-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючі засоби ( 33740000-9 - Засоби для догляду за руками та нігтями ).
Завершена
6 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2019 16:42 - 28.02.2019 18:00
Вимога
Вирішена
До написаного
Номер:
4b6c21ea8a404296aaf1c0c6f33bd8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-26-002375-b.a3
Назва:
До написаного
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію Замовника, бажання роздерібанити бюджетні кошти зі "своїм" постачальником, небажання економити бюджетні кошти та ефективно витрачати їх, ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України та представникам Громадського контролю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2019 10:52
Вирішення:
відхилити вимогу як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді!
Номер:
8eccd0c89cfc4060930f023a1260cd3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-26-002375-b.a2
Назва:
Щодо відповіді!
Вимога:
Це ви, Замовнику, за власні з кишені гроші можете закуповувати в крамниці все, що забажаєте. Не забувайте,що ви витрачаєте бюджетні кошти. Ваша корупційна позиція буде цікавою державній аудиторській службі України, куди ми направляємо лист!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2019 11:20
Вирішення:
Відповідно до п. 6.4. Наказу ДП "Зовніщторгвидав України" від 13.04.2016 року № 35: "Вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в електронних формах закупівлі. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників". В оголошенні закупівлі Замовник чітко вказав, що аналоги та/або еквіваленти не будуть ним прийматися у пропозиціях учасників, а відтак розглядаються лише ті позиції, які заявлені. Це є правом Замовника, тому навчіться, будь ласка, правильно трактувати положення законодавчих актів або звертайтеся до фахівців, які це вміють робити.
Ваша пропозиція з аналогами та/або еквівалентами була Замовником розглянута і за результатами її розгляду було прийняте законне і обгрунтоване рішення про відхилення Вашої пропозиції.
Виходячи з наведеного маємо прохання - перш ніж когось звинувачувати переконайтеся у правоті й обгрунтованості Вашої позиції!
Звертатись з листами по різним інстанціям - Ваше право. Всього найкращого.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
d5acc3647db5435c8818a3f35c594463
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-26-002375-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Що це за новина? Що за протизаконна аргументація відхилення небажаної пропозиції? Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2019 14:33
Вирішення:
Шановний Учаснику!
При проведенні допорогових закупівель немає заборони врахувати певну торговельну марку або виробника відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 "… У вимогах до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників…". Отже, можливість пропонувати еквівалент товару є правом Замовника, а не його обов'язком.
В Україні існує достатня кількість постачальників, які реалізовують продукцію, зазначену в Оголошенні закупівлі.
Зміст Вашої вимоги свідчить про намагання позбавити замовника законного права самостійно (а не під тиском) обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики!
На підставі викладеного, підстав для задоволення вимоги і повернення пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» до розгляду не вбачаємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні