• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Morphine, Fentanyl, Diazepam, Ketamine, Thiopental, Propofol, Atracurim, Suxamethonium

Завершена

214 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 140.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2019 15:37 - 09.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: ed3eb595bbca4bdfbab6ac1413a78568
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-001774-b.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу скаргу стосовно закупівлі за номером UA-2019-02-25-001774-b ДК 021:2015код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Morphine, Fentanyl, Diazepam, Ketamine, Thiopental, Propofol, Atracurim, Suxamethonium) тендерний комітет надає наступну відповідь. Керуючись п.18ч. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; « та п.37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; «Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними. Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти: При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі Лот 1 Наркотичні та психотропні лікарські засоби єдиним лотом є доцільним та не призведе до зниження конкуренції крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме: під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках визначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Згідно листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03¬_01.7_33810 від 19.12.2018. вказано з метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій: -У разі закупівлі наркотичних лікарських засобі, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИЧНИМИ, НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів. Даний лист носить рекомендаційних характер, що в свою чергу дає Замовникам право, а не обов’язок ділити предмет закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено