• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Мастика для заливки швів і тріщин покриття автомобільних доріг)

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2019 11:42 - 07.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо дискваліфікації учасника

Номер: 4524f9c4c6c8475fb46a028d6bda9205
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-21-000601-a.a1
Назва: Скасування рішення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району” м. Києва було проведено закупівлю ID UA-2019-02-21-000601-a на «Мастика для заливки швів і тріщин покриття автомобільних доріг ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали.» Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ «Завод Ореол-1» 2. ТОВ «МЕХМАШ» Ціна учасника ТОВ «Завод Ореол-1» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника (Протокол засідання тендерного комітету КП ШЕУ Шевченківського району №42/4 від 18.03.2019р.) через невідповідність умовам тендерної документації, а саме учасник запропонував товар, який має інше маркування, інші технічні показники з товаром який визначений замовником. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Запропонований аналогічний товар за технічними показниками відповідає товару що придбавається замовником та показникам визначених ДСТУ Б В.2.7-136:2016 відповідно до призначення товару. Українським законодавством та ДСТУ Б В.2.7-136:2016 не передбачено наявність будь-яких маркувань на кшталт «Ш-75». Маркування «Ш-75» передбачено тільки в стандартах Республіки Білорусь «СТБ 1092-2006 МАСЦIКА ГЕРМЕТЫЗУЮЧАЯ БIТУМНА-ЭЛАСТАМЕРНАЯ Тэхнiчныя ўмовы» які діють виключно на території цієї республіки. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Завод Ореол-1» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В вище зазначеному тексті наявна лише одна Вимоги «Скасувати рішення Замовника», що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так як під час проведення відкритих торгів Законом для учасників встановлено можливість надавати звернення до замовника лише у двох випадках: 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (ч. 3 ст. 30 Закону); 2) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення (абз. 2 ч. 1 ст. 32). Жодному із передбачених Законом випадків, вимога Скаржника не відповідає.
Статус вимоги: Не задоволено