• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

797 787.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 302.70 UAH
Період оскарження: 27.02.2019 11:15 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству

Номер: 8fb54cea149b4d2e8499f40f7e6e7aae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-000651-b.a1
Назва: приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2019 10:33
Підтвердження вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає засади та регламентує процедури закупівель, які повинні виконуватись усіма суб’єктами тендерних торгів. Статті 3 та 5 Закону зазначають необхідність забезпечення прозорості закупівлі на всіх етапах та добросовісної конкуренції серед учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, але повинен дотримуватись основного принципу закупівель «максимальна економія та ефективність». Перелік товарів, що є предметом закупівлі формується Замовником, виходячи зі своїх потреб та фінансування. Товари, що є предметом цих торгів мають доволі конкурентний ринок та виробляються щонайменше шести різними виробниками. Учасник, який відповідає критеріям добросовісності та якості на думку виробників, має змогу запропонувати у своїй пропозиції продукцію любого з них. Гарантійний лист виробника лише підтверджує, що учасник: - провадить свою діяльність у межах законодавчого поля та пропонує на ринку товари легального походження; - співпрацює з виробниками товарів та має прямі джерела закупівлі, що сприяє зменшенню закупівельних цін; - відповідає критеріям добросовісного постачальника з точки зору виробників; - може гарантувати замовникові постачання товарів належної якості та виключає можливість використання бюджетних коштів на закупівлю фальсифікованої, контрабандної чи контрафактної продукції; - зможе забезпечити виконання вимог контролюючих органів щодо заміни товарів у випадку виникнення необхідності. Враховуючи систематичні повідомлення Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо вилучення із обігу товарів, що не відповідають вимогам безпеки та якості, підтвердження повноважень Учасника Виробником є необхідною умовою для обмеження кола недобросовісних Учасників. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.