• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 13 за адресою: вул. Генерала Потапова, 3 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»

Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 13 за адресою: вул. Генерала Потапова, 3 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»

Торги не відбулися

609 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 045.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2019 16:35 - 06.03.2019 16:40
Вимога
Залишено без розгляду

вимога 1 скасування протоколу 35 від 27 03 19 р

Номер: f4f04cbdd27341389d9dbf17e6431ef1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-01-001435-b.c1
Назва: вимога 1 скасування протоколу 35 від 27 03 19 р
Вимога:
Вих № 1 від 27.03.2019 р. Голові тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації Вимога № 1, що до Скасування Протоколу(рішення) засідання Комітету управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по відхилення пропозиції Кандидата № 35, від 27.03.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-03-01-001435-b, від 01.03.2019року, : «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 13 за адресою : вул. Генерала Потапова, 3 у Святошинському районі м. Києва « ДК 02162015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» 1.Керуючись Наказом № 10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електроннуформу»… Вимога містить таку інформацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, . Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога : - Тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації , код ЄДРПОУ 37498536, місце знаходження : вул. Якуба Колоса, 6-А, м. Київ, поштовий індекс 03048. . 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-03-01-001435-b від 01.03.2019року. 3. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 13 за адресою : вул. Генерала Потапова, 3 у Святошинському районі м. Києва « ДК 02162015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» є виробником металопластикових виробів з 1998 року , надало документи , які підтверджують наявність власної виробничої бази, сертифікати на вироби та комплектуючі до віконних блоків, наявність персоналу, інженерно-технічних працівників, робочого персоналу, документи про освіту , навчання з ТБ та ОП, всі документи , які вимагалися Замовником закупівлі, а саме Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації, запропонувавши ціну Пропозиції 514804,19 грн.( пятсот чотирнадцять тисяч вісімсот чотири гривні 19 коп.), що на 94 198,81 грн. менше ніж очікувана вартість закупівлі, та на 93574,13 грн. менше за конкурента, а саме ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС». ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника № 35 від 27.03.19р. обґрунтовуючи , це наступним : 1. п/п 8.1 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 35 від 27.03.19 р. : « У складі пропозиції Учасником надано Протокол «Загальних зборів» № 04/11 від 04 грудня 2017 р Про призначення директора, не засвідчений підписом директора та не скріплений печаткою, що суперечить п.1 розділу «Примітки» Додатку 2 оголошення» . ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює це наступним: - У складі документів цінової Пропозиції надані сканкопії з оригіналів документів в форматі pdf., як того вимагають кваліфікаційні критерії закупівлі( Статут, Протоколи загальних зборів, наказ на призначення директора ,Протокол загальних зборів згідно ст. 44 Закону України , довідку про Уповноважену особу) з оригіналів документів. - Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» п.3. «Текст статті 58.1 Господарського кодексу України викласти в такій редакції: «1. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. 2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копіїї поставлено підпис уповноваженої особи.» 2. п/п 2 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 35 від 27.03.19 р. « Учасником надано аналогічний договір не засвідчений підписом директора та не скріплений печаткою, що суперечить п.10 Додатку 1 оголошення та п.1 розділу «Примітки» Додатку 2 оголошення». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює та повідомляє наступне про зауваження замовника : - У складі документів цінової Пропозиції надані сканкопії з оригіналів документів в форматі pdf., як того вимагають кваліфікаційні критерії закупівлі, а саме сканкопію з оригіналу Договору, Кошторису та Актів виконаних робіт, завірені підписами та печатками Замовника, та Виконавця робіт. - Цю Тендерну документацію розроблено відповідно до положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 № 922-V-III, яка передбачає «До формальних ( несуттєвих ) помилок учасника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі ТП, і такі , що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник не відхиляє ТП при виявленні формальних помилок.», та навіть таких помилок ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» не допустило при наданні документів , які вимагались у складі Цінової пропозиції. 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» звертає увагу Замовника Закупівлі, що підприємство, яке посідає друге місце після завершення редукціону, а саме ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» у складі документів Цінової пропозиції надало наступні документи, а саме: - ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» не є виробником металопластикових конструкцій, а є посередником між виробником та замовником закупівлі; - ТОВ «ВКП « ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» надало Цінову пропозицію, яка на 93574,19 грн. дорожче ніж пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»; - п.п 9 кваліфікаційних вимог : «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації( завірені належним чином копії штатного розпису підприємства». ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» надавши Довідки № 90 від 07.03.19 р. та № 91 від 07.03.19 р. вказав перелік співробітників , які будуть залучені до виконання робіт, але надавши Виписку , а не Копію штатного розкладу, з якої не видно загальної кількості співробітників, не вказало жодного співробітника робочих спеціальностей , які будуть виконувати роботи з монтажу металопластикових вікон та оздоблення внутрішних та зовнішніх укосів, на об’єкті комунальної власності. - п.п 11 «Кошторисна документація та додатково в форматі imd. та word» ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» не виконав кваліфікаційних вимог замовника , та не надав кошторисну документацію в форматі imd - Документація, всі довідки та листи надані ТОВ «ВКП ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС», не містять назви предмету закупівлі, довідки та листи мають дату створення , яка не відповідає даті оголошення процедури закупівлі, а саме :Лист про персональні дані 29.01.19 р. Доручення на підпис документів 22.01.19 р., термін оголошення процедури закупівлі 01.03.19р - п.п 10 кваліфікаційних вимог : «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, листи відгуки.» ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» знаходиться в списку підприємств з негативними ознаками, розміщеному на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА. Основним завданням Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, є надання незалежних висновків та рекомендацій за результатами здійснення контролю за ефективністю діяльності та дотриманням законодавства структурними підрозділами Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності територіальної громади міста Києва та районів міста Києва, іншими суб'єктами в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності) (далі - підконтрольні суб'єкти), спрямованих на забезпечення ефективного і результативного управління комунальними ресурсами. Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту провів аудит відповідності № 070-5-13/58 від 14.09.2018 року ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» та виявив наступне : --. Під час виконання робіт з капітального ремонту приміщень дошкільного навчального закладу Внаслідок завищення ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» обсягів і вартості виконаних будівельних робіт в актах за грудень 2017 року по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №599, вул. Василя Стуса, 26-А Святошинського району м. Києва», які взято до обліку та оплачено, замовником робіт зайво перераховано зазначеній підрядній організації кошти міського бюджету на суму 251,410 тис. грн, або 13,1% вартості перевірених робіт (в т. ч. завищення вартості обсягів робіт - 63,787 тис. грн (обклеювання шпалерами простими відкосів), завищення кількості та вартості матеріалів - 35,120 тис. грн, завищення вартості через неправильне застосування коефіцієнту для врахування впливу умов виконання робіт – 144,837 тис. грн, завищення вартості загальновиробничих витрат у зв’язку з відсутністю розрахунків на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювань або травм та неправильним застосуванням підрядною організацією розміру єдиного внеску (Н21, Н116) - 7,666 тис. грн), що призвело до втрат фінансових ресурсів на зазначену суму, викривлення даних фінансової звітності за 2017 рік. 4. Включення до актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) вартості послуг з проведення експертизи кошторисної документації на загальну суму 1,992 тис. грн, що не відповідає вимогам оформлення облікової документації в будівництві, яка використовуються під час взаєморозрахунків. Враховуючи вищевикладене, Рекомендовано керівництву та відповідним службам Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації: - усунути виявлене порушення на загальну суму 251,410 тис. грн (завищення ТОВ «Виробничо-комерційне підприємство «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» обсягів і вартості виконаних будівельних), надати до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту підтверджуючі документи щодо усунення порушення». Таким чином ТОВ «ВКП ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» порушив вимоги законодавства при виконанні робіт за бюджетні кошти. - п.п 2 кваліфікаційних вимог : «Документи що підтверджують повноваження посадової особи». Відповідно до ст.31, ст. 37, ст 44 Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» регламентує порядок здійснення значного правочину. Загальні збори акціонерів надають повноваження на кожен значний правочин, вказуючи предмет правочину, суму правочину та найменування контрагента з яким він здійснюється. ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС» надавши Протокол загальних зборів, № 18/01/19 від 18.01 2019 року на закупівлю , яка оголошена 01.03.2019, не міг знати про здійснення значного правочину з Управлінням освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації ( найменування, сума ), а саме « «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 13 за адресою : вул. Генерала Потапова, 3 у Святошинському районі м. Києва « ДК 02162015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)», та вартість на яку дозволяється зборами акціонерів підписувати значний правочин директору або іншій посадовій особі підприємства. Не зважаючи на це, в складі документації надана Довідка б/н від 22.01.19 в якій директор передає право підпису тендерної документації інженеру-кошториснику, який в свою чергу не маючи на дозволу загальних зборів підписує Цінову пропозицію. Таким чином порушення норми Закону призводить до того що співробітник не маючи на то законних підстав може здійснити значний правочин з Управлінням освіти, та не буде нести юридичної відповідальності за наслідки, у вигляді збитків, які отримають і Замовник і підприємство. З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі є упередженим, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією, в даному випадку ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХНОКОМПЛЕКС». Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «ВКП «ЕНЕРГОТЕХКОМПЛЕКС». Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру. З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Прокуратури м. Києва та відповідних органів влади. Вимагаємо наступне : - Прийняти Скаргу до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі - Відмінити Протокол (рішення) № 35 від 27.03.2019р. засідання Комітету управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата.. Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво). офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71 Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В. О.
Пов'язані документи: Учасник