-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
по училище
Завершена
126 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2018 21:27 - 15.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
fab710e724e84099b4416dac3d129fc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-30-000167-b.b1
Назва:
скарга про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради 30 грудня 2018 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю – «код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби », очікувана вартість закупівлі складає 126 110,00 грн.
Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 21 січня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 4 лютого 2019 року.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 15 лютого 2019 року.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Цисовська Ю.А. є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 2 учасники. Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону – має найнижчу ціну.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник, розглянувши тендерну пропозицію скаржника, прийняв незаконне та непоґрунтоване рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, яке викладено у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 01.02.2018 №30.
Звертаємо увагу Колегії, що права замовника (членів тендерного комітету замовника) стосовно здійснення публічних закупівель ґрунтуються виключно на нормах Закону України «Про публічні закупівлі». Так, замовник вправі відхилити тендерну пропозицію учасника за результатами її розгляду тільки у випадках, визначених статтею 30 Закону. Тобто Закон визначає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції і для того, щоб замовник мав право застосувати пункт 4 частини першої статті 30 Закону як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника НЕОБХІДНО, ЩОБ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ БУЛА ПЕРЕДБАЧЕНА ПЕВНА УМОВА, А ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЛА ВКАЗАНІЙ УМОВІ.
Так, обставини, якими замовник обґрунтовує прийняття свого незаконного рішення не були умовою тендерної документації, а отже і відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає «неіснуючій» умові тендерної документації, у замовника немає жодних правових підстав.
Фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні:
1. Додатком №3 до тендерної документації передбачено наступне:
«Документи щодо матеріально-технічного стану та санітарного стану:
- Копії договорів на проведення дератизації, дезінсекції приміщень, дезінфекції транспортних засобів.
- ….».
Будь-яких інших умов з цього питання тендерна документація не містить.
Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції договір на виконання робіт з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщення від 28.12.2018 №92 та договір на виконання робіт з дезінфекції автотранспорту від 28.12.2018 №3, чим повністю виконала вимоги, встановлені замовником у тендерній документації.
Замовник обґрунтовує своє рішення тим, що наданий договір від 28.12.2018 №92, на думку замовника, (далі цитата) «не може вважатись належним документом в контексті вимог Додатку №3 тендерної документації, оскільки не відповідає вимогам, встановленим ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в частині проведення ефективних заходів щодо боротьби із шкідниками під час здійснення господарської діяльності з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів.
Аналіз Договору свідчить, що роботи з дератизації, дезінсекції та дезінфекції приміщень проводяться на площі 120 м2, проте згідно договору оренди нерухомого майна від 03.01.2017року, укладеного між ФО-П Цисовською Ю.А та ВК Райської сільської ради, площа окремого приміщення, що здається в оренду, складає 427 м2.
Таким чином, більша частина приміщення (307 м2), що орендуються ФО-П Цисовською Ю.А. для розташування пекарні взагалі не піддавалася санітарній обробці.».
З чого замовник зробив висновок, що ці площі мають співпадати взагалі не зрозуміло. Будівля пекарні, що нами орендується, складається із виробничої зони (сам виробничий цех, складські приміщення для сировини та готової продукції, побутові приміщення) та господарської зони (ремонтна майстерня, склад тари, склад палива, котельня, гараж, офісні приміщення та інші підсобні приміщення). Площа виробничих приміщень якраз і складає 120 м2, які і піддаються дератизації та дезінсекції, про що наданий відповідний договір. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо площі приміщень, що піддаються обробці.
Вищевикладене доводить, що Замовник прийняв незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Цисовська Юлія Антонівна просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2018-12-30-000167-b), зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» переможцем процедури закупівлі та скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Цисовська Юлія Антонівна.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 19.02.2019 № 1765+ лист Замовнику.pdf 19.02.2019 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2019 № 2525.pdf 07.03.2019 18:00
- Рішення від 06.03.2019 № 2525.pdf 12.03.2019 21:33
- Письмо АМК Цисовская.doc 22.02.2019 13:17
- письмо хліб167.pdf 22.02.2019 13:17
- акцепт училище.pdf 14.03.2019 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2019 21:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.03.2019 21:34
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2019 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2019 року № 2525-р/пк-пз визнати ФОП Цисовську Юлію Антонівну переможцем процедури закупівлі № UA-2018-12-30-000167-b.