-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання: глобусів, телуріїв
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39290000-1 "Фурнітура різна"
Завершена
282 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 411.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 411.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2019 14:09 - 31.01.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
a3aaa4957db745a689901b43ddc9cca6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-001119-b.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Подається в документах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.pdf 28.02.2019 13:39
- Платіжне доручення.PDF 28.02.2019 13:39
- Рішення від 04.03.2019 № 2304 +лист Замовнику.pdf 05.03.2019 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.19 №3224.pdf 21.03.2019 15:28
- рішення від 20.03.2019 № 3224.pdf 25.03.2019 20:20
- пояснення глобуси Телурії.PDF 19.03.2019 13:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2019 13:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.03.2019 20:20
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
3f89ce5a4a504786a94b33189166f7d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-18-001119-b.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник просимо переглянути Ваше рішення згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2019 року, по пропозиції ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни:
Не надано чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на власне обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку, які зазначені в довідці про матеріально-технічну базу, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В свою чергу нами було подано файл Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу.pdf, завантажено 01 лютого 2019 17:20, який містить підтвердження спроможності здійснити поставку товару. Та додатково подано копії чинних документів відповідно до законодавства для підтвердження прав власності чи прав користування на інформацію зазначену в довідці, а саме: Договір оренди офісно-складського приміщення.pdf завантажено 01 лютого 2019 17:20 та Договір оренди вантажопасажирського автомобіля.pdf, завантажено 01 лютого 2019 17:20. Що стосується Вашої підстави, повідомляєм, що відповідно до законодавства України, для підтвердження права власності на обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку які фізична особа придбала самостійно за власні кошти, являється документ в довільній формі, виданий фізичною особою, скріплений підписом та печаткою (в даному випадку подано Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу.pdf, завантажено 01 лютого 2019 17:20).
Відповідно до наведеної інформації повідомляємо, що нами було подані всі документи відповідно до законодавства.
В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо:
1. Скасувати рішення Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2019 року, по пропозиції ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни.
2. Повернути до розгляду тендерну пропозицію Учасника торгів ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни та прийняти, як таку що відповідає умовам визначених у тендерній документації.
У разі невиконання даної вимоги у 3-денний термін з моменту її розміщення на порталі, ми будемо змушені звернутися до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2019 15:22
Вирішення:
Відповідь від 14.02.2019 року
на вимогу від 12-02-19, 15:22:40 , № UA-2019-01-18-001119-b.b1
ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни щодо рішення Замовника на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39290000-1 "Фурнітура різна"
Придбання: глобусів, телуріїв
Відповідно до рішення тендерного комітету від 14.02.2019 року № 34 управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» 06.02.2019 року було проведено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни, складено відповідний протокол розгляду. Інформацію щодо розгляду розміщено на порталі Уповноваженого органу 06.02.2019 року.
Протоколом розгляду зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни не відповідає технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не надано чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на власне обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку, які зазначені в довідці про матеріально – технічну базу учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У відповідності до п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на будівлі, транспортні засоби, тощо, зазначені в довідці. Учасник надав довідку від 29.01.2019 року № 26 «Про наявність площ, обладнання та матеріально технічної бази», в який зазначено, що даний учасник має офісно – складське приміщення, площею 161,5 м2, власне обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку та автомобіль.
На підтвердження Учасником надано договір оренди складського приміщення на 161,5 м2, договір оренди автомобіля між фізичною особою Римар С.С. та ФОП Гнатюк Т.С., який повинен був би відповідно до Ст. 828 ЦКУ посвідчений нотаріально. Чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на власне обладнання для зберігання та транспортування товару Учасником не надано, тому Замовнику не можливо визначити, можливо в учасника ще є площі та/ або транспорт, та яке обладнання мається на увазі.
Слід зауважити, що замовником була проведена об’єктивна та неупереджена оцінка учасника, не встановлено жодної дискримінаційної вимоги, при проведені застосовано принципи добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2019 15:07
Підтвердження вирішення:
Відповідь від 14.02.2019 року
на вимогу від 12-02-19, 15:22:40 , № UA-2019-01-18-001119-b.b1
ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни щодо рішення Замовника на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39290000-1 "Фурнітура різна"
Придбання: глобусів, телуріїв
Відповідно до рішення тендерного комітету від 14.02.2019 року № 34 управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі- Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» 06.02.2019 року було проведено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни, складено відповідний протокол розгляду. Інформацію щодо розгляду розміщено на порталі Уповноваженого органу 06.02.2019 року.
Протоколом розгляду зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Гнатюк Тетяни Сергіївни не відповідає технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не надано чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на власне обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку, які зазначені в довідці про матеріально – технічну базу учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У відповідності до п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на будівлі, транспортні засоби, тощо, зазначені в довідці. Учасник надав довідку від 29.01.2019 року № 26 «Про наявність площ, обладнання та матеріально технічної бази», в який зазначено, що даний учасник має офісно – складське приміщення, площею 161,5 м2, власне обладнання для зберігання та транспортування товару, офісну техніку та автомобіль.
На підтвердження Учасником надано договір оренди складського приміщення на 161,5 м2, договір оренди автомобіля між фізичною особою Римар С.С. та ФОП Гнатюк Т.С., який повинен був би відповідно до Ст. 828 ЦКУ посвідчений нотаріально. Чинні копії документів відповідно до законодавства, що підтверджують право власності чи право користування на власне обладнання для зберігання та транспортування товару Учасником не надано, тому Замовнику не можливо визначити, можливо в учасника ще є площі та/ або транспорт, та яке обладнання мається на увазі.
Слід зауважити, що замовником була проведена об’єктивна та неупереджена оцінка учасника, не встановлено жодної дискримінаційної вимоги, при проведені застосовано принципи добросовісної конкуренції.