-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Бензин А- 92, Дизельне паливо
4 лоти
Торги не відбулися
23 373 249.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 839.89 UAH
мін. крок: 0% або 839.89 UAH
Період оскарження:
30.01.2019 16:09 - 07.03.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірна та безпідставна дискваліфікація
Номер:
7512fc133e834d4999513f5063350bbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-003609-b.b4
Назва:
Неправомірна та безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 17/4 з розгляду тендерних пропозицій згідно пункту 7.3 щодо відхилення пропозиції ТОВ «РІАКАР», як такої, що не відповдіає умовам тендерної документації, Замовник зазначає такі підстави: «для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договоруУчасником надано договір (договір поставки № ОД-7Т від 10.10.18), в якому не зазначена сума договору, ціна, номенклатура та кількість товару, також не надані додатки до договору, які є його невід'ємною частиною, що порушує вимоги Додатку 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасником надані видаткові накладні на товар (дизельне паливо), але відсутні специфікації до договору, вартісні та кількісні показники, тому не можливо зробити висновок про виконання договору та оцінити досвід виконання аналогічного договору та відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам зазначеним у тендерній документації та передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі)».
При складанні тендерної пропозиції учасник ТОВ «РІАКАР» керується тендерною документацією замовника та Законом України. Отже, згідно Додатку № 1 до тендерної документації, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації та копію аналогічного договору з усіма додатками до договору, які є його невід'ємною частиною та документів, що свідчать про його виконання.
На підтвердження відповідності даним вимогам учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції (файл 3. Відповідність кваліфікаційним вимогам) надає Довідку згідно з формою Додатку 8 та копію Договору поставки № ОД-7/Т від 10.10.2018 р. з ТОВ «Націоналстрой груп». Зазначений договір укладений не з бюджетним підприємством за результатами тендеру, а з комерційною організацією та не передбачує укладання специфікацій на товар, а вартісні та кількісні показники зазначаються у видаткових накладних. Відповідно до Договору (пункт 4.1) загальна вартість договору визначається шляхом складання вартості всіх ПММ, поставлених покупцю за цим договором. Ціна Договору включає ПДВ, визначається в національній валюті України – гривнях та складається з загальної ціни ПММ, що відображені сторонами у всіх видаткових накладних. Учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції надає копії всіх видаткових накладних, які містять інформацію щодо кількості, ціни, номенклатури та підтверджують факт постачання товарів за договором. Загальна сума видаткових накладних складає 606 360,00 грн. Отже, сума договору – 606 360, 00 грн. На підтвердження виконання зазначеного договору учасник ТОВ «РІАКАР» надає й лист-відгук від ТОВ «Націоналстрой», в якому також зазначена загальна сума поставки товару (ПММ), вид товару - (паливо дизельне (талони)) та характеристика ТОВ «РІАКАР» як постачальника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РІАКАР» надає лист-роз'яснення № 0703/4 від 07.03.2019 року до Договору поставки № ОД-7/Т від 10.10.2018 р. з ТОВ «Націоналстрой груп» щодо відсутності додатків та додаткових угод, які є невід'ємними частинами договору та причин їх ненадання у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно того ж Додатку № 1 до тендерної документації (абзац 3) аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі. Виходячи з цього, робимо висоновок, що ТОВ «РІАКАР» повністю виконав вимогу замовника у відповідності з умовами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, підстави відхилення пропозиції в цій частині відсутні.
Щодо наступної підстави відхлення пропозиції: «вимогою Додатка 3 до тендерної документації був цілодобовий відпуск товару, у наданій довдіці про наявність АЗС не зазначено інформації про час їх роботи, щ обуло вимогою Тендерної документації». Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником не встановлені форми надання вищезазначеної інформації, тобто учасник має право надавати інформацію в довідльній формі.
Учасник ТОВ «РІАКАР» у складі тендерної пропозиції надає перелік АЗС (Документ № 0703/16 від 07.03.2019 р.) складений у відповідності з вимогами тендерної документації замовника, а саме Додатку № 1: «Перелік АЗС, на яких реалізується паливо по бланкам дозволу (талонам), з зазначенням місця їх розташування та відмітками про наявність на них товару)». Також, у складі тендерної пропозиції, ТОВ «РІАКАР» надає Лист-гарантію № 0703/15 від 07.03.2019 р. в якому зазначає, що відпуск товару здійснюється цілодобово. Отже, враховуючи вищенаведене, учасник ТОВ «РІАКАР» належним чином виконав вимоги замовника. Підстави для відхилення в цій частині відсутні.
Щодо наступної підстави відхилення пропозиції: «вимогою додатка 1 до тендерної документації було надання у складі тендерної пропозиції заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору, наданий Учасником проект договору не підписано.» На виконання даної вимоги учасник ТОВ «РІАКАР» надає заповнений проект договору замовника з підписом та печаткою уповноваженої особи на кожній сторінці документу. Отже, якщо Замовник на якійсь з сторінок не побачив підпис уповноваженої особи або печатку підприємства, нагадуємо Вам, що відповідно до тендерної документації замовник передбачує опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Відсутність підписів, печаток на окремих документах, не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі її використання), невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу - все це та інше належить до формальних (несутєвих) помилок.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що учасник ТОВ «РІАКАР» належним чином виконав всі вимоги тендерної документації замовника з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «РІАКАР» неправомірним та вимагаємо відміни даного рішення або скасування закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2019 12:51
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
a997d2379c7e4e398e9142df2de88076
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-003609-b.b2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до протоколу № 17/1 з розгляду тендерних пропозицій, замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України (юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді.pdf 28.03.2019 11:36
Дата подачі:
26.03.2019 16:59
Вирішення:
Враховуючи вартість предмета закупівлі, яка становить 23 373 249,88 грн., учасник процедури закупівлі повинен був надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми, не зважаючи, що він приймає участь у багатолотовій процедурі тільки по окремим лотам, вартість яких є меншою ніж 20 млн. грн.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
237f4c01caf84e9799e4c1961e6d4f57
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-003609-b.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до протоколу № 17/1 з розгляду тендерних пропозицій, замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України (юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді.pdf 28.03.2019 11:35
Дата подачі:
26.03.2019 16:58
Вирішення:
Враховуючи вартість предмета закупівлі, яка становить 23 373 249,88 грн., учасник процедури закупівлі повинен був надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми, не зважаючи, що він приймає участь у багатолотовій процедурі тільки по окремим лотам, вартість яких є меншою ніж 20 млн. грн.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
43273e25b5a14d68b75519c688451b56
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-003609-b.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до протоколу № 17/1 з розгляду тендерних пропозицій, замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України (юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до кожного лоту Замовник планує закуповувати різний вид палива, з різним способом поставки (наливом або талонами). По кожному з лотів проводиться окремий аукціон та відповідно до цього укладаються окремі договори (до кожного з лотів в складі тендерної документації замовника надається окрема форма тендерної пропозиції, окремий опис технічної частини та окремий проект договору). Згідно Листа МЕРТу від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами): "...у випадку, якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота). Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 22, 25, та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожної частини предмета закупівлі (лота) окремо." "ТОВ "ІДЖІ ГРУП" приймає участь у трьох лотах закупівлі, загальна вартість яких складає 1 735 957,41 грн. Виходячи з загальної суми участі по трьох лотах та кожного лоту окремо – у жодному з випадків сума вартості закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, на виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 17 Закону ТОВ "ІДЖІ ГРУП" надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з роз'ясненням щодо ненадання учасником антикорупційної програми, чим не порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та виконує кваліфікаційні вимоги Замовника. В свою чергу повідомляємо, що ТОВ «ІДЖІ ГРУП» має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації
Вважаємо, що підстави для дискваліфікації відсутні та вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ІДЖІ ГРУП" або скасування закупівлі відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді.pdf 28.03.2019 11:33
Дата подачі:
26.03.2019 16:59
Вирішення:
Враховуючи вартість предмета закупівлі, яка становить 23 373 249,88 грн., учасник процедури закупівлі повинен був надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми, не зважаючи, що він приймає участь у багатолотовій процедурі тільки по окремим лотам, вартість яких є меншою ніж 20 млн. грн.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, пропозиція учасника щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинна бути надана відповідно до вимог тендерної документації, яка повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
У складі Тендерної пропозиції Учасником було надано довідку, зі змісту якої неможливо зробити висновок, про наявність чи відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ІДЖИ ГРУП».
Статус вимоги:
Не задоволено