» ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО» (далі Замовник) оголосив оголосив Тендерну Закупівлю : CPV – 44220000-8 Столярні вироби . ID Закупівлі UA 2019-01-29-004692-b. Електронний аукціон по даній Закупівлі відбувся 08.02.2019р., за результатами якого найбільш економічно вигідну пропозицію надав ФОП ЛУЦЬ ТАРАС ІГОРОВИЧ, якого дискваліфікували і перейшли до розгляду наступного учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт Дім». В результаті розгляду тендерної документації цього учасника постійно діючою комісією з розгляду матеріалів щодо витратних господарських договорів, ТОВ «Комфорт Дім» було дискваліфіковано через не дотримання учасником вимог Умов Закупівлі та не завантаження усіх документів, зокрема відсутня 6 сторінка паспорту особи, яка має право на підписання Договору. ТОВ «Комфорт Дім» не погоджується з цим рішенням і вважає його необгрунтованим, так як на 6й сторінці паспорту повинна міститися фотокартка та відповідна інформація особи, яка досягла 45ти років. Директор ТОВ «Комфорт Дім», Давидчук О.В., тобто особа, яка має право на підписання Договору, не досягла цього віку, що можна побачити на інших сторінках. Отже, немає сенсу підгружати пусті сторінки. Зокрема, хочемо зауважити, що паспорт керівника на якість та ціну товару ніяк не впливає. Весь час, поки наша пропозиція перебувала на кваліфікації, ми намагалися дозвонитися до контактної особи: Санжари Олександра Михайловича, за телефоном 380322298285, щодо вияснення можливих неточностей у документації. Проте, на наші дзвінки ніхто не відповідав. Навіщо викладати на майданчик номер телефону та ігнорувати дзвінки учасників?
Враховуючи вищезазначене Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфорт Дім» вимагає скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт Дім».
В разі ігнорування цієї скарги або негативного рішення ТОВ «Комфорт Дім» буде звертатися до АМКУ, ДАСУ та ін. органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.02.2019 13:24
Дата подачі:
27.02.2019 17:20
Вирішення:
За результатами аналізу пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ДІМ" встановлено, що в період подання пропозицій, до початку реверсивного аукціону, Учасником надано (завантажено на електронний майданчик) документи в електронному (сканованому) вигляді, а саме: Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3.
Після закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 2 робочих днів завантажити наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: Додаток №3 (скорегований у відповідності до результатів аукціону) та Додаток №4. Зокрема, Учаснику необхідно було надати документ, який підтверджує повноваження особи, що підписує Договір зі сторони Контрагента (паспорт громадянина України* (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу. Проте, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ДІМ" не надано 6 сторінку паспорта особи, яка має право на підписання Договору.
Враховуючи викладене, постійно діючою комісією з розгляду матеріалів щодо укладення витратних господарських договорів, у зв’язку із тим, що Учасником не дотримано вимог Умов закупівлі та не завантажено усіх документів, прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ДІМ".
Таким чином, подана вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ДІМ" № UA-2019-01-29-004692-b.c2 від 27.02.2019 року не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Додайте схематичне зображення вікон з розмірами !!!!
Номер:
26e9387e9a714477a15b67ec558aa57a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-29-004692-b.b1
Назва:
Додайте схематичне зображення вікон з розмірами !!!!
Вимога:
Додайте схематичне зображення вікон з розмірами !!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2019 10:54
Вирішення:
Замовником внесено зміни до умов закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено