• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин методом біостерилізації (утримання пункту тимчасового утримання тварин по вул. Володимира Дрозда в м. Чернігові)

Торги не відбулися

1 831 959.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 831.96 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 17:03 - 16.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Коригування тендерної документації відповідно до законодавства

Номер: a6a5c024b95147f09109a315b192e069
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-003190-b.c2
Назва: Коригування тендерної документації відповідно до законодавства
Вимога:
1. П.7 Технічного завдання – «…ідентифікація тварин із кліпсуванням та/або чіпуванням» ЗУ «Про ветеринарну медицину» ст37 п.6 «виконувати вимоги щодо ідентифікації тварин, що їм належать, у тому числі котів, собак та інших дрібних домашніх тварин, які ідентифікуються за допомогою мікрочипів» Вимога закону однозначна – ідентифікація тварин за допомогою мікрочипів. Вимагаємо внести зміни до документації, щодо ідентифікації тварин за допомогою мікрочипів. 2. П. 9 «Передача тварин новим власникам або повернення до місця вилову… за умови … відсутності інфекційних та інвазійних захворювань, що засвідчується відповідними ветеринарними документами…» Відсутність інфекційних та інвазійних захворювань визначається при проведенні лабораторних досліджень. Відповідну довідку надає державна лабораторія ветеринарної медицини. Просимо надати перелік хвороб, на які потрібно проводити лабораторні дослідження. 3. П.11 Технічного завдання – «необхідним для лікаря-ветеринара,… наявність ліцензії…» Наказ МОЗ України від 11.08.2014р. № 551 «Про удосконалення проведення профілактичних щеплень в Україні». Згідно Додатку до Наказу «Календар профілактичних щеплень в Україні» до групи населення, яка підлягає під інші обов’язкові щеплення відносяться: - працівники ветеринарних лабораторій, клінік та інші, які працюють із вуличним вірусом сказу, мисливці, лісники, спеціалісти ветеринарної медицини; - особи, що виконують роботи з відлову і утримання бездомних тварин Тобто, всі працівники, волонтири,опікуни, які працюють с безпритульними тваринами повинні отримати профілактичне щеплення від сказу і тільки тоді, вони допускаються до роботи з безпритульними тваринами. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, щодо кваліфікації працівників в частині обов’язкового щеплення проти сказу з підтвердженням копії довідки про щеплення. 4. Технічного завдання – таблиця «Переліку послуг» містить примітку «Утримання приміщень … тимчасового утримання тварин… входить: … оплата заробітної плати працівників» Просимо надати роз’яснення оплату заробітної плати яких працівників необхідно здійснити – чи є це працівники Пункту тимчасового утримання тварин по вул.. Володимира Дроздова в м. Чернігові? Якщо так, то яка кількість працівників та їх посади? Просимо надати роз’яснення відповідно до яких документів здійснюється оплата послуг з водопостачання, водовідведення та електропостачання? 5. Тендерна документація (1-й лист) містить посилання на рішення тендерного комітету Протокол… Просимо доповнити тендерну документацію щодо Рішення тендерного комітету та внести № протоколу та його дату
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Немає законодавчих підстав для задоволення вимоги про необхідність внести зміни до тендерної документації щодо ідентифікації тварин виключно за допомогою мікрочипа (див. рішення АМКУ № 891-р/пк-пз від 28.01.2019). 2. Законодавчих підстав для визначення у технічному завданні чіткого переліку обов’язкових для проведення лабораторних досліджень немає (див. рішення АМКУ № 891-р/пк-пз від 28.01.2019). 3. Немає законодавчих підстав для задоволення вимоги про необхідність внести зміни до тендерної документації щодо кваліфікації працівників в частині обов’язкового щеплення працівників проти сказу з підтвердженням копії довідки про щеплення. 4. Необхідна кількість та склад працівників для виконання послуг з регулювання чисельності безпритульних тварин визначається виконавцем, за умов виконання всього комплексу передбачених послуг з дотриманням наступних вимог, викладених у технічному завданні замовника ( п. 19, п.20). 5. Тендерну документацію затверджено рішенням тендерного комітету – протокол № 29 від 05.02.2019 року.(скан додається 1-ої сторінки тендерної документації).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: a837b5db39724daf98c91964fa2f17fe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-003190-b.c1
Назва: Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатком тендерної документації № 7 є проект договору про надання послуг, пунктом 6.3.4. якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «повернення тварин від Пункту до місця звичайного існування або місця вилову». Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову. В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб. Вищевикладені норми національного законодавства кореспондуються із нормами міжнародного права.Так, відповідно до ст. 3, 4 Європейської конвенції про захист домашніх тварин 1987 року, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Європейської конвенції про захист домашніх тварин» від 18.09.2013, ніхто не повинен спричиняти для домашньої тварини непотрібного болю, страждання або пригнічення. Ніхто не повинен залишати домашньої тварини. Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб). Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати. У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з проекту Договору щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога усунути порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з проекту Договору щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або вилову не може бути задоволена замовником у зв’язку із відсутністю порушень чинного законодавства, так як чинним законодавством не заборонено повернення тварин до місця звичайного існування або місця вилову. Крім того у складі Комплексної цільової Програми розвитку житлово-комунального господарства міста Чернігова на 2017-2020 роки (затверджена в новій редакції рішенням Чернігівської міської ради від 30 листопада 2017 року № 25/VII – 7) у розділі «Поводження з тваринами», передбачено, що після перебування безпритульної тварини у пункті тимчасового утримання тварин, її повертають на місце вилову під нагляд опікунів.
Статус вимоги: Відхилено