-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Дезінфікуючі та антисептичні засоби
Завершена
68 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 150.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2019 13:51 - 14.03.2019 13:56
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
3d0146abcd7d4c64b77ee8e6402e99c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-000356-c.a3
Назва:
Вимога!
Вимога:
Хабарнику! Чому ви не відповіли в установлені наказом №35 строки на нашу вимогу, яка надійшла вам ще до торгів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2019 15:31
Вирішення:
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обов’язком. Тобто дана закупівля еквівалентів не передбачувала.!!!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
1b782d7d6abb4c76afa45c4f080ccedf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-000356-c.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
А хабарі отримувати від "свого" постачальника Наказ 35 теж вам не забороняє?! Це ви в крамниці за власні кошти собі морозиво можете купити яке забажаєте без еквівалентів, а державні кошти витрачаються зовсім інакше, Хабарнику! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Дата подачі:
20.03.2019 15:28
Вирішення:
• Тип:
Вимога щодо умов закупівлі
• Ідентифікатор:
UA-2019-03-11-000356-c.a1
Відповідь:
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обов’язком. Тобто дана закупівля еквівалентів не передбачувала.!!!
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
• Дата подачі:
20.03.19, 15:28
• Тип:
Оскарження визначення переможця
• Ідентифікатор:
UA-2019-03-11-000356-c.a2
• Переможець:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
Відповідь:
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на ЙОГО ДУМКУ , є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно до положень, наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання медичним персоналом тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо у нашій лікарні тих процесів, в яких така продукція використовується. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Ваша вимога та залякування, є ні що інше, як тиск на Замовника з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів, і вас ніяк не хвилює ні процес проведення заходів дезінфекції у нашій лікарні, ні здоров’я працівників нашої лікарні, які щодня і щогодини працюють з дезінфікуючими засобами і для них дуже важливо, щоб ці засоби були якнайменше агресивні і при цьому достатньо дієві та якісні, Вас хвилює тільки одне – збути свій товар і отримати бюджетні кошти, тому задовольнити вашу вимогу не має підстав.
Дуже прикро, шановний Учаснику, що Ви розглядаєте Закон тільки у тій площині, яка Вам вигідна. Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але не маєте ні законного, ні морального права ображати Замовника, тим більше зводити наклеп і висловлювати нічим не підтверджені звинувачення. Ми не бачимо можливості співпраці із учасником, який дозволяє собі необґрунтовані звинувачення та виходить за рамки ділового спілкування.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
af0c4279147647bc9ea7a8906415f5e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-000356-c.a4
Назва:
Вимога!
Вимога:
А хабарі отримувати від "свого" постачальника Наказ 35 теж вам не забороняє?! Це ви в крамниці за власні кошти собі морозиво можете купити яке забажаєте без еквівалентів, а державні кошти витрачаються зовсім інакше, Хабарнику! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
20.03.2019 15:32
Вирішення:
20.03.19, 15:28
• Тип:
Оскарження визначення переможця
• Ідентифікатор:
UA-2019-03-11-000356-c.a2
• Переможець:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
Відповідь:
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на ЙОГО ДУМКУ , є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно до положень, наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання медичним персоналом тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо у нашій лікарні тих процесів, в яких така продукція використовується. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Ваша вимога та залякування, є ні що інше, як тиск на Замовника з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів, і вас ніяк не хвилює ні процес проведення заходів дезінфекції у нашій лікарні, ні здоров’я працівників нашої лікарні, які щодня і щогодини працюють з дезінфікуючими засобами і для них дуже важливо, щоб ці засоби були якнайменше агресивні і при цьому достатньо дієві та якісні, Вас хвилює тільки одне – збути свій товар і отримати бюджетні кошти, тому задовольнити вашу вимогу не має підстав.
Дуже прикро, шановний Учаснику, що Ви розглядаєте Закон тільки у тій площині, яка Вам вигідна. Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але не маєте ні законного, ні морального права ображати Замовника, тим більше зводити наклеп і висловлювати нічим не підтверджені звинувачення. Ми не бачимо можливості співпраці із учасником, який дозволяє собі необґрунтовані звинувачення та виходить за рамки ділового спілкування.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
a51ab9de04fa40e29b00fe9dfaa44ed1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-000356-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, стандарти EN (ми в Україні, а не в Євросоюзі!), ph та густина, властиві лише для зазначених в документації торгових марок, різна температура зберігання (чому?) . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2019 13:56
Вирішення:
• Автор вимоги:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
• Дата подачі:
20.03.19, 15:31
• Тип:
Оскарження визначення переможця
• Ідентифікатор:
UA-2019-03-11-000356-c.a3
• Переможець:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
Відповідь:
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обов’язком. Тобто дана закупівля еквівалентів не передбачувала.!!!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні