-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ковбасні вироби
Завершена
655 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 16:10 - 14.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
3050f729a88945e18c3f4421c13d012d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-001124-c.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Тендерним комітетом Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації 1 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15130000-8 – М’ясопродукти (ковбасні вироби)», очікувана вартість закупівлі складає 655 000,00 грн.
Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 18 лютого 2019 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 22 лютого 2019 року.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 5 березня 2019 року.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Глущенко Владислав Степанович є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 4 учасники. Замовник 22 лютого 2019 року визначив переможцем торгів ФОП Кособлик Тетяну Іванівну та оприлюднив в електронній системі закупівель незаконне та необґрунтоване рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний, а не має право, відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяна Іванівна не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні:
1) пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися файл з «проектом договору про закупівлю товару (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації) та листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі);». При цьому самим додатком 4 до тендерної документації передбачено, що
- в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни в договорі та Специфікації;
- учасник не повинен відступати від даної форми;
- умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.
Проект договору про закупівлю, який міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Кособлик Т.І., заповнений з порушенням вимог додатку 4 до тендерної документації – не заповнена специфікація, яка міститься у додатку №1 до проекту договору про закупівлю та є його невід’ємною частиною. Згідно із закупівлею придбаваються 4 найменування товару, що має відображатися у специфікації до договору, їх одиниця виміру та кількість, що наводяться у таблиці Специфікації договору.
У додатку №4 до тендерної документації стосовно вимог до заповнення Специфікації вказано, що необхідно заповнити всі пункти договору, крім ціни в Специфікації, з чого слідує висновок, що специфікація має бути заповнена по усім пунктам, крім ціни. Специфікація в проекті договору ФОП Кособлик Т.І. не заповнена взагалі.
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяни Іванівни не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, отож замовник прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Глущенко Владислав Степанович просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2019-02-01-001124-с), зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Кособлик Тетяни Іванівни переможцем процедури закупівлі та скасувати своє рішення про намір укласти з нею договір.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 07.03.2019 № 2535 (+лист Замовнику).pdf 07.03.2019 19:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2019 № 3406.pdf 26.03.2019 17:47
- рішення від 25.03.2019 № 3406.pdf 28.03.2019 22:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2019 20:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.03.2019 22:13
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону
Номер:
d41e01b6ee9341cbb469c722bb4a2cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-001124-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону
Вимога:
Вимога про усунення порушень відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону
Шановні члени тендерного комітету Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації, звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП Кособлик Тетяни Іванівни допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кособлик Т.І. замовник мав встановити, що вона не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:
- пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися файл з «проектом договору про закупівлю товару (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації) та листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі);». При цьому самим додатком 4 до тендерної документації передбачено, що
- в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни в договорі та Специфікації;
- учасник не повинен відступати від даної форми;
- умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.
Проект договору про закупівлю, який міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Кособлик Т.І., заповнений з порушенням вимог додатку 4 до тендерної документації – не заповнена специфікація, яка міститься у додатку №1 до проекту договору про закупівлю та є його невід’ємною частиною. Згідно із закупівлею придбаваються 4 найменування товару, що має відображатися у специфікації до договору. У додатку №4 до тендерної документації стосовно вимог до заповнення Специфікації вказано, що необхідно заповнити всі пункти договору, крім ціни в Специфікації, з чого слідує висновок, що специфікація має бути заповнена по усім пунктам, крім ціни. Специфікація в проекті договору ФОП Кособлик Т.І. не заповнена взагалі.
Отож тендерна пропозиція ФОП Кособлик Т.І. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати своє попереднє рішення.
З метою захисту порушених замовником прав ФОП Глущенко В.С. змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України для скасуння незаконного рішення та до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Київській області для притягнення членів тендерного комітету замовника до відповідальності за допущені порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2019 13:15
Вирішення:
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Отже, замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує формальні (несуттєві) помилки у тендерній документації, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону. Водночас рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приймається замовником самостійно.
Статус вимоги:
Не задоволено