• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальні засоби корекції для дітей з особливими освітними потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середної освіти

згідно переліку

Завершена

147 621.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 476.21 UAH
Період оскарження: 11.03.2019 16:52 - 14.03.2019 16:56
Вимога
Відхилено

Повторна вимога на рішення Замовника

Номер: 9417dc12c2e944cfaa87b659537613eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-002284-a.b3
Назва: Повторна вимога на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Стаття 2. Сфера застосування Закону 1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Також Законом встановлені принципи, яких Замовники повинні дотримуватись: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви, як Замовник в розумінні Закону, мали б користуватись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Наказ №35), в якому також встановлені принципи здійснення Закупівель: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, п.6.9. Наказу № 35 встановлено наступне: «6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.» Ви, як Замовник в розумінні Закону, маєте право встановлювати на власний розсуд адекватні вимоги, з метою здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників. Якщо Ви бажали обрати найдешевшу пропозицію, то навіщо вимагали в своєму Оголошенні у файлі «dokumentaciya.doc» наступне: «1.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних; - копія сертифікату відповідності на товар та/або копія сертифікату якості на товар та/або копія паспорту якості на товар. - копію ліцензії на такий вид діяльності якщо це передбачено чинним законодавством. - згоду про обробку персональних даних». Наказом №35 встановлено, що: «9. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі: 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.» В свої вимогах до закупівлі Ви також вказали, що «Учасник надає через Систему повний пакет документів в електронному (сканованому) вигляді, згідно ч.3 інформації щодо подання пропозицій, в іншому випадку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам Замовника. Документи повинні бути оформлені та надані відповідно до вимог Замовника.» Нагадуємо, що обраний Вами переможець, згідно Протоколу № 85 засідання тендерного комітету щодо акцепту пропозиції закупівлі через систему електронних засобів, не надав всі документи, що Ви, як Замовник, вимагали в Оголошенні, а саме: 1. Вимогою Замовника було надати "витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних". ФОП Боков Ю.Л. не надав документ, який вимагався Замовником чим порушив вимоги, встановлені Замовником. 2. Вимогою Замовника було надати "копію ліцензії на такий вид діяльності якщо це передбачено чинним законодавством". В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Боков Ю.Л. надав документ під назвою "8 Дов-ка про лицензування", в якому надав інформацію, що його діяльність не підпадає під обов'язкове ліцензування з посиланням на нормативний документ, а саме: Закон України від 01.06.2000 № 1775-III "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", який втратив свою чинність 28.06.2015 року. Враховуючи це, що документ під назвою "8 Дов-ка про лицензування", який надав ФОП Боков Ю.Л. є недостовірним, а одже ненаданим. 3. Вимогою Замовника було "забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.". ФОП Боков Ю.Л. в складі своєї пропозиції не надав ніякої інформації щодо того, що він не закуповує товари, які пропонує для постачання Замовникові в Російській Федерації, що ставить під сумнів походження продукції, запропонованої ФОП Боков Ю.Л. 4. Вимогою Замовника було надати «копію сертифікату відповідності на товар та/або копію сертифікату якості на товар та/або копію паспорту якості на товар». ФОП Боков Ю.Л. в своїй тендерній пропозиції надав Сертифікати, Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який Замовником не закуповується по закупівлі № UA-2019-03-11-002284-a, а саме: «ВИНИЛІСКОЖА МЕБЛЕВА, Пінополіуретан еластичний, Тентовий ПВХ матеріал.» Предметом закупівлі є «Спеціальні засоби корекції для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти». Чи Ви бажаєте, щоб діти розвивались саме тими товарами, на які обраний Вами переможець надав Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи? Крім того, Вами як Замовником, Встановлені наступні вимоги: «Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Пропозиція, що не відповідає вищевказаним вимогам, розгляду не підлягає.» У документі доданому до Оголошення «ГімнастичнийнвентарІнклюзія.docx», міститься перелік продукції (пункти 1 – 13,крім 5 та 11) із посиланням на сайт «Фактор розвитку», що слід розуміти як саме той товар, який Ви бажаєте придбати. Нагадуємо, що даний сайт належить ТОВ «ВЕМА КІДС» - виробнику спеціальних засобів для інклюзивного простору. У складі своєї пропозиції ФОП Боков Ю.Л, надав файл «Порівняльна таблиця пропонованих товарів до постачання.pdf» в якому запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовника, тобто виробництва ТОВ «ВЕМА КІДС». ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ» звернулись до виробника продукції, яку Ви бажаєте придбати, з метою підтвердження або спростування господарських відносин ТОВ «ВЕМА КІДС» із ФОП Боков Ю.Л. На що нам було надано відповідь (лист 22.03.2019-64 додається) із спростуванням інформації про будь які господарські відносини між вказаними суб’єктами господарювання. Отже, ФОП Боков Ю.Л. нічого не закуповує в українського виробника інклюзивного обладнання. Таким чином, ФОП Боков надав недостовірну інформацію щодо відповідності запропонованого товару до вимог Замовника, та ставить під сумнів походження продукції взагалі. Нагадуємо, що Ви, як Замовник, виявили потребу в закупівлі Спеціальних засобів корекції для дітей з особливими освітними потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середної освіти та маєте надавати більше значення якості та безпеки продукції. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця закупівлі № UA-2019-03-11-002284-a ФОП БОКОВА Ю.Л.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на оскарження відділом освіти і науки
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 12a2a70a8ecf4fc0b5f6da1c46fa6cdd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-002284-a.c1
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо Вас звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції ФОП Боков Ю.Л. та скасувати рішення про визнання його переможцем даної закупівлі виходячи з наступного: 1. Вимогою Замовника було надати "витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних". ФОП Боков Ю.Л. не надав документ, який вимагався Замовником чим порушив вимоги тендерної документації. 2. Вимогою Замовника було надати "копію ліцензії на такий вид діяльності якщо це передбачено чинним законодавством". В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Боков Ю.Л. надав документ під назвою "8 Дов-ка про лицензування", в якому надав інформацію, що його діяльність не підпадає під обов'язкове ліцензування з посиланням на нормативний документ, а саме: Закон України від 01.06.2000 № 1775-III "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", який втратив свою чинність 28.06.2015 року. Враховуючи це, просимо вважати, що документ під назвою "8 Дов-ка про лицензування", який надав ФОП Боков Ю.Л. є недостовірним. 3. Вимогою Замовника було "забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.". ФОП Боков Ю.Л. в складі своєї пропозиції не надав ніякої інформації щодо того, що він не закуповує товари, які пропонує для закупівлі Замовником в Російській Федерації, або якщо й закуповує, то з якої саме причини. 4. Вимогою Замовника було надати «копію сертифікату відповідності на товар та/або копію сертифікату якості на товар та/або копію паспорту якості на товар». ФОП Боков Ю.Л. в своїй тендерній пропозиції надав Сертифікати, Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який Замовником не закуповується по закупівлі № UA-2019-03-11-002284-a. Натомість ТОВ «Українське навчання» є офіційним представником, дилером українського виробника ТОВ «ВЕМА КІДС», що спеціалізується на виробництві спеціальних засобів корекції для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. ТОВ «Українське навчання» має всі необхідні документи, що вимагались для участі в цій закупівлі та для постачання. Ми гарантуємо безпечність продукції. Враховуючи вищевикладену інформацію, просимо звернути Вашу увагу, що товар, який пропонує до закупівлі ФОП Боков Ю.Л. не пройшов ні експертизи, ні сертифікації. Якість та безпечність товару, який пропонує до закупівлі ФОП Боков Ю.Л. не підтверджена жодним офіційним документом та може спричинити загрозу для здоров’я та життя дітей
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Просимо Вас звернути увагу на ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400} Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ЦIНА; Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Боков Ю.Л. виконав належним чином всi вимоги Замовника надавши: згоду на обробку персональних даних Учасника, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних, довідка про взяття на облік платника податку, сертифiкати вiдповiдностi та висновки СЭС, витяг з реєстру платників єдиного податку та iнш. Що стосується пункту про копію ліцензії на такий вид діяльності якщо це передбачено чинним законодавством, ключова фраза «якщо це передбачено чинним законодавством», а ця діяльність згiдно ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не внесена до переліку видів господарської діяльності, які підлягають обов’язковому ліцензуванню тому наявність даної довідки не обов'язково і її наявність або відсутність не впливає на ціну тендерної пропозиції. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар котрий Замовником не закуповується по закупівлі № UA-2019-03-11-002284-a, якi ФОП Боков Ю.Л. надав в складі своєї тендерної пропозиції, є несуттєвою технічною помилкою і Замовником не буде розглядатися
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні