-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Камера дезінфекційного призначення для дезінфекції одягу та постільних речей
Камера дезінфекційного призначення для дезінфекції одягу та постільних речей
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 13:40 - 28.02.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження на рішення по тендеру по закупівлі дедкамери КДЕ-2
Номер:
63a7380017214d44ba9b62225d5a2077
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000964-a.a2
Назва:
Оскарження на рішення по тендеру по закупівлі дедкамери КДЕ-2
Вимога:
ВИМОГА
Учаника тендерної Закупівлі на Дезкамеру КДЕ-2 (ідентиф. № ua-2019-02-22-00964-a,)яка відбулася 12.03.2019р о 14год11хв. : ТОВ «Фірма «Ювента» (код ЗКПО 22789502)
до
Замовника даної Закупівлі: Центру соціально-психологічної реабілітації №1 Служби у справах дітей та сім,Ї виконавчого органу КМДА (код ЄДРПОУ 20076991)
щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
Ми, ТОВ Фірма"Ювента" в особі директора Драча Володимира Павловича оскаржуємо рішення Замовника тендерної закупівлі згідно виставленого протоколу , як неправомірне, так як всі документи в переліку необхідних документів прописані Замовником були нами надані.Всі наші пропозиції відповідають всім Вимогам ,зазначеним в Документації Замовником Закупівлі.А ті документи, яких у нас буцім-то не було (згідно даного протоколу), не були прописані в Документації Замовника. Після тендеру додатково вони теж не вимагались, хоча фактично по ціні ми були переможцем і мали право після тендеру додати додаткові документи на вимогу Замовника. Тобто в нашій ціні та якості Замовник ЧОМУСЬ????? не був зацікавлений . Хоча ціна у нас була на 6000,00 та 10000,00 грн дешевша, ніж в інших 2-х учасників Тендеру та якість краща (всередині дезкамера у нас повністю із нержавіючої сталі при таких же технічних характеристиках) , але Замовник після 3-денного мовчання перейшов до розгляду Пропозиції наступного Учасника з більшою ціною(???) та менш якісного (всередині -фарбований метал)(????),хоча суть даних тендерів для Замовників:придбати більш дешевше і якісніше обладнання
Наполягаємо на перегляді нашої пропозиції!
В іншому випадку будемо звертатись до юристів ПРОЗОРРО та в Антикорупційний Комітет.
Директор ТОВ Фірма «Ювента» В.П.Драч
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.03.2019 15:15
Дата подачі:
19.03.2019 15:15
Вирішення:
Відповідь щодо відсутності повідомлення учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2019 09:11
Підтвердження вирішення:
Керуючись п 6.9. Наказ ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 - пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. вимога не відповідає
Вимога
Відхилено
Оскарження на рішення по тендеру по закупівлі дедкамери КДЕ-2
Номер:
db3ffb7920304817bd0fa3a34a1d2db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000964-a.a1
Назва:
Оскарження на рішення по тендеру по закупівлі дедкамери КДЕ-2
Вимога:
Ми,ТОВ Фірма"Ювента" в особі директора Драча Володимира Павловича оскаржуємо рішення Замоника тендерної закупівлі згідно їхнього протоколу ,як неправомірне,так як всі документи прописані Замовником були надані.Ті документи,яких у нас буцімто не було (згідно даного протоколу),не були прописані в Документації Замовника.Після тендеру додатково вони теж не вимагались ,хоча фактично по ціні ми були переможцем і мали право після тендеру додати додаткові документи на вимогу Замовника. Тобто в нашій ціні та якості Замовник ЧОМУСЬ????? не був зацікавлений .Хоча ціна у нас була на 6000,00 та 10000,00 грн дешевша,ніж в інших 2-х учасників Тендеру та якість краща (всередині дезкамера у нас повністю із нержавіючої сталі при таких же технічних характеристиках) ,але Замовник після 3-денного мовчання перейшов до розгляду Пропозиції наступного Учасника з більшою ціною(???) та менш якісного (всередині -фарбований метал)(????). Наполягаємо на перегляді нашої пропозиції!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2019 18:35
Вирішення:
Відповідь щодо відсутності повідомлення учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2019 13:14
Підтвердження вирішення:
Керуючись п 6.9. Наказ ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 - пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
вимога не відповідає 14.1. Вимога повинна містити таку інформацію:
– найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
– номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
– підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
– зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
– дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
Замовник не зобов'язаний повідомляти учасника про відсутність документів в ціновій пропозиції, оскільки дані дії суперечать чинному законодавству