-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений
Завершена
524 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 624.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 624.50 UAH
Період оскарження:
28.01.2019 10:51 - 08.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2019 року №108
Номер:
35833e78f86f4562b0e3ac09e96efac0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000565-b.b2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2019 року №108
Скарга:
вих. № 222-ю
Від 01.03.2019
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ»
(код ЄДРПОУ 41505858)
Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
електронна пошта: 41505858@ukr.net
телефон 0685885555
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
(код ЄДРПОУ 02142388)
Адреса: 53304, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вул. Центральна, 7
тел. +380566742805
e-mail: osvita0108@gmail.com
Інформація про закупівлю
ID: 0f99274cdbce47e39c334dc5e21913f8
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-28-000565-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
19.02.2019 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2019 року №108
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-28-000565-b) 28.01.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015-03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений) 524`900.00 грн (з ПДВ).
13 лютого 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ ФУД ПОСТАЧ – код ЄДРПОУ 41505858;
- ФОП Лісовий В.Г. – код ЄДРПОУ 2453900234;
- ФОП КОРОЛЮК О.В. – код ЄДРПОУ 3123018259.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ТОВ ФУД ПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 41505858) - 454`250,00 грн.;
ФОП Лісовий В.Г. (код ЄДРПОУ 2453900234) - 524`900,00 грн.;
ФОП КОРОЛЮК О.В. (код ЄДРПОУ 3123018259) - 293`300,00 грн.
19 лютого 2019 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником - ФОП КОРОЛЮК О.В. (код ЄДРПОУ 3123018259), та протокол про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі від 19.02.2019 року №108, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника.
Але, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ФОП КОРОЛЮК О.В. (код ЄДРПОУ 3123018259), на які Замовник взагалі не звернув увагу. У зв’язку із вище викладеним наше підприємство звернулось до Замовника зі скаргою, на що було надано відповідь, що Замовник не вправі здійснювати повноваження щодо розгляду поданої ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» скарги у процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом. З таким ствердженням ми повністю не погоджуємось, а тому вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скарго.
1. Відповідно до п.1 Додатку Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати - «Інформаційну довідку, дійсна на момент розкриття, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства. Із довідкою про персонал Учаснику необхідно подати копії трудових договорів та/або копії трудових книжок на працівників задіяних у виконанні договорів. Поряд із даними про водіїв учаснику необхідно також подати копію (копії) документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії (на кожного з водіїв, задіяних у виконанні договору), або копій договорів про отримання послуг з перевезення вантажу». В свою чергу Учасник надає довідку №1 від 10.02.2019 року про те, що постачання продуктів харчування буде здійснюватися ним особисто, а також, у наступній довідці №14 від 10.02.2019 року зазначено, що у Учасника також працює Склюєва Т.Б., яка виконує обов’язки експедитора. Вважаємо, що для виконання обов’язків за даною закупівлею Учасник зазначив недостатню кількість працівників з відповідною кваліфікацією. Так, Учасник не надав інформацію щодо водія, який буде здійснювати поставку, комірника та вантажника, що слід вважати порушенням вимог Тендерної документації, неспроможністю виконати зобов’язання по даній закупівлі, підтверджує не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дана вимога взагалі була проігнорована Замовником.
2. Відповідно до п. 1 Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає надати – «копії медичних книжок працівників (із чітким та якісним зображенням записів), які будуть задіяні у постачанні товару. У медичних книжках мають бути внесені всі належні записи медичної установи про можливість працівників займатись роботою із постачання продуктів харчування для закладів освіти.». У складі тендерної пропозиції Учасника надані копії особистих медичних книжок на Королюк О.В. та Склюєву Т.В., але Учасником не надано до особистих медичних книжок медичної картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, передбаченої формою №1405/0, у зв’язку із чим неможливо перевірити записи медичної установи про можливість працівників займатись роботою із постачання продуктів харчування для закладів освіти, а тому пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пп.3 п. 2 Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «Документи:що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, з зазначенням площ цих приміщень та адрес їх розташування. У випадку надання копій договорів суборенди приміщення необхідно надати копію відповідного договору оренди цього приміщення та копію документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди. У разі надання копій договорів оренди приміщення необхідно подати копії документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди». Учасник у складі своєї пропозиції надає копію договору оренди від 01.01.2018 року , укладеного з малим підприємством «Таврія». Відповідно до п.6.1 даного договору він діє на період ліквідаційної процедури Орендодавця, або до продажу об’єкта оренди на аукціоні. Учасник не надав жодного підтверджуючого документу щодо чинності зазначеного договору оренди (можливо ліквідаційна процедура вже завершена або майно було продане на аукціоні), також взагалі відсутній акт приймання-передачі майна в оренду, даний акт є невід’ємною частиною договору, через що неможливо перевірити чи був переданий об’єкт у користування. Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до пп.3 п. 2 Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «документи, які підтверджують відповідність складських приміщень вимогам, що висуваються до потужностей, які використовуються для зберігання харчових продуктів з метою подальшого постачання (реалізації) таких продуктів Замовнику у рамках виконання договору за предметом даної закупівлі (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» це - рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційний дозвіл або інший встановлений чинним законодавством документ із зазначенням положень такого документа)». Учасник у складі своєї пропозиції не надав необхідних документів, які підтверджують відповідність складських приміщень, а саме не надано рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційний дозвіл або інший встановлений чинним законодавством документ. Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Відповідно Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник надає декларацію виробника на картоплю, але не надає декларацію виробника на горох сушений. Також слід зазначити, що в декларації виробника №45 від 12.01.2019 року зазначено, що картопля врожаю 2017 року, термін зберігання даної картоплі становить 3 місяці. Тож зазначена декларація надається на товар, який непридатний до споживання. Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також слід зазначити, що надана Учасником декларація виробника №45 від 12.01.2019 року була підроблена, про що свідчить лист від виробника ТОВ «СЕЛЛАР» від 21.02.2019 року, в якому йдеться, що дану декларацію виробника з інформацією, яка містить відомості про врожай 2017 року ними, як виробниками, надано не було та господарської діяльності з Учасником вони не ведуть (копія листа надається)
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 19.02.2019 року з -ФОП КОРОЛЮК О.В. – код ЄДРПОУ 3123018259 та протокол розгляду тендерних пропозицій №108 від 19.02.2019 року;
2. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради більш ретельно розглянути пропозицію ФОП КОРОЛЮК О.В. – код ЄДРПОУ 3123018259 та у разі їх невідповідності відхилити таку пропозицію
3. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради розглянути наступні тендерні пропозиції учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 01.03.2019 18:16
- Скан-копія платіжного доручення 01.03.2019 18:16
- додатки 01.03.2019 18:16
- Рішення від 06.03.2019 № 2471 + лист Замовнику.pdf 06.03.2019 19:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2019 № 3092.pdf 20.03.2019 18:30
- рішення від 19.03.2019 № 3092.pdf 22.03.2019 19:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2019 18:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.03.2019 19:40
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
7cc71ce9f0234cc6a82d51476bd0df11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000565-b.a1
Назва:
скарга
Вимога:
Управління освіти виконавчого комітету
Покровської міської ради
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-000565-b
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-29-000385-b
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» приймав участь у закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-28-000565-b предмет закупівлі картопля столова, картопля столова рання, горох сушений класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля, та ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-29-000385-b Лот №1: Буряк, морква, цибуля, часник, капуста Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи в даних закупівлях було визнано переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРОВИЧА
Однак, розглянувши документи які підтверджують якість на овочі та картоплю нами було виявлено сумніви щодо документу який підтверджує якість на овочі та картоплю відповідно а саме щодо декларації виробника 45 від 12.01.2019 року, виробником якого вказано ТОВ «СЕЛЛАР». Так, як по-перше вбачаються явні неточності - декларація начебто видана 12.01.2019 а врожай 2017 року на всі товари (по-друге товар звичайно вже не може зберігатись в 2019 році який було вирощено 2017 року)
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» являємось офіційним дилером згідно дилерського договору з ТОВ «СЕЛЛАР» тому, нами було задано питання ТОВ «СЕЛЛАР» чи видавали вони дану декларацію ФОП КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДРУ ВОЛОДИМИРОВИЧУ № 45 від 12.01.2019 і нам було надано офіційну відповідь, дану відповідь додаємо.
Крім того, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.07.2015 року №05.03.02.-04/28569 виданий на ім’я ТОВ «АСКЕНТ-КР» і завірений був даним підприємством і даний висновок до декларації виробника теж не має жодного відношення.
Отже, виходячи із всього вищевказаного повідомляємо Вас про те, що ФОП Королюк О.В. надав недостовірну інформацію, а тому просимо Вас дискваліфікувати у двох вищевказаних закупівлях даного учасника та перейти до кваліфікації наступних учасників.
Додаток 1арк в 1 прим.
Директор Ільїн В.О. М.П. __________________
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Протокол відповіді Картопля.pdf 27.02.2019 12:07
Дата подачі:
22.02.2019 12:57
Вирішення:
За наслідками розгляду поданої ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» скарги на рішення тендерного комітету виконавчого комітету Покровської міської ради про визнання переможцем у процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом «Зернові культури та картопля (Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений)» повідомляємо наступне.
Відповідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правове регулювання процедур публічних закупівель здійснюється відповідно та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №2629).
Законом України №2629 не передбачено покладення функцій та відповідних повноважень щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на тендерний комітет Замовника (зокрема, ст.1 та ст.7 Закону №2629).
Отже, тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради не вправі здійснювати повноваження щодо розгляду, поданої ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» скарги у процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом «Зернові культури та картопля (Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений)».
Водночас, зазначаємо, що поданий Вами документ під назвою «скарга» також не є вимогою учасника торгів у розумінні ч.3 ст.30 Закону України №2629, оскільки тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради не приймались рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом «Зернові культури та картопля (Картопля столова, картопля столова рання, горох сушений)».
Статус вимоги:
Відхилено