-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
5 лотів: Лот 1. - Фармацевтична продукція – 213 найменувань; Лот 2. – Фармацевтична продукція – 4 найменування; Лот 3. – Фармацевтична продукція – 22 найменування; Лот 4. – Фармацевтична продукція – 24 найменування; Лот 5. – Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття – 5 найменувань
5 лотів: Лот 1. - Фармацевтична продукція – 213 найменувань – 15687одиниць; Лот 2. – Фармацевтична продукція – 4 найменування – 480 одиниць; Лот 3. – Фармацевтична продукція – 22 найменування – 7834 одиниць; Лот 4. Фармацевтична продукція – 24 найменування – 3080 одиниць; Лот 5. – Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття – 5 найменувань – 850 одиниць. Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Завершена
2 741 312.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 820.55 UAH
мін. крок: 0% або 820.55 UAH
Період оскарження:
13.02.2019 12:43 - 07.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до тендерної документації
Номер:
dcaa47d07c3e46ccbe21dd76506c7f9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-13-000791-a.b1
Назва:
Вимога до тендерної документації
Вимога:
Додатком №1 (технічне завдання: медико-технічні вимоги по предмету закупівлі) до тендерної документації ( Лот № 1, 1. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; Лот № 2, 2. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; Лот№ 3,
3. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; Лот № 4, 4. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; Лот № 5, 5. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, пункт 8) визначено, зокрема, в разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупаковкаівлі, учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого упаковкаовноваженою установою/закладом центрального органу виконвалюткаавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що Замовник включивши в тендерну документацію (цим самим вимагаючи відповідний документ від Учасника) копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого упаковкаовноваженою установою/закладом центрального органу виконвалюткаавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, порушив законодавство України, а саме статтю 9 Закон України «Про лікарські засоби» та Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 460 від 23.07.2015 р.
Вважаємо порушенням вимагати в Тендерній документації інших або додаткових документів, щодо підтвердження еквівалентності, оскільки еквівалентність для такого типу лікарських засобів доводиться при реєстрації лікарського засобу (входить в матеріали реєстраційного досьє, яке проходить повну експертизу), що підтверджується Реєстраційним посвідченням.
Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатку № 1 (технічне завдання: медико-технічні вимоги по предмету закупівлі) з Лоту № 1, 1. Медико-технічної вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; з Лоту № 2, 2. Медико-технічної вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; з Лоту
№ 3, 3. Медико-технічної вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; з Лоту № 4, 4. Медико-технічної вимоги до предмету закупівлі, пункт 9; з Лоту № 5, 5. Медико-технічної вимоги до предмету закупівлі, пункт 8, що викладені в наступній редакції: «в разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупаковкаівлі, учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого упаковкаовноваженою установою/закладом центрального органу виконвалюткаавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2019 11:01
Вирішення:
Надання відповіді на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2019 17:57
Підтвердження вирішення:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в тендерній документації обов'язку, в разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Задовільнена:
Так