-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту: «Реконструкція ТМ 1,5 СТ-2 від ТК-123 до ТК-137 на вул. Спаській»
Строк виконання робіт: не пізніше 01 листопада 2019 року
Завершена
1 003 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 035.60 UAH
мін. крок: 1% або 10 035.60 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 14:26 - 22.02.2019 14:35
Вимога
Залишено без розгляду
порушення норм чинного законодавства
Номер:
7e962a06044044d89f0b2a80eba3a8b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001026-a.a2
Назва:
порушення норм чинного законодавства
Вимога:
ПП "САБІ" учасник з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією категорично не погоджується з прийнятим Замовником рішенням №106 від 14 березня 2019 року про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАНДИНАВСЬКІ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та зазначає, що воно прийняте з порушеням норм чинного законодавства виходячи з наступного.
Порядком затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ №560 від 11.05.2011 року в пункті 8 зазначено: Експертна організація, яка проводить експертизу, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва. Таким чином, проектній організації ЗАБОРОНЕНО визначати і навіть рекомендувати експертну організацію де буде проведено експертизу, бо це впливає на обєктивність її проходження. Обовязок Замовника визначити експертну організацію з переліку діючих експертних організацій, де буде проподитися експертиза. Така норма законодавства прописана саме для НЕУПЕРЕДЖЕНОГО ТА ОБЄКТИВНОГО ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ, оскільки проектна організація розробляє проект будівництва, а завдання експертизи визначити його відповідність всім чинним нормам, і це в інтересах Замовника. Всупереч зазначеній нормі законодавства учасник-переможець надав такі відомості і зазначив в якій установі буде проходити експертизу проектно-кошторисна документація.
Замовник при прийнятті рішення повинен керуватися нормами чинного законодавства України. Вимагаємо скасувати
Таким чином, пропозиція ПП "САБІ" ПОВНІСТЮ відповідає вимогам Замовника та ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ. На підставі вищевикладеного, керуючись наказом "Зовнішторгвидав України" №35, вимагаємо скасувати рішення №106 від 14 березня 2019 про визнання ТОВ "СКАНДИНАВСЬКІ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем. Зазначаємо що пропозиція учасника ПП «САБІ» є найбільш економічно вигідною та дешевшою на майже 90 000 грн. публічних коштів!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 09:45
Вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2019 09:30
Підтвердження вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Вимога
Залишено без розгляду
безпідставна дискваліфікація
Номер:
d25f1648b331449f813a1f49efad7766
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001026-a.a3
Назва:
безпідставна дискваліфікація
Вимога:
ПП "САБІ" учасник з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією категорично не погоджується з прийнятим Замовником рішенням №105 від 14 березня 2019 року про відхилення пропозиції ПП "САБІ" та зазначає, що воно прийняте з порушеням норм чинного законодавства виходячи з наступного. Замовник відхилив пропозицію учасника, оскільки учасник не надав інформацію про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу. Це не відповідає дійсності, оскільки: в складі пропозиції учасника, файл "документи пропозиції2" міститься довідка №26/02-6 від 26.02.2019 року з приводу експертної організації, де зазначено що таку інформацію учасник не може надавати, бо це компетенція Замовника, надано посилання на норму законодавства. Ще раз наголошуємо, що така вимога та надання учасниками такої інформації ПОРУШУЄ вимоги чинного законодавства, а саме: Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ №560 від 11.05.2011 року де в пункті 8 зазначено: Експертна організація, яка проводить експертизу, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва. Таким чином, проектній організації ЗАБОРОНЕНО визначати і навіть рекомендувати експертну організацію де буде проведено експертизу, бо це впливає на обєктивність її проходження. Обовязок Замовника визначити експертну організацію з переліку діючих експертних організацій, де буде проподитися експертиза. Така норма законодавства прописана саме для НЕУПЕРЕДЖЕНОГО ТА ОБЄКТИВНОГО ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ, оскільки проектна організація розробляє проект будівництва, а завдання експертизи визначити його відповідність всім чинним нормам, і це в інтересах Замовника. Таким чином, пропозиція ПП "САБІ" ПОВНІСТЮ відповідає вимогам Замовника та ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ. При прийнятті рішень Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ керуватися нормами чинного законодавства. На підставі вищевикладеного, керуючись наказом "Зовнішторгвидав України" №35, вимагаємо скасувати рішення №105 від 14 березня 2019 року про відхилення пропозиції ПП "САБІ", оскільки рішення Замовника безпідставне, при прийнятті рішень Замовник має керуватися чинними нормативно-правовими актами, які діють в Україні. Наголошуємо що пропозиція учасника ПП «САБІ» є майже на 90 000 грн.!!! публічних коштів меншою ніж пропозиція учасника якого Замовник визнав переможцем. При прийнятті рішень Замовник має враховувати принцип максимальної економії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 09:50
Вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2019 09:29
Підтвердження вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Вимога
Вирішена
не законна дискваліфікація учасника з найменшою ціновою пропозицією
Номер:
42fb8934b6ee485c8825c24b09005c5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001026-a.a1
Назва:
не законна дискваліфікація учасника з найменшою ціновою пропозицією
Вимога:
ПП "САБІ" учасник з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією категорично не погоджується з прийнятим Замовником рішенням №105 від 14 березня 2019 року про відхилення пропозиції ПП "САБІ" та зазначає, що воно прийняте з порушеням норм чинного законодавства виходячи з наступного. Замовник відхилив пропозицію учасника, оскільки учасник не надав інформацію про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу. Це не відповідає дійсності, оскільки: в складі пропозиції учасника, файл "документи пропозиції2" міститься довідка №26/02-6 від 26.02.2019 року з приводу експертної організації, де зазначено що таку інформацію учасник не може надавати, бо це компетенція Замовника, надано посилання на норму законодавства. Ще раз наголошуємо, що така вимога та надання учасниками такої інформації ПОРУШУЄ вимоги чинного законодавства, а саме: Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ №560 від 11.05.2011 року де в пункті 8 зазначено: Експертна організація, яка проводить експертизу, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва. Таким чином, проектній організації ЗАБОРОНЕНО визначати і навіть рекомендувати експертну організацію де буде проведено експертизу, бо це впливає на обєктивність її проходження. Обовязок Замовника визначити експертну організацію з переліку діючих експертних організацій, де буде проподитися експертиза. Така норма законодавства прописана саме для НЕУПЕРЕДЖЕНОГО ТА ОБЄКТИВНОГО ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ, оскільки проектна організація розробляє проект будівництва, а завдання експертизи визначити його відповідність всім чинним нормам, і це в інтересах Замовника. Таким чином, пропозиція ПП "САБІ" ПОВНІСТЮ відповідає вимогам Замовника та ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ. На підставі вищевикладеного, керуючись наказом "Зовнішторгвидав України" №35, вимагаємо скасувати рішення №560 від 11.05.2011 року про відхилення пропозиції ПП "САБІ", оскільки рішення Замовника безпідставне, при прийнятті рішень Замовник має керуватися чинними нормативно-правовими актами, які діють в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2019 09:12
Вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2019 09:30
Підтвердження вирішення:
Надання інформації про експертну організацію, яка буде здійснювати експертизу проекту будівництва, та яка повинна бути включена до переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва або окремих розділів проектної документації. Вищезазначений перелік експертних організацій оприлюднено на офіційному сайті Мінрегіону (http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/).
У тексті вимоги UA-2019-02-19-001026-a.a1 учасник ПП «Сабі» категорично не погоджується з прийнятим рішенням замовника закупівель №105 від 14.03.2019, стверджуючи, що воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства України. Учасник вважає, що рішення замовника безпідставне, посилаючись на п. 8 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, згідно з якого експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» при підготовці Технічних вимог керувався п. 12 постанови Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011, в якій зазначено, що замовником експертизи є:
- Замовник будівництва;
- Проектувальник, якщо це передбачено Договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Таким чином, вимоги КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як замовника з закупівлі робіт, є обґрунтованими.
Задовільнена:
Ні