• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Основні органічні хімічні речовини

Основні органічні хімічні речовини

Завершена

81 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 23.65 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 08:53 - 04.03.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

До написаного

Номер: aab72048722b4e6e922ef84274509107
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000033-a.a3
Назва: До написаного
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви не вірно трактуєте Наказ №236 МОЗ України. Вірне трактування. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

До написаного

Номер: 411d2c76bacf4efab9fd0d15a2b0fb98
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000033-a.a2
Назва: До написаного
Вимога:
Шановний Замовнику! По-перше, Закон про публічні закупівлі застосовується в тому числі на допорогові закупівлі, а Наказ №35 Зовнішторгвидав України є частиною його. По-друге, Замовник повинен в медико-технічному завданні документації прописати вимоги до продукції таким чином, щоб цим вимогам відповідала продукція щонайменше двох виробників, тобто щоб конкуренція була не серед постачальників одної торгової марки, а декількох (мінімум двох) різних виробників. Щодо визначення еквівалентності. Шановний Замовнику, наказами МОЗ не визначається еквівалентність, параметри еквівалентністі визначають Державні установи ( наприклад Інститут праці), які на це уповноважені. Саме вони визначили, що такими параметрами є призначення, група діючих речовин, режими використання, клас безпеки, умови використання та зберігання. За цими характеристиками запропнований нами засіб - повний еквівалент. Просимо переглянути своє рішення!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Еконорм Антисептик містить 60% спирту,а ми вимагали не менше 80%.Згаданий засіб суперечить вимогам Наказу МОЗ України від 04.04.2012р. №236,яким зазначено,що з метою не занесення інфекційних хвороб пацієнтам та персоналу,хірургічна обробка рук повинна проводитися дезінфекційними засобами у складі,яких вміст спирту повинен бути понад 65%.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 7ce6e3df487145d5a55f24921e8f60b2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000033-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певній торговій марці, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропонований нами засіб економічніший! Просимо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваші Вимоги є безпідставними. При розробці цієї документації ми, як Замовник, керувалися виключно наступними принципами: :добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням; базуючись на положеннях Наказу ДП « Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», на які Ви, шановний Учасник посилаєтесь. Ваші Вимоги - це перелік протиріч, наприклад: Ви стверджуєте: «Ви штучно звужуєте конкурентне середовище та порушуєте основи Закону України "Про публічні закупівлі", принципи проведення закупівель за державні кошти, в т.ч. щодо прозорості та відкритості, принципу не дискримінації учасників, та максимальної економії коштів (те ради чого і проводяться торги) бо прописуєте конкретні засоби, їх склад, окремі режими застосування та інші характерні вимоги для прописаних засобів», хоча саме цій Закон стверджує наступне , а саме п.3, ст. 22, Розділ IV, де чітко зазначено: «Тендерна документація повинна містити:…3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Хоча цей Закон не застосовується для цієї закупівлі (ст.2, п.1, абзац 1 цього Закону). Ви стверджуєте: «….порівнювати дезінфікуючі засоби необхідно за загальними для всіх засобів характеристиками: призначення, застосування, саме те де Ви його будете застосовувати, спектр дії, безпечність та токсичність, економічність та ціна.» Шановний Учаснику, може Ви підкажете нам, у якому Наказі чи Законі це написано? Враховуючи вищенаведені факти вважаємо Вашу Вимогу безпідставною та не задовільняємо її.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні