-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги дитячого закладу оздоровлення з оздоровлення та відпочинку дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Торги не відбулися
2 866 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 599.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 8 599.50 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 16:06 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога підтвердження обгрунтованості дискваліфікації
Номер:
e9546ba480bd4894ace7e4d06ec5840a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-000661-c.b1
Назва:
Вимога підтвердження обгрунтованості дискваліфікації
Вимога:
Згідно частини 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»:
« У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Керуючись цією нормою вимагаємо надати роз’яснення по таким питанням :
1. Згідно з умовам тендерної документації (додаток 4) учаснику необхідно надати калькуляція вартості набору продуктів харчування на 1 дитину на 1 добу .Відповідно до національних Положень (стандартів) бухгалтерського обліку Калькуляція - це спосіб групування витрат для обчислення собівартості .. виробленої продукції, виконаних робіт і наданих послуг. Згідно Положення про порядок формування і застосування цін в об'єктах громадського харчування «Калькуляція ціни оформляється на кожну страву, вироби кухні, у тому числі гастрономію. На кожну з страв складаються калькуляційні картки, де наводяться перелік складових цієї страви, їх ціна і необхідна кількість.» Таким чином , ТОВ «МЕОТІДА ЛТД» надано саме калькуляція на один з днів, взятого з узгодженого перспективного меню . Вимагаємо надати нормативно правовий акт, згідно котрого дозволяється підміна калькуляції продуктів для організації харчування продовж одного дня на оцінений перелік продуктів додатку 6 "Норми харчування у дитячих закладах" до Постанови КМУ № 1591.
2. Підставою для визначення повноти виконання норм є затверджене і узгоджене перспективне меню,розроблене згідно вимог Постанови КМУ № 1591 з урахуванням Додатку № 7 « Таблиця заміни продуктів за основними харчовими речовинами» до ДСанПіН 5.5.5.23-99 "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів", 3атверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України 26.04.1999 N 23. Вимагаємо надати роз’яснення :яким діючим нормативно – правовим актом України перевищення обсягу виданого споживачеві продукту харчування від зазначеної в затверджених нормах його кількості визначається як порушення норм харчування дітей.
3. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надання розрахунку наведених Вами в протоколі № 17/2019 від 21.03.2019 нібито порушень норм, зробленого на підставі узгодженого двотижневого Перспективного меню, яке є в складі пропозиції та Додатку 7 до ДСанПіН 5.5.5.23-99 з урахуванням вимог Постанови КМУ №1591 від 22.11.2004 відносно продуктів не щоденного споживання. Для підтвердження правильності розрахунку вимагаємо надання інформацію про кваліфікацію виконавця цього розрахунку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2019 16:52
Вирішення:
Дякуємо за запитання!
Згідно п. 4.2. Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника, протокол № 3 від 25лютого 2019 року, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати Калькуляцію вартості набору продуктів харчування на 1 дитину на 1 добу (оригінал).
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), харчування дітей має відповідати встановленим раціонам і нормативам харчування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 (із змінами) та Державним санітарним правилам і нормам, затвердженим Постановою Головного Державного санітарного лікаря України від 26.04.1999.
Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 (із змінами) затверджено норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Додаток 6 до постанови), які містять інформацію про денну норму на одну дитину в грамах та ккал, диференційовану за віком.
Додатком 7 до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України 26.04.1999 № 23, рекомендовано таблицю заміни продуктів за основними харчовими речовинами, як то м’ясо говядина, молоко цільне, сир напівжирний, яйце куряче, риба, картопля, хліб пшеничний, яблука свіжі.
Ваша Калькуляція вартості набору продуктів харчування на одну дитину на добу, надана у складі тендерної пропозиції, дійсно є калькуляцією меню страв одного з днів перспективного меню. При цьому, вага (у грамах) окремих продуктів сумарно за усіма стравами на день перевищує затверджену денну норму продукту.
Так, наприклад, згідно норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, денна норма на одну дитину в грамах хліба пшеничного становить 200 грам для дитини у закладі санаторного типу (а в закладах іншого типу є меншою), при цьому у Вашій калькуляції хліб пшеничний сумарно за позиціями сніданок-обід-вечеря перевищує 500 грамів.
При цьому, згідно рекомендованої таблиці заміни продуктів за основними харчовими речовинами, хліб пшеничний може бути замінено на хліб житній або крупу пшеничну, однак Ваша калькуляція не містить такої заміни.
Аналогічна ситуація із молоком, крупами, сумарна калькуляція яких перевищує відповідну норму і не містить заміни.
Аналіз Вашої Калькуляції свідчить також не тільки про перевищення затвердженої норми, але і про її зменшення за окремими продуктами.
Так, наприклад, використання продукту масло вершкове згідно Вашої калькуляції складає 33 грами, проти затвердженої норми 45-50 грам. При цьому, зменшення згідно таблиці заміни продуктів норми масла вершкового не підтверджується проведенням такої заміни.
Зазначаємо також, що жоден із зазначених вище продуктів не є продуктом нещоденного споживання згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 (із змінами).
Крім того, повідомляємо, що заміна продуктів згідно Додатку 7 до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України 26.04.1999 № 23, проводиться у виняткових випадках при відсутності продуктів, вказаних у наборі, тобто норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 (із змінами), є вирішальними.
Виходячи із наведеного вище, тендерний комітет Замовника дійшов висновку про невідповідність наданої Вами Калькуляції вартості набору продуктів харчування на одну дитину на добу на 2019 рік нормам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 (із змінами), і, таким чином невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам Додатку 3 до Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), який є невід’ємною частиною Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено