-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)
Торги не відбулися
537 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 687.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 687.50 UAH
Період оскарження:
17.12.2018 16:13 - 29.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А про допущенні Замовником порушення Закону 2629-VIII при проведенні процедури закупівлі
Номер:
e862f81843804931b82d2d420f097791
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-17-004085-c.c2
Назва:
С К А Р Г А про допущенні Замовником порушення Закону 2629-VIII при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (надалі іменується «Замовник») 17.12.2018 р., оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2018-12-17-004085-c та тендерну документацію на закупівлю -).
Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 14 січня 2019 року. Згідно звіту за поданими пропозиціями Замовником було отримано наступні тендерні пропозиції від учасників:
Назва учасника Остаточна пропозиція Рішення ТК
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 482 460 (чотириста вісімдесят дві тисячі чотириста шістдесят) грн., 00 коп. Протоколом тендерного комітету від 08.02.2019 року рішення про визначення переможця скасовано та тендерну пропозицію відхилено.
ФОП Цисовська Ю.А. 482 460 (чотириста вісімдесят дві тисячі чотириста шістдесят) грн., 00 коп. 11.02.2019 року оголошено переможцем закупівлі та розміщено повідомлення про наміри укласти договір.
ФОП Лебедєва І.В. 485 850 (чотириста вісімдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят) грн., 00 коп. Тендерна пропозиція не розглядаласть.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 2629-VIII після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерним комітетом Замовника розглянута тендерна пропозиція ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат». Протоколом тендерного комітету від 08.01.2019 року ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про наміри укласти договір. Тендерним комітетом 08.02.2019 року постановлено рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» на підставі рішення органу оскарження. Рішення в судовому порядку не оскаржувалося.
У відповідності до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону 2629-VIII тендерний комітет Замовника розглянув наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, якою є тендера пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. Згідно протоколу тендерного комітету від 11.02.2019 року ФОП Цисовська Ю.А. визнано переможцем та оприлюднив на сайті Уповноваженого органу повідомлення про наміри укласти договір.
ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» вважає, що вказане рішення суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та призвело до порушення його прав та охоронюваних законом інтересів.
На думку ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» тендерний комітет Замовника мав встановити невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовскої Ю.А. вимогам тендерної документації Замовника та постановити рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити:
- п. 1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, всі завантажені документи окрім оригіналів документів сторонніх організацій, повинні мати особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності). У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. подано наказ № 2 від 14.02.2018 року про прийняття на роботу на посаду пекаря Базюту Єлизавету Андріївну який не містить прикладення печатки учасника. Також не містить печатки учасника наказ № 18 від 03.10.2017 року про прийняття на роботу на посаду водія автотранспортних засобів Дроздінського Ігоря Владленовича; наказ № 4 від 09.02.2017 року про прийняття на роботу на посаду формувальника Лопаткіна Олексія Леонідовича, а отже свідчить про не відповідність тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, документи, що розміщуються в системі PROZORRO повинні бути належного рівня зображення та доступні для перегляду. Документи, що надані учасником у складі тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в цій системі. Якщо завантажені документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, частково сканований вигляд та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано скан-копію трудової книжки пекаря Базюто Є.А. не у повному обсязі. Зокрема, скан-копія документу зроблена таким чином, що не можливо встановити дату документу на підставі якого вказану особу прийнято на роботу. Крім цього, скан-копія паспорта учасниці зроблена таким чином, що не дає змоги встановити серію та номер усіх складових сторінок паспорту. Скан-копія посвідчення водія Дроздінського І.В. є неякісною, зокрема неможливо встановити дату видачі водійського посвідчення, а отже свідчить про не відповідність тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» передбачено, що пропозиція учасника повинна містити копію паспорту уповноваженої особи учасника. Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис" та печатка у разі її використання. Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції; витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). В супереч вказаної вимоги тендерної документації, учасником ФОП Цисовська Ю.А. надано оригінал паспорту, а отже свідчить про не відповідність тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п.3 Розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» передбачено, що разом з тендерною пропозицією учасником в окремому файлі подається погоджений проект договору. Погоджений проект договір ФОП Цисовська Ю.А. надано у складі тендерної пропозиції, тобто не окремим файлом як цього вимагає п.3 Розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», а отже є порушенням тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку за нижченаведеною формою (Таблиця № 1), про наявність складських приміщень, холодильного обладнання, автотранспорту для доставки Товару. В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано довідку № 4085-с/5 від 30.12.2018 року. Проте, вказана довідка не містить інформацію про наявність в учасника ФОП Цисовська Ю.А. холодильного обладнання, а отже свідчить про не відповідність критерію статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерній документації в цій частині, і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. на підставі частини 4 статті 30 Закону 2629-VIII.
- п. 1.2., 1.3.,1.4. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими буде здійснюватися постачання продукції. У разі, якщо Учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір та копію договору. Копія договору або іншого документу, який підтверджує санітарну обробку автотранспорту. Копія експлуатаційного дозволу (висновку) для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів виданого відповідною установою, яка здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд за підприємством. У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) приміщеннями, обладнанням, транспортними засобами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копію (-ії) договору (-ів) оренди. П. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» визначено, якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис" та печатка у разі її використання. В супереч вказаної вимого, учасником ФОП Цисовська Ю.А., надано оригінали вказаних документів.
- п. 2.1. 2.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за нижченаведеною формою (Таблиця № 2), про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, копії трудових книжок або інші документи, що підтверджують цивільно-правові, трудові відносини з Учасником процедури закупівлі зазначених у довідці працівників, копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Копії особових медичних книжок персоналу – перша сторінка та сторінка із відміткою про допуск до роботи (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо). П. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» визначено, якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис" та печатка у разі її використання. В супереч вказаної вимого, учасником ФОП Цисовська Ю.А., надано оригінали вказаних документів.
- п. 3.1. 3.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за нижченаведеною формою (Таблиця № 3), що містить інформацію про раніше укладений договір на поставку аналогічного товару за останні два роки із зазначенням предмету договору, замовника та контактної особи (прізвище, контактний телефон) та копію аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору засвідчена учасником. По перше, 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» визначено, Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним чином: "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис" та печатка у разі її використання. По перше, в супереч вказаної вимого, учасником ФОП Цисовська Ю.А., надано оригінали вказаних документів, зокрема договір поставки № 7п від 09.03.2016 року та договір поставки № 34 від 06.03.2017року. По друге, в довідці наведений догові та наданий в складі тендерної пропозиції поза межами двох річного терміну, а саме договір № 7п від 09.03.2016 року.
- п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток № 4) Додаток 4 передбачає, що кожна партія товару супроводжується відповідними документами, що підтверджують якість та походження поставленого товару (ветеринарна довідка, сертифікат якості, сертифікат відповідності тощо). В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. не надано документів, які підтверджують якість та походження товару зокрема у формі ветеринарної довідки, сертифіката якості, сертифіката відповідності тощо.
- абз. 7 Додатку 4 тендерної пропозиції передбачає, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Постачальника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Постачальник повинен надати наступні документи:
- гарантійний лист (Додаток № 8)
- пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження;
- усі необхідні документи для отримання, зберігання та подальшого просування продуктів харчової промисловості у дитячі заклади відповідно діючих санітарних та ветеринарних вимог (копії санітарних книжок, договір санітарної обробки автомобіля, дозвільні документи на склад тощо). В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. відсутні дозвільні документи на склад, зокрема експлуатаційний дозвіл на склад.
- п.1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного цифрового підпису. Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає тендерній документації в цій частині. Пропозицію ПРАТ «Херсонський хлібокомбінат» відхилено 08.02.2019 року і наступний учасник, призведену у відповідність тендерну пропозицію, повинен був завантажити не пізніше наступного робочого дня тобто – 09.02.2019 року. Уточнена тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. 11.02.2019 року, тобто з порушенням вказаних умов. Крім того, уточнена пропозиція повинна бути підписана у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги», шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного цифрового підпису. Однак з наведеного нижче скриншоту вбачається невиконання ФОП Цисовська Ю.А вказаних вище вимог тендерної документації, а семі файл ЕЦП накладений при первісній тендерній пропозиції – 02.01.2019 року, а уточнена тендера пропозиція не містить накладання файлу з ЕЦП..
У зв’язку з наведеним, тендерний комітет мав відхилити тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.А. та розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 18 Закону 2629-VIII,
ПРОСИМО: -
1. Прийняти скаргу до розгляду,
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради під час проведення відкритих торгів № UA-2018-12-17-004085-c, код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(Хліб пшеничний);
3. Зобов’язати тендерний комітент Херсонського ліцею Херсонської обласної ради скасувати своє рішення від 11 лютого 2019 року про визначення переможцем ФОП Цисовська Ю.А. та скасувати повідомлення про наміри укласти договір.
4. Зобов’язати тендерний комітент Херсонського ліцею Херсонської обласної ради розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Додатки:
1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал).
2.) Документи та матеріали, що можуть підтвердити викладі факти ускарзі містяться на сайті Уповноваженого органу в електронній формі.
Голова правління С.Б.Дуров
Пов'язані документи:
Учасник
- Пл доручення № 992 від 18.02.2019р..pdf 19.02.2019 10:43
- Скарга Херсонський лiцей ХОР.pdf 19.02.2019 10:43
- Рішення від 22.02.2019 № 1965 + лист Замовнику.pdf 22.02.2019 18:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2019 № 2744.pdf 13.03.2019 16:00
- Рішення від 12.03.2019 № 2744.pdf 15.03.2019 18:01
- Протокол відхилення 2.pdf 19.03.2019 10:34
- Лист АМКУ 2.pdf 19.03.2019 10:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2019 10:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2019 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2019 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 2744-р/пк-пз від 12.03.2019 року щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі «Код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)», Херсонським ліцеєм Херсонської обласної ради скасоване рішення про визначення фізичної особи-підприємця Цисовської Юлії Антонівни переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-17-004085-c.
Протокол засідання тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради від 18.03.2019 року, щодо скасування рішення про визначення переможцем фізичної особи-підприємця Цисовської Юлії Антонівни та відхилення пропозиції учасника Замовником відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» додається.
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
18ac793bf40c442eb1ba76c83faac923
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-17-004085-c.a1
Назва:
Скарга про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник) 17 грудня 2018 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «код ДК 021-2015: 15810000-9 хлібо-продукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)», очікувана вартість закупівлі складає 537 500 грн. (з ПДВ).
Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 3 січня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 9 січня 2019 року.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 20 січня 2019 року.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Цисовська Ю.А. є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 3 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих:
Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги
1 Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
482 460,00 09.01.2019 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
2 Скаржник 482 890,00
3 ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 485 850,00
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний, а не має право, відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні:
а) пунктом 2.1. додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасниками надаються копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію працівників.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає вказаній умові тендерної документації;
б) пунктом 1.2. додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасниками надається Копія договору або іншого документу, який підтверджує санітарну обробку автотранспорту. Наданий учасником договір від 25.01.2017 №003018 не підтверджує санітарну обробку автотранспорту, а лише підтверджує наявність договірних відносин між учасником та ФОП Ляшенко В.С., а чи відбувалися за ним роботи не відомо, не відома остання дата санітарної обробки транспорту, не можливо встановити дотримання правил періодичності обробки автотранспорту. Окрім того, цей договір втратив чинність як на момент подання учасником своєї пропозиції, так і на момент її розкриття електронною системою закупівель, навіть з урахуванням п. 6.2. цього договору про автоматичну його пролонгацію (первісний строк дії до 31.12.2017, по п. 6.2. Договору – до 31.12.2018).
Тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає вказаній умові тендерної документації;
в) пунктом 1.1. додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасниками надається Довідка за нижченаведеною формою (Таблиця № 1) про наявність складських приміщень, холодильного обладнання, автотранспорту для доставки Товару. Довідка учасника від 18.12.2018 №1293/16129 подана не за формою, що подана замовником у тендерній документації, як зразок.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає вказаній умові тендерної документації;
г) пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасники додатково у складі пропозиції надають копію паспорту уповноваженої особи учасника. У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» надані лише окремі сторінки паспорту громадянина України Дурова Сергія Борисовича (уповноважена особа ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат»), повний документ відсутній. Документація не містила умов, що забезпечують можливість подання учасниками окремих сторінок документа замість повного документа. Копія паспорту уповноваженої особи учасника відсутня у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат».
Тендерна пропозиція ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає вказаній умові тендерної документації;
ґ) пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасники додатково у складі пропозиції надають Гарантійний лист, щодо відповідності товару технічним та іншим вимогам Замовника та документально підтверджену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4). У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» відсутній гарантійний лист щодо відповідності товару технічним та іншим вимогам Замовника
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Херсонський хлібокомбінат» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, отож замовник прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Цисовська Юлія Антонівна просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор U UA-2018-12-17-004085-c), зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» переможцем процедури закупівлі та скасувати своє рішення про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 21.01.2019 № 610 (+лист Замовнику).pdf 21.01.2019 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2019 № 1200.pdf 05.02.2019 15:21
- Рішення від 04.02.2019 № 1200.pdf 07.02.2019 18:59
- Пояснення.pdf 28.01.2019 11:39
- Протокол відхилення.pdf 08.02.2019 16:36
- Лист АМКУ.pdf 08.02.2019 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2019 14:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.02.2019 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2019 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 1200-р/пк-пз від 04.02.2019 року щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі «Код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний)», Херсонським ліцеєм Херсонської обласної ради скасоване рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Херсонський хлібокомбінат" переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-17-004085-c.
Протокол засідання тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради від 08.02.2019 року, щодо скасування рішення про визначення переможцем ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» та відхилення пропозиції учасника Замовником відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» додається.