• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля марки ДГ

Торги відмінено

3 544 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 720.50 UAH
Період оскарження: 28.02.2019 09:28 - 15.03.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення порушення процедури закупівлі

Номер: 52455e8a02a94e20a160fed063ca6477
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.b7
Назва: Вимога про усунення порушення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2019-02-28-000168-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «28» лютого 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-28-000168-a), Замовником –Управлінням освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю код за ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки ДГ) в кількості 854 тони. Аукціон відбувся 20 березня 2019 р. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 21 від 25.03.2019р. переможцем торгів визначено приватне підприємство «ПРОМБІЗНЕС+» (далі – ПП «ПРОМБІЗНЕС»). Тендерна пропозиція учасника ПП «ПРОМБІЗНЕС+» не відповідає вимогам Замовника та тендерної документації з наступних підстав: 1.1.1. Згідно пп. 5.2.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: Правовстановлюючі та інші документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.5.2.1 розділу ІІІ: копії або оригінали (сканування в кольоровому режимі з оригіналу документу) наступних документів: свідоцтва про право власності, та/або договорів купівлі-продажу, та/або витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або чинні договори** оренди/найму або чинні договори** про надання послуг, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, паспорт на ваги (або інший документ про право власності) та свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів) відповідно до Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 №193. до 10 км (підтвердити місце розташування відповідним документом: або договір оренди, або договір послуги, або інший документ). У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМБІЗНЕС» відсутнє свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів). В складі своєї тендерної пропозиції учасник ПП «ПРОМБІЗНЕС+» надав копію договору надання послуг по зважуванню машин. З наданого договору вбачається, що авто ваги знаходяться в м. Слов’янськ. Відстань між м. Слов’янськ та м. Лиман складає близько 30 км, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Згідно пункту 2.3. додатку 3 до тендерної документації учасник повинен був надати в складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат якості або копію та сертифікат відповідності або копію на марку вугілля, що закуповується замовником, які засвідчують якість запропонованого товару та відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМБІЗНЕС+» відсутній документ «сертифікат відповідності» або копія на марку вугілля, що закуповується замовником. Учасник ПП «ПРОМБІЗНЕС+» не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником, чим порушив вимоги тендерної документації. З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ПРОМБІЗНЕС» відсутній ряд документів, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не підтверджують здатність учасника виконувати вимоги Замовника щодо якості вугілля, яке планується до постачання. Просимо провести повторну оцінку тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМБІЗНЕС+» та визначити переможця тендерна пропозиція якого повністю відповідає умовам тендерної документації.
Вимога
Вирішена

ЛАБОРАТОРІЯ

Номер: f01a9af08cbb47909ca766e9a9d22674
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.c4
Назва: ЛАБОРАТОРІЯ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати протоколи випробувань (посвідчення якості) або копії, видані на ім`я учасника на вугілля марки ДГ, що є предметом закупівлі, видані незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання) у 2018 році. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки вона значно звужує коло потенційних учасників. Зокрема, такі документи можуть бути видані незалежною лабораторією і у 2019 року. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання документів виданих незалежною лабораторією у 2019 році
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ДСТУ

Номер: 2ffcf9da19bf4a6ebf776cc054fe3938
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.c3
Назва: ЩОДО ДСТУ
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації волога становить не більше 12%. При цьому, відповідно до чинного ДСТУ 7146:2010 (Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб), волога вугілля ДГ 13-100 повинна становити не більше ніж 14 %. Таким чином, прописана вами технічна вимога не відповідає нормам чинного ДСТУ, та створює дискримінаційні умови по відношенню до інших учасників, які пропонують вугілля, якість якого відповідає вимогам ДСТУ. У зв'язку з цим, вимагаємо показники вологості привести у відповідність до ДСТУ 7146:2-2010 та встановити вологу у наступному рівні: не більше ніж 14 % нижню теплоту згорання на робочий стан палива не менше ніж 5500 ккал/кг
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ЩОДО ЗНАХОДЖЕННЯ ВАГІВ

Номер: b6e14e1c2a6c4ec2a146553da4ab3646
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.c2
Назва: ЩОДО ЗНАХОДЖЕННЯ ВАГІВ
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації стаціонарні ваги (не пересувні) повинні знаходитись на відстані від Замовника до 10 км. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки замовник не обґрунтовує чому саме відстань повинна становити 10 км (чому не 15, не 20, для прикладу). Така вимога явно ставить у нерівне становище інших учасників, які не мають стаціонарних вагів на такій відстані від замовника, та значно звужує коло потенційних учасників. Окрім цього, у своєму рішенні 10905-р/пк-пз від 24.10.2018 Антимонопольний комітет України зазначив, що встановлення вимоги щодо відстані розміщення певного об'єкту від замовника (складу, вагів та інше) є необґрунтованою та дискримінаційною вимогою, що підлягає виключенню з тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вимогу щодо розміщення стаціонарних вагів на відстані 10 км з тендерної документації, як таку, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник торгів, не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Спочатку вугілля зважується за присутності представника Замовника та представника закладу освіти (ЗОШ, НВК, ДНЗ), визначається вага «брутто». Надалі партія вугілля відвантажується на закладі освіти (згідно дислокації, відстань від Замовника (управління освіти) до 40 км), автомобіль повертається на зважування для визначення маси тари (вага автомобіля). Визначається вага нето (вугілля) і уповноважені особи підписують товарно-транспортну накладну. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою належного контролю кількості вугілля та дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має вагову на території м. Лиман (на відстані не більше ніж 10 км від Замовника) понесе менші витрати на контрольне зважування, на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність вагових на території м. Лиман дозволить здійснювати контроль Замовником безпосередньо при контрольному зважуванні вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації вагова на території м. Лиман Донецької області не обов’язково має бути власною, дозволяється оренда вагової, тощо. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Еквівалент до марки вугілля

Номер: 0d39ed216e7a49dea8507c7faedf66ff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.b1
Назва: Еквівалент до марки вугілля
Вимога:
Шановний Замовнику, чи підійде вам як еквівалент вугілля Г (13-100) до вказаної марки (вугілля ДГ 13-100), за технічними характеристиками, та за результатами випробувань що відповідають вимогам,які ви вказуєте в ТД. Просимо надати відповідь чи змінити внести зміни з позначкою еквівалент.. З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень законодавства

Номер: a574bc600e1c4c86b739c4240c59cb36
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-28-000168-a.a6
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства
Скарга:
Згідно пп. 3.6 і 7.10 ДСТУ 7146:2010 "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб" всі фізичні, хімічні, технічні і якісні показники представлені у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик а також у посвідченні якості, який складається виробником вугілля. Саме сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик засвідчує якість вугілля і відповідність його характеристик діючим стандартам. На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з нормами діючого законодавства, а саме видалити вимоги надання документів не передбачених діючим законодавством: - Сертифікат якості або копія та сертифікат відповідності або копія на марку вугілля, що закуповується замовником, які засвідчують якість запропонованого товару та відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством; -2.6. Протоколи випробувань (посвідчення якості) або копії, видані на ім`я учасника на вугілля марки ДГ, що є предметом закупівлі, видані незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання) у 2018 або у 2019 році.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.03.2019 20:02
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП", Насиленко Євген +380662800171 ligagrupp2017@gmail.com