-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
хліб пшеничний, хліб український, паски або еквівалент
Торги відмінено
1 104 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 045.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 045.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2019 15:32 - 12.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
d717d46a8689402fb3cf1d48b4c259d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-003075-b.c2
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на дії Бородянського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням при закупівлі за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Скарга прикріплена окремим файлом. До скарги додається інформація про відповідний платіж за подачу скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на закупівлю Бородянський інтернат.pdf 01.03.2019 14:10
- img-301145356-0001.pdf 01.03.2019 14:10
- Рішення від 06.03.2019 № 2438 (+лист Замовнику).pdf 06.03.2019 20:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2019 № 3333.pdf 25.03.2019 18:09
- Рішення від 22.03.2019 № 3333.pdf 27.03.2019 22:10
- протокол про скасування рішення про визначення переможця 29.03.2019 13:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2019 14:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2019 22:10
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2019 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення №3333-р/пк-пз від 22.03.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури щодо закупівлі товару - ДК 021:2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб український, паски або еквівалент) та на підставі п.12 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" СКАСУВАТИ рішення тендерного комітету Бородянського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "Черкасихліб ЛТД" переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-31-003075-b
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії замовника
Номер:
83dc6df7f9ac4c13b1783b3b1c995bef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-003075-b.b1
Назва:
Скарга на дії замовника
Вимога:
22 лютого 2019 року в електронній системі публічних закупівель опубліковано протокол № 21/02-2019 від 22.02.2019 тендерного комітету замовника торгів, згідно якого переможцем закупівлі за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-31-003075-b) визнано ТОВ «Черкасихліб ЛТД» ( код ЄДРПОУ 37715680)
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Черкасихліб ЛТД» (далі – Учасник) не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
1. Відповідно до умов тендерної документації замовника торгів учасник повинен надати:
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) – у разі їх залучення до виконання договору.
Учасник такої інформації не надав. Крім того, учасник не надав лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів, як це вимагається пунктом 1 розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
2. Учасник у складі своєї пропозиції не надав завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
3. Відповідно до пункту 2 додатку № 1 кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати довідку у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копії санітарних книжок на всіх працівників, що зазначені в довідці.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.02.2019 № 691, в якій зазначено 5 працівників.
Надані у складі пропозиції медичні книжки на Гавриленко Ольгу Валеріївну, Голонько Ольгу Іванівну та Педько Олексія Володимировича не відповідають встановленій формі, затвердженій наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280», отже, є нечинними.
Крім того, у довідці відсутня інформація щодо працівників, які будуть перевозити товар (водіїв) - Яценко Михайла Григоровича та Педько Олексія Володимировича, документи на яких надані у складі тендерної документації.
4. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі (додаток № 3 до ТД) предмет закупівлі обов’язково повинен доставлятися в п/ет упаковці.
Ні в комерційній пропозиції учасника, ні в інших документах учасника, не відображена інформація про те, що запропонований ним товар буде доставлятися в п/ет упаковці, що окрім порушення тендерної документації, суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та ставить в невірні умови учасників торгів.
5. На виконання технічних вимог до предмету закупівлі (додаток № 3 до ТД) учасник не надав у складі пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС). Крім того, учасник не надав лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів, як це вимагається пунктом 1 розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, вимагаємо від замовника торгів скасувати своє рішення щодо визнання переможцем зазначеної закупівлі ТОВ «Черкасихліб ЛТД», дискваліфікувати пропозицію зазначеного учасника та розглянути пропозиції інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2019 17:14
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
1. Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції переможця інформації про субпідрядника або листа – роз’яснення про підстави його не подання повідомляємо наступне:
Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зінформацією про субпідрядника (субпідрядників) – у разі їх ЗАЛУЧЕННЯ до виконання договору.
Проте в п.7 розділу 3 тендерної документації чітко визначено, що залучення субпідрядників за даною процедурою не передбачено, оскільки проводиться закупівля товару, а учасник має право залучати субпідрядників виключно при закупівлі робіт.
Таким чином, переможець не порушив вимоги тендерної документації в цій частині, оскільки не зобов’язаний був надавати в складі тендерної пропозиції інформацію про субпідрядника або лист – роз’яснення про підстави її не подання.
2. Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції копії сторін паспорту уповноваженої особи переможця повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Дійсно, в складі тендерної пропозиції переможця вищевказані документи відсутні.
Однак, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, що вищевказана помилка є формальною (несуттєвою) яке не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не невілює його технічний потенціал з урахуванням надання найнижчої пропозиції за результатами аукціону, а тому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про не відхилення тендерної пропозиції учасника з цієї підстави.
3. Щодо не зазначення в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації інформації про водіїв, на яких в складі тендерної пропозиції надані копії санітарних книжок повідомляємо наступне:
Згідно з п. 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за відповідною формою та копії санітарних книжок на всіх працівників, що зазначені в довідці. Копії санітарних книжок на всіх працівників, що зазначені в довідці, переможцем надані.
Тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення в довідці всіх працівників на яких надаються копії санітарних книжок, а отже переможець не зобов’язаний був зазначати в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації інформацію про водіїв, на яких надані копії санітарних книжок.
Крім того, не чинність будь-якого документа повинно бути встановлено судовим рішенням, яке набрало законної сили, таке рішення відносно санітарних книжок Гавриленко та Голоньков вимозі не надані.
Таким чином, відсутні підстави щодо задоволення вимоги в цій частині.
4. Щодо п/е упаковки повідомляємо наступне:
Тендерна документація не містила вимоги, що учасник повинен обов’язково зазначити в складі тендерної пропозиції інформацію, що товар буде поставлятися в п/е упаковці, а отже відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця з цієї підстави.
5. Щодо не надання в складі тендерної пропозиції висновків СЕС:
Повідомляємо, що 20 вересня 215 року набув чинності Закон України від 22.07.2014 № 1602-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» (далі – Закон), яким внесено зміни до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про захист прав споживачів», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», а також викладений в новій редакції Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» під назвою «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Так, прийняти Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачені повноваження Державної санітарно-епідеміологічної служби України, її головних управлінь та відокремлених структурних підрозділів щодо видачі документів дозвільного характеру «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» на об’єкти експертизи – харчові продукти та нормативні документи щодо їх виготовлення.
Отже, зважаючи на вищевикладене, Державна санітарно-епідеміологічна служба України та її територіальні органи починаючи з 20 вересня 2015 року не здійснюють видачу «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Відсутність в складі тендерної пропозиції переможця документів, надання яких не передбачено нормами чинного законодавства не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено