-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти ( бензин, дизельне пальне (в талонах))
згідно тендерної документації
Завершена
452 619.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 526.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 526.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2019 09:49 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
67e9f75407aa4a69ae29b4dfc4248ab7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-28-000130-b.b3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ЧП «ОККО КОНТРАКТ», з підстав, передбачених ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0004.pdf 26.03.2019 11:19
- протокол №12 від 27.03.2019.pdf 27.03.2019 16:10
Дата подачі:
26.03.2019 11:19
Вирішення:
Ч. 1 ст. 30 Закону регламентовано виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Ненадання оновленої цінової пропозиції або надання оновленої цінової пропозиції (в тому числі з описками, арифметичними помилками, в тому числі через неможливий поділ ціни на частини чи наявність багатьох цифр після коми), з боку переможця не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету від 20.03.2019 протокол №7 прийнято відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також в межах повноважень та у спосіб, передбачений чинним законодавством.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
У Вимозі ТзОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» зазначає, що, на його думку, тендерна пропозиція учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» не відповідає умовам тендерної документації. Для підтвердження даної думки цитується форма «Цінова пропозиція» Тендерної документації.
Інформуємо, що дана форма не може в обов’язковому порядку вимагатися для оформлення оновленої цінової пропозиції, так як Закон встановлює, що документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції, як наслідок – не можуть порушувати вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже і бути причиною відхилення тендерної пропозиції.
Оформлення оновленої цінової пропозиції не регламентується ні Законом, ні Тендерною документацією замовника.
У Вимозі є посилання на ст.. 3 Закону, у якій визначено, що одним із принципів передбачається добросовісна конкуренція серед учасників. Вважаємо, що Вимога ТзОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» відхилити тендерну пропозицію іншого учасника за шостий та сьомий знаки після коми у вартості пропозиції суперечить даному принципу. Також у ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Даних принципів, серед інших, дотримується тендерний комітет Устилузької міської ради стосовно усіх учасників в усіх закупівлях.
Інформуємо ТзОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», що перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначений частиною 1 статті 30 Закону та є вичерпним. Жодну з підстав даної статті учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ», надаючи оновлену цінову пропозицію, не порушив.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
dd04e8b11a124b5fa112b256ec3fc2c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-28-000130-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ЧП «ОККО КОНТРАКТ», з підстав, передбачених ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0007.pdf 21.03.2019 11:57
- Протокол №8 від 22.03.2019.pdf 22.03.2019 14:27
Дата подачі:
21.03.2019 11:57
Вирішення:
Відповідно п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини(лота),яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з ч.1 ст. 27 Закону розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною ( ч.4 ст.28 Закону).
У разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи положення ч.1 ст. 27, ч.4 ст.28 Закону, Устилузькою міською радою була розглянута тендерна пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» (як така, що найбільш економічно вигідна) на відповідність вимогам тендерної документації (дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:43). За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» визнано переможцем (протокол №7 від 20.03.2019).
При розгляді зазначеної пропозиції вивчалась вся інформація та документи учасника, які були розкриті електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.7 Розділу ІІІ. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» передбачено, що лист – підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Також, тендерною документацією (стор. 18 тендерної документації) передбачено, що для дотримання вимог ч. 4 ст. 36 Закону, уникнення порушення ст. 37 Закону переможець в строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір додатково надає замовнику (завантажує в Систему) перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону.
Враховуючи вищезазначене, подання оновленої цінової пропозиції (за результатами електронного аукціону) – це технічна вимога замовника, яка не регламентована Законом, і відповідно, така форма документу не є частиною тендерної пропозиції, яка підлягає розгляду та оцінці для прийняття рішення щодо визначення переможця.
Тому на момент розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», форма оновленої цінової пропозиції, яка була подана цим учасником після закінчення електронного аукціону, тендерним комітетом не враховувалась.
Ч. 1 ст. 30 Закону регламентовано виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Ненадання оновленої цінової пропозиції або надання оновленої цінової пропозиції (в тому числі з описками, арифметичними помилками, в тому числі через неможливий поділ ціни на частини чи наявність багатьох цифр після коми), з боку переможця не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету від 20.03.2019 протокол №7 прийнято відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також в межах повноважень та у спосіб, передбачений чинним законодавством.
Так як учасник ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» звернувся з вимогою про усунення порушень відносно пропозиції іншого учасника (ПП «ОККО КОНТРАКТ») дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
dfe962fb8a284ef49f7df0649496a5b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-28-000130-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ЧП «ОККО КОНТРАКТ», з підстав, передбачених ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0001.pdf 21.03.2019 10:14
Дата подачі:
21.03.2019 10:14
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
21.03.2019 11:55