• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Основні неорганічні хімічні речовини) Хлор рідкий в контейнері

111,5 тон відповідно за графіком поставок

Торги відмінено

4 460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 600.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2019 10:32 - 19.02.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e20d4e5621834a57a5d6c795eb9f475d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-000589-b.b2
Назва: скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга до органу оскарження на Рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету №15 від 28.02.2019р.) в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Водопян Наталія Вікторівна +380972774375 2774375@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо дискваліфікації Учасника

Номер: deb4a406cea94cf0b34e8af5de8c8dc6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-000589-b.c1
Назва: Вимога Замовнику щодо дискваліфікації Учасника
Вимога:
Тендерний комітет Комунального підприємства «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (КП «Нікопольводоканал») вул. Перспективна, 180, м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53219 ВИМОГА 1. Найменування Замовника - Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради». 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога - UA-2019-02-08-000589-b 3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати – неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «АХПС» (Протокол засідання тендерного комітету КП Нікопольське ВУВКГ» НМР №15 від 28.02.2019 щодо дискваліфікації Учасника). 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування. Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «Нікопольське ВУВКГ» №15 від 28.02.2019р., вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника торгів – ТОВ «АХПС», який за результатом аукціону був визнаний переможцем, з наступних підстав: 1). Як вбачається з Протоколу, пропозицію Учасника було відхилено на підставі ст. 17 п.10 та п.7 ст.28 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Однак, посилання на вимоги зазначеного Закону є взагалі неприйнятними, оскільки Закон України «Про здійснення державних закупівель» втратив чинність 01.08.2016 року на підставі Закону №922-VIII. 2) З Протоколу засідання тендерного комітету Замовника вбачається порушення Учасником – ТОВ «АХПС» в тім, що Учасник – ТОВ «АХПС» надав інформаційну довідку про те, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, відповідно до п.10 ч.1 ст.17 Закону, яка застосовується в порядку передбаченому законодавством України. Проте, відповідно до вимог тендерної документації пункт 5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає, в тому числі «електронну довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника) з інформацією: - чи було притягнуто службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником або учасником попередньої кваліфікації до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; - чи було притягнуто суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - чи була службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». На виконання вимог тендерної документації Замовника, Учасник, у складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій відобразив весь обсяг запитуваної інформації Замовника. При цьому, додав відомості про наявність антикорупційної програми в Учасника. Однак, вважаємо, що відображені додаткові відомості жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції Учасника. При цьому, Замовник не обмежив довідку запитуваною інформацією, вказавши, що довідка надається у довільній формі! 3) З Протоколу засідання тендерного комітету Замовника вбачається порушення Учасником – ТОВ «АХПС» в тім, що в результаті перевірки Учасника – ТОВ «АХПС» за відкритими реєстрами було виявлено, що ТОВ «АХПС» має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів» ч.2 ст. 17 Закону. Однак, в Протоколі №15, Замовник не відобразив, на яку саме дату, з якого саме відкритого реєстру взята інформація відносно ТОВ «АХПС», на підставі яких зроблені такі висновки щодо наявної заборгованості. А тому, Учасник не може погодитись з вказаним твердженням Замовника, оскільки, перевіривши інформацію у відкритих джерелах, звернувшись до Державної фіскальної служби України за місцем своєї реєстрації (за довідкою про відсутність заборгованості для іншого Замовника – довідка додається) заборгованість за ТОВ «АХПС» не значиться! При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги щодо надання документів про відсутність заборгованості зі сплати податків лише для Переможця! Крім цього, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також розділ «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасника, а саме, якщо Учасник: «- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1) Скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ «АХПС». 2) Скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «Дезсистема». 3) Визнати ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» переможцем торгів. Додатки: довідка з ДФІ про відсутність заборгованості. Директор ТОВ «АХПС» О.В. Богданенко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України про Публічні закупівлі вводиться в дію: з 1 квітня 2016 року - для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерний комітет Комунальне підприємство «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (далі Замовник) відхилив тендерну пропозицію Учасника – ТОВ «АХПС» на підставі Статті 17 ЗУ про публічні закупівлі. Відмова в участі у процедурі закупівлі. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Також Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, оскільки Замовник повинен самостійно перевіряти таку інформацію. Станом на 28.02.2019 року через Державну фіскальну службу України був зроблений запит доступний для публічного використання, який в результаті пошуку повідомив про наявність заборгованності із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за ТОВ «АХПС». Тому на підставі вищевикладеного Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ «АХПС» Також враховуючи ситуацію, яка склалася між ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» та нашим підприємством при укладенні договору № 48 від 19.02.2018 року де ви не в повному обсязі здійснювали свої договірні зобов′язання, а саме зривали та затримували поставки рідкого хлору в контейнерах згідно графіку поставки продукції і ми змушені були розірвати діючий договір, що мало не послужило зупинкою виробництва. Тому ми приймаємо рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АХПС», яке зарекомендувало себе як ненадійний партнер з постачання рідкого хлору а адресу нашого підприємства.
Статус вимоги: Відхилено