-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивної панелі)
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 14:40 - 21.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності ТП ТОВ «Інтер Системс» вимогам ТД Замовника.
Номер:
92ccf6e08df845fd82c8173fe2c61ae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.b7
Назва:
Щодо невідповідності ТП ТОВ «Інтер Системс» вимогам ТД Замовника.
Вимога:
1. У Додатку 3 до ТД встановлено вимоги замовника до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Серед інших вимог до предмета закупівлі, Замовником вимагається наявність пакету програм Note&Connect. Відповідно до п.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника. У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» надано файл «Таблиця відповідності», де учасником замість пакету програм Note&Connect пропонується пакет програм у складі програмного забезпечення Intech Touch Board. Більше того, учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано жодних характеристик такого запропонованого ПЗ задля можливості перевірки технічних характеристик такого ПЗ та його відповідність функціональним можливостям пакету програм Note&Connect.
Таким чином, запропоноване учасником ПЗ не відповідає вимогам Замовника встановленим у Тендерній документації.
2. Також у Додатку 3 до ТД встановлено вимоги щодо кількості дотиків предмета закупівлі - Інтерактивної панелі. У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» надано файл «Таблиця відповідності», де учасником пропонується Інтерактивна панель Intech TS-65 LED Interactive Flat Panel та підтверджено відповідність запропонованого товару всім якісним та технічним вимогам Замовника.
У відповідності до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» нами здійснено пошук запропонованого товару на сайті учасника за посиланням (http://inter-systems.com.ua/support/katalogi.php) та виявлено, що технічні характеристики запропонованих на сайті інтерактивних панелей Intech TS-65 LED Interactive Flat Panel не відповідають тим, що зазначені учасником у ТП (в частині кількості дотиків) (файл «Таблиця відповідності»). Вимагається 10 дотиків для писання та 20 при дотику, натомість запропоноване учасником обладнання має 10 лише дотиків.
Таким чином, запропоноване учасником обладнання не відповідає вимогам Замовника до предмета закупівлі, в частині кількості дотиків.
Отже, ТП ТОВ «Інтер Системс» повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2019 11:37
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації погоджується з вимогою ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" щодо кваліфікації учасника ТОВ Інтер Системс
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Гончаров Д.В. вимогам Замовника
Номер:
0be8e0ae2a9146eaa42ec384e3824f3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.b6
Назва:
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Гончаров Д.В. вимогам Замовника
Вимога:
1.У складі пропозиції ФОП Гончаров Д.В. (надалі – учасник) міститься файл «Порівняльна таблиця», де вказано, що учасник пропонує поставку інтерактивних панелей ePresenter P-65 (виробник ТОВ «ІНТО», Україна) з PC модулем та стверджує, що вказаний товар відповідає технічним вимогам замовника. У відкритому доступі в мережі інтернет інформація щодо технічних характеристик інтерактивних панелей ePresenter P-65 відсутня. Згідно файлу «Порівняльна таблиця» та сертифікатів, наданих ФОП Гончаров в складі тендерної пропозиції, виробником вказаного товару є ТОВ «Інститут Новітніх Технологій в Освіті». На офіційному сайті виробника http://into-edu.com.ua/ інформація щодо вказаного товару відсутня. Згідно даних в системі Prozorro ТОВ «Інститут Новітніх Технологій в Освіті» приймав участь у закупівлі з ідентифікатором UA-2018-09-05-000357-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-05-000357-a. В межах зазначеної закупівлі, у складі пропозиції ТОВ «Інститут Новітніх Технологій в Освіті» надано паспорт Інтерактивної панелі ePresenter P-65 (файл «паспорт ePresenter P-65»). На сторінці 4 цього документу виробником вказані технічні характеристики інтерактивної панелі ePresenter P-65 і чітко видно, що в частині кількості дотиків запропонований товар не відповідає вимогам замовника (вимагалось 20, а є 10). Також, на сторінці 4 цього документу вказаний комплект поставки, де відсутня інформація щодо наявності підставки на колесиках, ПЗ Note та Connect, ПЗ Windows 10.
Таким чином, запропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам замовника.
Додаток:
Паспорт Інтерактивної панелі ePresenter P-65.
2.Відповідно до п.6 Додатку 3 до ТД учасник у складі ТП повинен надати інструкцію користувача або керівництво користувача українською мовою (або посилання на нього в мережі інтернет) на предмет закупівлі – інтерактивну панель.
У складі ТП ФОП Гончаров Д.В. відсутній вказаний документ.
Отже, ТП ФОП Гончаров Д.В. не відповідає умовам ТД Замовника та повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт ePresenter P-65.pdf 26.03.2019 11:29
Дата подачі:
26.03.2019 11:30
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації погоджується з вимогою ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" щодо кваліфікації учасника ФОП Гончанова Дениса Володимировича
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Проект договору про закупівлю
Номер:
d90687f10aca410b830d68242e122a15
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.a5
Назва:
Проект договору про закупівлю
Вимога:
Керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надав до оголошення про закупівлю проект договору про закупівлю, зміст якого не відповідає нормам Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, договір про закупівлю повинен визначати умови про предмет закупівлі – найменування (номенклатуру, асортимент), кількість продукції (робіт, послуг), вимоги до їх якості; ціну предмету закупівлі, визначену у встановленому законодавством порядку; строк дії договору – час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виниають на основі договору.
Зазначений проект договору не відповідає нормативно правовим нормам визначеним листами-роз’ясненнями Мінекономрозвитку від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06.
Відповідно до п. 14 Порядку функціонування системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016. № 16, Замовник має в продовж 3 днів розглянути вимогу користувача; через електронну систему закупівель «ProZorro» оприлюднити своє рішення/відповідь (разом із обґрунтуванням) на вимогу та вжити відповідних заходів реагування. При цьому, рішення приймається на засіданні тендерного комітету замовника, про що складається відповідний протокол, скан-копія якого оприлюднюється з додержанням вимог п. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини ІІ Примірного положення про тендерний комітет, яке затверджене наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 з урахуванням власної інструкції з діловодства замовника, розробленої у т.ч. на підставі Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 21.03.2019 15:40
Дата подачі:
20.03.2019 23:00
Вирішення:
2. У тендерній документації щодо здійснення допорогової закупівлі ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання представлений проект договору, якій відповідає ЗУ «»Про публічні закупівлі, а саме у договорі визначені умови про предмет закупівлі– найменування (номенклатура, асортимент), кількість продукції (робіт, послуг), вимоги до їх якості; ціну предмету закупівлі, визначену у встановленому законодавством порядку; строк дії договору – час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникають на основі договору. Таким чином всі вимоги чинного законодавства були виконані.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ!!!!
Номер:
276ba0c1ed1b448dbe63fd929cff8a24
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.b3
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ!!!!
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Тендерний Комітет!
Просимо переглянути Тендерну документацію, а точніше — характеристики товару!
Ви відкрито порушуєте закон «Про публічні закупівлі», відкрито показуєте співпрацю з
Ed-Pro.
Просимо Вас змінити технічні характеристики до Інтерактивної панелі, що зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів в пункті 2.1 для того, щоб інші торгові марки могли прийняти участь!
Не ігноруйте дане зауваження!!!
Не обмежуйте конкуренцію!!!!!
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Державної Аудиторської Служби, Антимонопольного комітету та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на оскарження 20.03.2019 16:32
Дата подачі:
20.03.2019 09:04
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти розглянув скарги повідомляє наступне:
1. Тендерний комітет проводить закупівлю саме інтерактивної панелі для використання у навчально-виховному процесі за наведеними характеристиками відповідно до Висновку Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» МОН.
2. У тендерній документації не вказана конкретна назва чи посилання на торгову марку, виробника , а технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмету закупівлі, тендерний комітет має право вимагати щодо предмету закупівлі.
3. Відповідно до Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704 – прописані характеристики інтерактивної дошки, як засіб навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Тендерний комітет проводить допорогову закупівлю саме інтерактивної панелі для навчально-виховного процесу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація по відношенню до інших учасників
Номер:
9c3f412981494c8db08faa1b106c345c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.c1
Назва:
Дискримінація по відношенню до інших учасників
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією я виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника, що у свою чергу робить неможливим участь інших учасників, і нас також, у відповідній процедурі закупівлі.
У тендерній документації містяться технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які унеможливлюють надання аналогів обладнання зазначеного у технічних вимогах, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Під ці вимоги підходить тільки під Компанію EdPro – який є єдиним офіційним партнером компанії Mozaik в Україні.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і вважаємо, що Замовник навмисно встановив такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення бажаючих до участі у тендері.
Також вимоги, які Замовник зазначив у тентедній документії суперечать Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704.
Вимагаю привести тендерну документацію відповідно до законодавства України в іншому випадку я змушений буду звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на оскарження 20.03.2019 16:30
Дата подачі:
19.03.2019 19:19
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти розглянув скарги повідомляє наступне:
1. Тендерний комітет проводить закупівлю саме інтерактивної панелі для використання у навчально-виховному процесі за наведеними характеристиками відповідно до Висновку Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» МОН.
2. У тендерній документації не вказана конкретна назва чи посилання на торгову марку, виробника , а технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмету закупівлі, тендерний комітет має право вимагати щодо предмету закупівлі.
3. Відповідно до Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704 – прописані характеристики інтерактивної дошки, як засіб навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Тендерний комітет проводить допорогову закупівлю саме інтерактивної панелі для навчально-виховного процесу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Неправильно визначений предмет закупівлі
Номер:
9ccfdbf72cd4492c9f7447d66f83aff9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.c4
Назва:
Неправильно визначений предмет закупівлі
Вимога:
Просимо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу та надати обґрунтовану відповідь з приводу порушення визначених нижче вимог. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись з офіційною Вимогою та обґрунтуванням до Державної Аудиторської Служби України, АМКУ, для офіційного розгляду питання. (до Засобів масової інформації для висвітлення донного питання).
Повідомляємо, що п. 18 ч. 1 ст.1 Закону встановлено, що Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. В порушення вищезазначеного, предмет закупівлі Замовника визначений як: «Інтерактивна панель : Розмір дисплею – не менше 65" РС модуль Системний комплекс Intel® i5, 256GB SSD, 8GB Підставка на колесиках Бездротова комбо клавіатура + тачпад ЕТР65U52568 Пакет програм MozaBook Classroom – підписка на 1 рік Ліцензійна Windows 10 Pro UKR Пакет програм Note & Connect Характеристики сенсорного дисплею IR touch 10 points writing, 20 points touch» за кодом ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Предмет закупівлі крім Інтерактивної панелі також містить:
РС модуль Системний комплекс Intel® i5, 256GB SSD, 8GB;
Пакет програм MozaBook Classroom підписка на 1 рік;
Ліцензійна Windows 10 Pro UKR;
Пакет програм Note & Connect.
Слід наголосити, що «РС модуль Системний комплекс Intel® i5, 256GB SSD, 8GB» є не що інше як персональний комп’ютер за кодом ДК 021:2015 30213100-6 Портативні комп’ютери.
Пакет програм MozaBook Classroom підписка на 1 рік відповідає коду ДК 021:2015 48931000-3 Пакети навчального програмного забезпечення.
Ліцензійна Windows 10 Pro UKR відповідає коду ДК 021:2015 48620000-0 Операційні системи.
Пакет програм Note & Connect. відповідає коду ДК 021:2015 48900000-7 Пакети програмного забезпечення різного призначення та різні комп’ютерні системи.
Отже Замовником неправильно зазначений предмет закупівлі, а саме зазначення у дужках конкретної назви товару не відповідає предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», позбавив права Учасників на можливість надання еквіваленту товару з кращими характеристиками, передбачене ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що замовник має суворо додержуватись вимог п. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»; частини ІІ Примірного положення про тендерний комітет, яке затверджене наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557; власної інструкції з діловодства замовника, розробленої у т.ч. на підставі Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242. Надані Замовником протоколи мають ознаки не належного оформлення членами тендерного комітету (без підписів членів тендерного комітету, дати, печатки тощо)
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на оскарження 21.03.2019 15:38
Дата подачі:
20.03.2019 22:38
Вирішення:
1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет відділу освіти здійснює допорогову закупівлю за кодом ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, в якій чітко визначив не тільки технічні та кількісні характеристики, а і якісні характеристики для повноцінної роботи інтерактивної панелі для використання у навчально-виховному процесі , без яких функціонування даного обладнання не можливе.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d9528523de7b4f19a58323bc16860e47
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000574-b.b2
Назва:
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та економії державних коштів було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Ви, як розпорядних державних коштів (бюджетна організація), повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону, Вимог вашої тендерної документації. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють їх основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Здійснення закупівель Замовником повинно відповідати принцам здійснення закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми звертаємо Вашу увагу шановний Замовник, що ваша Тендерна документація не відповідає вищезазначеним принципам та порушує їх з наступних причин :
Під визначені тендерною документацією технічні вимоги підходить виключно один виробник, а саме EdPro – який є єдиним офіційним партнером компанії Mozaik в Україні.
Зазначена вимога суперечать Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за № 1050/29180.
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона звужує коло учасників та позбавляє конкуренції в контексті подання Тендерної пропозиції з еквівалентом товару за кращими характеристиками та за конкурентною ціною.
Проаналізувавши всю сукупність вимог технічної документації, ми дійшли до висновку, що єдиний варіант який можна запропонувати замовнику, який відповідає Технічним вимогам Замовника це інтерактивна панель EdPro. Такі вимоги порушують ст. 3 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Надання еквіваленту згідно зазначених вимог неможливе, так як сукупність вимог унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). А це дискримінація інших Учасників та Виробників товару в тендерній закупівлі які могли б запропонувати інтерактивні панелі з кращими характеристиками від інших виробників, а не тільки від одного виробника.
Враховуючи викладене, звертаємося до відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації із даною вимогою про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами ст. 3, ст. 22, Закону України «Про публічні закупівлі» щодо визначення предмету закупівлі з урахуванням викладеного обґрунтування.
У разі незадоволення нашої Вимоги просимо надати розгорнуте роз’яснення відповідності Тендерної пропозиції Замовника вищезазначеним причинам невідповідності. В іншому випадку ми будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на оскарження 20.03.2019 16:32
Дата подачі:
19.03.2019 20:14
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти розглянув скарги повідомляє наступне:
1. Тендерний комітет проводить закупівлю саме інтерактивної панелі для використання у навчально-виховному процесі за наведеними характеристиками відповідно до Висновку Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» МОН.
2. У тендерній документації не вказана конкретна назва чи посилання на торгову марку, виробника , а технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмету закупівлі, тендерний комітет має право вимагати щодо предмету закупівлі.
3. Відповідно до Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704 – прописані характеристики інтерактивної дошки, як засіб навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Тендерний комітет проводить допорогову закупівлю саме інтерактивної панелі для навчально-виховного процесу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні