-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт.Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)
Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації (додаток 2). Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку.
Торги не відбулися
7 306 434.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 17:38 - 22.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
a9e22f9611ea445eaa0edb4729a12594
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-001191-a.a2
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
06 березня 2019 року о 18 год. 28 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі «Prozorro») був оприлюднений Протокол засідання тендерного комітету Смизької селищної ради за № 133 від 06.03.2019 року, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд» було відхилено по причині невідповідності умовам тендерної документації в частині строку дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії).
Тендерним комітетом Смизької селищної ради з моменту оголошення 01.02.2019 року проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення адміністративного будинку по вул. Заводській, 1Б в смт. Смига Рівненської області з метою розміщення в ньому апарату селищної ради та центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) вносились неодноразові зміни до тендерної документації в частині положень проекту договору та в частині кваліфікаційних вимог до учасника.
В тендерній документації Замовника в редакції від 01.02.2019 року кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 19 лютого 2019 року 00:00 год.
Рішенням тендерного комітету від 15 лютого 2019 року, яке було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 16 лютого 2019 року о 18:44 год. були внесені чергові зміни до тендерної документації, в результаті чого мало місце продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 26 лютого 2019 р. 00:00 год.
Вищевказане продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій автоматично спричинило до змін в частині дійсності тендерних пропозицій в розрахунку 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Категорично не погоджуємось з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд».
Ми, як учасник, повністю виконали та надали повний пакет документів, які вимагав Замовник відповідно до п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Банківська гарантія № G0219/8602, що була подана Учасником ТОВ «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд» до складу тендерної пропозиції, видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 14 лютого 2019 року, була дійсною на момент розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія № G0219/8602 від 14.02.2019 року містить наступні положення: «В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія Гарантії продовжується на відповідний строк».
Отже, враховуючи те, що:
- внесення Замовником змін до тендерної документації призвело до продовження строку дії тендерної пропозиції в розрахунку 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
- на момент розкриття тендерних пропозицій банківська гарантія № G0219/8602 від 14.02.2019 року була дійсною;
- банк-гарант гарантує за вимогою Бенефіціара (Замовник) продовжити дію банківської гарантії, при цьому не обмежує Бенефіціара жодним строком, на який можливе таке продовження;
- Замовник з невідомих причин рішенням від 15.02.2019 року виключає з тендерної документації вимоги подання учасниками підтверджуючих документів, які дають можливість реально встановити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема це стосується:
1. виключення вимоги подання ряду документів, які б підтверджували наявність в потенційного учасника заявленого ним в тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази;
2. виключення вимоги подання ряду документів, які б підтверджували наявність в потенційного учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які Замовник планує закупити та якості виконання таких робіт,
вважаємо рішення тендерного комітету Смизької селищної ради за № 133 від 06.03.2019 року таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель – це об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; максимальна економія та ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням,
вважаємо рішення тендерного комітету Смизької селищної ради за № 133 від 06.03.2019 року незаконним.
Враховуючи вищевказане:
ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову аргументацію причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інженерно-будівельна компанія Вестбуд», враховуючи дійсність поданої банківської гарантії на момент розкриття тендерних пропозицій та наявність гарантії Банку-гаранта продовжити термін дії банківської гарантії на будь-який строк на вимогу Бенефіціара (Замовника).
Документи, на які йдуть посилання в даній вимозі наявні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 09.03.2019 10:34
Дата подачі:
09.03.2019 10:34
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Тендерним комітетом замовника 15.02.2019 року було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Враховуючи ту обставину, що на момент прийняття цього рішення кінцевим терміном подання пропозицій було 19.02.2019 р., Замовником було продовжено строк для подання тендерних пропозицій до 26.02.2019 р.. Зміни, що вносились замовником до тендерної документації, розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносились, в тому числі кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Положення тендерної документації, до яких вносились зміни, відображені у вигляді закреслених даних та є доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до положень частини першої статті 27 розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
Умовами тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пунктом 2.3. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. В результаті Вами не було продовжено строк дії забезпечення на відповідний строк, шляхом звернення до банківської установи із відповідною заявою про внесення змін до банківської гарантії, що спричинило невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації в частині строку дії наданого забезпечення тендерної пропозиції, та як наслідок спричинило відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до вимог по оформленню ТД
Номер:
82c5773ee5ce41d892eb47c074901529
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-001191-a.b1
Назва:
Внесення змін до вимог по оформленню ТД
Вимога:
Тендерною документацією, зокрема, пунктом 1.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що: «Усі документи, які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та повинні адресуватися замовнику торгів, кожна сторінка документу повинна містити №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі наявності), номер ідентифікатору закупівлі у електронній системі «Прозорро».
Разом з тим Тендерною документацією, зокрема, пунктом 1.6. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що: «Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений електронний підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного підпису/печатки або кваліфікованого електронного підпису/печатки повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify».
Отже, враховуючи те, що за вимогами Замовника на тендерну пропозицію Учасника повинен бути накладений електронний підпис, який надає можливість в повній мірі ідентифікувати Учасника, просимо в пункті 1.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виключити наступні вимоги: «кожна сторінка документу повинна містити №, дату, номер ідентифікатору закупівлі у електронній системі «Прозорро».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про внесення змін по оформленню ТД.docx 08.02.2019 10:55
Дата подачі:
08.02.2019 10:55
Вирішення:
Доброго дня! Тендерним комітетом Замовника було детально розглянуто Ваше звернення та було прийнято відповідне рішення. Вимоги передбачені пунктом 1.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до оформлення документів тендерних пропозицій Учасників, які складаються безпосередньо учасником залишити без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено