-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2019 23:24 - 13.03.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
f379491f16984d21b08468e3e5ddbf36
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-10-000027-a.a3
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Замовником не була надана відповідь на вимогу учасника.
ТОВ "МАРІМАР" знає порядкок функціонування електронної системи закупівель та проведення допорогових закупівель. Суть скарги у тому, що замовник дискваліфікує пропозицію на підставі відсутності документа, який не знаходився у переліку вимог до кваліфікакції учасника та біля п.9.3 не вказано, що учасник повинен надати підтверджуючі документи, як, на приклад, це вказано у п.2 Додатку 2 Оголошення. Якщо цей документ всеж таки є необхідним, закупівлю потрібно скасувати, у зв'язку з допущенням помилки Замовником та неможливістю її виправлення. Або відмінити дискваліфікацію ТОВ "МАРІМАР" , т.я. вона відповідає вимогам тендерної документації.
Переглянувши раніше проведені закупвлі організацією Львівський національний університет імені Івана Франка, було встановлено, що замовник на свій розсуд чи на свій настрій коли хоче дискваліфікує учасників за ненадання цього документу, а коли хоче обирає переможця без надання такої довідки.
Зважаючи на вище викладене вимагаємо переглянути своє рішення, щодо дискваліфікації ТОВ "МАРІМАР" або скасувати закупівлю. У іншому випадку будемо вимушені звернутися до керівництва Львівського національного університету імені Івана Франка та антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2019 18:44
Вирішення:
Наказом вiд 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України» затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок). п. 6.5 Порядку передбачено можливість Користувачів Системи у період уточнень звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.
Згідно п. 6.3 Порядку, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Додатком № 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі встановлено вимогу до учасників,а саме п. 2. Заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом не менше 12 місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника (підтверджується гарантійним листом учасника),п.3. Товар, що пропонується учасником, повинен бути оригінальним та новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Вказана вимога зумовлена необхідністю закупівлі якісного професійного обладнання, гарантійний термін який складає 12 місяців. Під час розгляду пропозиції ТОВ"МАРІМАР"встановлено, що серед завантажених учасником на електронному майданчику вище зазначені документи відсутні, окрім того відсутня довідка п.9.3 оголошення. Пунктом 6.9. Порядку передбачено, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Пунктом 9.1 Порядку визначено, що Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.2 Порядку Замовник дискваліфікує пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
9b0a3ef7779045cf8a0bc39907dfa9b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-10-000027-a.b2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Також звертаємо вашу увагу на те, що у п.9,3 оголошення не вказано, що учасник повинен надати гарантійний лист, чи будь який інший документ. Вказанано лише, що учасник не повинен знаходитись в стадії ліквідації або банкрутства, а також підтверджує, що немає судимостей та ін. ТОВ"МАРІМАР" повністю відповідає цій вимозі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 19:12
Вирішення:
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» наказом вiд 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України» затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок). Відповідно до п. 1.1 Порядку він застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі» 25.12.2015 №922-VIII . Згідно п. 6.3 Порядку, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Додатком № 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі встановлено вимогу до учасників,а саме п. 2. Заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом не менше 12 місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника (підтверджується гарантійним листом учасника),п.3. Товар, що пропонується учасником, повинен бути оригінальним та новим, тобто таким, що раніше не використовувався.Вказана вимога зумовлена необхідністю закупівлі якісного професійного обладнання, гарантійний термін який складає 12 місяців. Під час розгляду пропозиції ТОВ"МАРІМАР"встановлено, що серед завантажених учасником на електронному майданчику документів відсутні документи згідно оголошення п.9.3. Пунктом 6.9. Порядку передбачено, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Пунктом 9.1 Порядку визначено, що Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.2 Порядку Замовник дискваліфікує пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам Закупівлі. Разом з цим повідомляємо, що п. 6.5 Порядку передбачено можливість Користувачів Системи у період уточнень звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація.
Номер:
5b2f564a487945b5819fdbdc642a3321
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-10-000027-a.c1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація.
Вимога:
Шановний Замовник наполягаємо на перегляді Вашого рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "МАРІМАР", т.я. учасником було виконано всі вимоги встановлені тендерною документацією.
У п.4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб іх підтверждення вказано, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) виглядів в складі своєї пропозиції наступні документи: перераховано шість пунктів, згідно яких нами були надані всі документи.
У п.9 оголошення вказані вимоги до переможця торгів, та немає жодного слова яке б позначало, що документ 9.3. повинен бути наданий до проведення аукціону.
Також звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "МАРІМАР" є самою економічно вигідною.
Зважаючи на вищевикладене пропозицію ТОВ "МАРІМАР" дискваліфіковано безпідставно. наполягаємо на перегляді Вашого рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 19:06
Вирішення:
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» наказом вiд 13.04.2016 №35 ДП «Зовнішторгвидав України» затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок). Відповідно до п. 1.1 Порядку він застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі» 25.12.2015 №922-VIII . Згідно п. 6.3 Порядку, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Додатком № 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі встановлено вимогу до учасників,а саме п. 2. Заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом не менше 12 місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника (підтверджується гарантійним листом учасника),п.3. Товар, що пропонується учасником, повинен бути оригінальним та новим, тобто таким, що раніше не використовувався.Вказана вимога зумовлена необхідністю закупівлі якісного професійного обладнання, гарантійний термін який складає 12 місяців. Під час розгляду пропозиції ТОВ"МАРІМАР"встановлено, що серед завантажених учасником на електронному майданчику документів відсутні документи згідно оголошення п.9.3. Пунктом 6.9. Порядку передбачено, що пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Пунктом 9.1 Порядку визначено, що Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.2 Порядку Замовник дискваліфікує пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам Закупівлі. Разом з цим повідомляємо, що п. 6.5 Порядку передбачено можливість Користувачів Системи у період уточнень звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено