-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція
Завершена
319 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 595.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 595.50 UAH
Період оскарження:
20.02.2019 14:58 - 04.03.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
упереджені дії замовника
Номер:
9d3e9de9ad574992ac41f8df5d1c2029
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-20-001881-b.b6
Назва:
упереджені дії замовника
Вимога:
неправомірне визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 21.03.2019 16:22
Дата подачі:
21.03.2019 16:22
Вимога
Відхилено
Вимога корупціонеру!
Номер:
629fc8bf7e1f41fabe098067b41970ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-20-001881-b.a1
Назва:
Вимога корупціонеру!
Вимога:
Шановний! Вирішили провести корупційну закупівлю у всім відомого "свого" постачальника? Скільки хабара берете за послуги - 40% чи 50% від вартості закупівлі? До справи! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані специфічні режими використання з зазначенням експозицій, властиві лише певним торговим маркам, вказані температурні режими зберігання (не нижче+5 градусів!!!Чому???). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, розпоряднику коштів, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Замовник
- 28.pdf 01.03.2019 12:07
Дата подачі:
26.02.2019 14:09
Вирішення:
На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі 24450000-3 Агрохімічна продукція ID: UA-2019-02-20-001881-b повідомляємо наступне.
Насамперед, слід зазначити, що Ваша вимога є не досить чіткою та зрозумілою, оскільки Вами не було чітко зазначено, які саме вимоги ви вважаєте дискримінаційними. Також, вами не були зазначені ваші побажання, тобто, які саме зміни до вимог ви бажали б внести та які саме вимоги ви вважали б справедливими. Саме нечіткість вимоги суттєво ускладнила розгляд вашого звернення, але, незважаючи на це, умови тендерної документації були ще раз уважно переглянуті на предмет їх законності, неупередженості та справедливості. За результатами перегляду можна зробити однозначний висновок – замовником не було допущено жодних дискримінаційних вимог в тендерній документації. Медика - технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення. Також, тендерна документація не містить жодних вимог, щодо торгівельної марки предмету закупівлі, тому постачальники, керуючись медика - технічними вимогами, в змозі пропонувати будь-які засоби, які відповідають даним вимогам. Крім того, поряд з неконкретністю вимоги, вами було допущено порушення норм ділової етики, безпідставні звинувачення та спроба завдати шкоди діловій репутації замовника.
Відповідно до ч. 2 ст. 34 ГК України, дискредитацією суб'єкта господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання. Відповідно до ст. 256 ГК України, у разі встановлення факту дискредитації суб'єкта господарювання Антимонопольний комітет України, його територіальні відділення мають право прийняти рішення про спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей у строк і спосіб, що визначені законодавством або цим рішенням. Враховуючи викладене, у разі повторної спроби дискредитації замовника з Вашого боку, КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 8»ДМР буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України та до суду з метою захисту своїх порушених прав та стягнення завданої шкоди
Статус вимоги:
Відхилено