-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Набір ЛОР оглядовий
Завершена
290 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2019 11:59 - 02.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення
Номер:
879e3f16216b4a3f8185cdb103a769b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-000275-c.b3
Назва:
Вимога щодо рішення
Вимога:
Доводжу до відома Замовника, що ваші дії при розгляду скарги порушують Закон про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015. Таким чином в законі сказано, що переможець повинен надавати документи стосовно статті 17 тільки на веб-порталі уповноваженого органу. Ця примітка, яку ви власноруч дописали у тендреній документації щодо можливості надання вищезгаданих документів на пошту Замовника не має жодного відношення до чинного Законодавства України та є грубим його порушенням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2019 16:38
Вирішення:
Відповідь на вимогу: UA-2019-02-18-000275-c.b від 25 березня 2019 року
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та прийнято наступне рішення, подану вимогу від Учасника торгів ТОВ "МЕДИН 2011" не задоволено!
Тендерним комітетом під час розгляду поданої скарги не порушуються норми ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року. Шановний Учаснику, зауважуємо вам на тому, що норми ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачають та ніколи не передбачали вимогу (умову) про те, що переможець повинен надавати документи стосовно статті 17 тільки на веб-порталі уповноваженого органу. Частина 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає:
«….3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті….»
Шановний Учаснику, рекомендуємо вам детально ознайомитися зі статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та зробити відповідні висновки, що ні частина 3 статті 17, ні стаття 17 Закону в цілому не містить будь-яких посилань щодо того, що документи на переможця повинні подаватися через веб-портал уповноваженого органу.
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено.
У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що жодних порушень щодо порядку проведення закупівлі зі сторони Замовника не вчиняється та не практикується!!! Всі правомірні дії Замовника підкріплюються нормами ЗУ «Про публічні закупівлі».
P.S. Щодо вимог та умов подачі документів переможцем торгів, додатково рекомендуємо Вам ознайомитися з роз’ясненням Мінекономрозвитку за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=14a13346-c7dd-481c-bfa0-fd8e77bd630e&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо не надання документів.
Номер:
1e856a9a7ef242c18e3a5317b0897af6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-000275-c.b2
Назва:
Вимога щодо не надання документів.
Вимога:
Доводжу до відома Замовника, що участник ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" не дотримався вимог тендерної документації, а саме:
пункт 5.8 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст.17 Закону. Виходячі з цього вимагаю Замовника дискваліфікувати пропозицію ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС". У разі не реагування Замовника на цю вимогу залишаю за собою праву звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2019 12:04
Вирішення:
Переможець торгів ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" дотрималося вимоги тендерної документації, а саме пункту 5.8 - Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст.17 Закону.
Пунктом 5.8. Документації передбачено, що
«Скановані документи, вказані в підпункті 5.8. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації, надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, шляхом прикріплення файлу (-ів) на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та/або направлення на електронну адресу замовника kz.cpmsdb@ukr.net»
В даному випадку тендерною документацією встановлено альтернативу щодо подання документів переможцем торгів, а саме, або подання таких документів до електронної системи, або на електронну пошту Замовника, або до електронної системи та на електронну пошту одночасно.
Доводимо до вашого відома, що переможець торгів направив документи на ел.пошту Замовника торгів, а також відправлено документи в оригіналі на поштову адресу Замовника торгів.
Наголошуємо Вам на тому, тендерний комітет не має законних підстав дискваліфікувати пропозицію ПРИВАТНОГО НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГОПІДПРИЄМСТВА "ГАЛІС".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо узгодження набору ЛОР
Номер:
293dd5557ef24308a3fa036531315752
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-000275-c.b1
Назва:
Вимога щодо узгодження набору ЛОР
Вимога:
Доброго дня. Прошу Замовника узгодити з лікарями, чи підійде їм такий набір для роботи? У вас є специфікація, тобто вам потрібен конкретний набір. Щоб не було непорозумінь прикріпляємо фото набору, який вам можемо запропонувати. Чекаємо на відповідь. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Набір Лор 2.jpg 20.02.2019 11:06
- Набір Лор.jpg 20.02.2019 11:06
Дата подачі:
20.02.2019 11:06
Вирішення:
Шановний Учаснику інформуємо Вас про те, що своє уточнююче питання щодо закупівлі, вами було подану у вигляді вимоги, а не уточнення (роз’яснення). Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» статтею 23 передбачається, що
«Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Керуючись вищевказаною статтею, Вами було подано вимогу без змісту в ній інформації щодо усунення порушень, які передбачені закупівлею. Подаючи таким чином своє уточнення через розділ «Вимоги/скарги», дана закупівля буде відображена в системі ризик індикаторів як така, що має можливі порушення. Просимо Вас надавати свої уточнюючі питання через рубрику «Обговорення», а не «Скарги/вимоги». Завчасно дякуємо за розуміння!
Щодо поданої Вами вимога про узгодження набору ЛОР, повідомляємо наступну інформацію.
Будь-яка закупівля проводиться на підставі потреби закладу в тих чи інших товарах. Технічні вимоги (специфікація) закупівлі формується з врахуванням всіх вимог поданих заявок від працівників нашого закладу, які потребують в закупівлі певного медичного обладнання для подальшої з ним робити.
Повідомляємо Вам про те, що специфікацією передбачено всі технічні, якісні та кількісні характеристики до набору ЛОР, який необхідний лікарю для роботи.
Комплектація набору:
- Офтальмоскоп-1 шт
- Рукоятка до отоскопа-1 шт
- Вушна воронка (металева) (3,4,5,6 мм діаметр)-4 шт
- Носове дзеркало (діаметр 8 мм)-1 шт
- Розширююче носове дзеркало-1 шт
- Ручка ларингіального дзеркала-1 шт
- Ларингіальні дзеркала-3 шт
- Тримач шпателя/освітлювач ларенгіальний-1шт
- Рукоятка акумуляторна-1 шт
- Запасні лампочки (2 великих, 2 малих)-4 шт
- Елементи живлення - 2шт.
Інформуємо Вас про те, що ви маєте право брати участь в закупівлі і пропонувати свої товари. Остаточне рішення щодо відповідності товару вимогам та умовам закупівлі буде прийнято після повної кваліфікації тендерної пропозиції (документи якості, технічні параметри тощо). Надати остаточну відповідь щодо того, що запропонований Вами набір підходить під всі вимоги та закупівлі неможливо та суперечить принципам публічних закупівель!!!
Статус вимоги:
Задоволено