-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200)
Торги відмінено
603 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 031.80 UAH
мін. крок: 1% або 6 031.80 UAH
Період оскарження:
30.01.2019 10:11 - 11.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
60ca941511f94379b929988fcde78adc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-000669-b.c2
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо рішення Замовника за процедурою закупівлі № UA-2019-01-30-000669-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2019-01-30-000669-b.pdf 01.03.2019 17:33
- 01.Оплата_за_подання_скарги.pdf 01.03.2019 17:33
- 01. Оплата_за_подання_скарги_.pdf 01.03.2019 17:33
- Рішення від 05.03.2019 № 2360 (+лист Замовнику).pdf 05.03.2019 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.19 №3267.pdf 22.03.2019 13:44
- Рішення від 21.03.2019 № 3267.pdf 26.03.2019 19:23
- пояснення 2.jpg 14.03.2019 11:05
- Пояснення 1.jpg 14.03.2019 11:05
- Протокол 9.jpg 28.03.2019 14:47
- протокол 9.1.jpg 28.03.2019 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2019 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2019 19:24
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2019 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністью "ТЕПЛОЮГ" та рішення про визначення приватного акціонерного товариства "ВО "ОБЛПАЛИВО" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 09110000-3 —Тверде паливо"
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
5359fb834f91471d96ecc3fd4f1ee177
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-30-000669-b.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» під час відкритих торгів замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» та про визнання переможцем ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» прийняті всупереч вищезгаданим принципам та загально прийнятим правилам.
Так, Протолоком № 7 від 21.02.2019 р. тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» було дискваліфіковано, у зв’язку з тим, що Учасником не дотримана вимога щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надана копія Договору оренди обладнання № 11/01/19-1 від 11.01.2019 р. на навантажувач марки: ТО 18Б, реєстраційний номер: 14882 ОК без документів, які б підтверджували передачу навантажувача марки: ТО 18Б, реєстраційний номер: 14882 ОК в строкове платне користування.
Звертаємо Вашу увагу на те, що п.п. 1.2. п. 1 Додатку 4 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення та навантаження товару, який є предметом закупівлі, протягом дії договору (копії технічних паспортів та/або свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів, договори оренди). В Тендерній документації не встановлена вимога щодо надання копії договору оренди з актами приймання-передачі, або іншими документами, що підтверджують передачу об’єкта оренди. ТОВ «ТЕПЛОЮГ» у складі тендерної пропозиції надана копія Договору оренди обладнання № 11/01/19-1 від 11.01.2019 р. на навантажувач марки: ТО 18Б, реєстраційний номер: 14882 ОК, умовами Договору не встановлено, що невід’ємною частиною договору є акти приймання-передачі, або інші документами, які підтверджують передачу навантажувача, таким чином встановлена вимога Замовника повністю виконана та рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого товариства являється неправомірним.
Отже постає очевидним упереджене ставлення до нашого товариства, а також дискримінація учасників й явна «прихильність» до особи Переможця.
При цьому, зважаючи на те, що безпідставно та неправомірно відхилена пропозиція нашого підприємства менше пропозиції Переможця майже на 125 952,00 гривень, або ж іншими словами, - у вартісному значенні пропозиція Переможця більше неправомірно відхиленої пропозиції майже на 27%, ми утримаємось від стверджувальних висловлювань, однак дозволимо собі припустити, що, на наш погляд, в таких діях Замовника вбачаються ознаки неефективного використання бюджетних коштів, так само як і ознаки корупційного правопорушення. Втім оскільки вирішення зазначених питань віднесено до компетенції відповідних державних органів, щиро сподіваємось, що такі дії привернуть увагу органів державного фінансового контролю та органів з протидії корупційним правопорушенням.
З огляду на вищевикладене, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
З повагою та надією на розуміння,
Директор
ТОВ «ТЕПЛОЮГ» Володько В.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2019 19:45
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з ч.2 ст. 17 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, Замовником було встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також встановлено перелік документів, які повинні бути надані Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Тобто, документи що надаються учасником повинні були підтверджувати наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Так, Протолоком № 7 від 21.02.2019 р. тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» було дискваліфіковано, у зв’язку з тим, що останнім не було дотримано вимоги щодо підтвердження саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Під час розгляду тендерної пропозиції товариства на відповідність вимогам тендерної документації, тендерним комітетом було встановлено, що в п.3.1. договору оренди обладнання № 11/01/19-1 від 11 січня 2019 року (копія даного договору надана учасником у складі його тендерної пропозиції), передбачено що майно, що орендується, повинно бути передано Орендодавцем та прийнято Орендарем протягом 2 календарних днів з моменту набрання чинності договору.
В той же час, відповідно до п.10.1. вищезазначеного договору зазначається, що договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріпленнями печатками сторін. Таким чином, вбачається, що майно, яке орендується повинне бути передано Орендодавцем та прийнято Орендарем протягом 2 календарних днів з 11 січня 2019 року.
Відповідно до ст. 765 ЦКУ наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. Згідно з діючим законодавством, передача та приймання майна оформляється відповідним документом (наприклад, актом прийому-передачі), що підтверджує факт передачі Орендодавцем та факт приймання Орендарем майна, що орендується.
Оскільки, як вже було зазначено, в договорі прописаний строк протягом якого Орендар повинен передати Орендарю майно, що орендується, а саме 2 дні. Таким чином вбачається, що факт передачі та прийому такого майна повинен бути оформлений належним чином. Однак, учасником не було подано жодного документу, що підтверджував би передачу такого майна, та необхідність подачі якого зумовлена умовами самого договору оренди обладнання № 11/01/19-1 від 11 січня 2019 року.
Отже, з вищезазначених причин копія договору оренди обладнання № 11/01/19-1 від 11 січня 2019 року не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника, а саме навантажувача. Таким чином, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЮ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Дане рішення було оформлене Протолоком № 7 від 21.02.2019 р.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет діє на засадах неупередженості та керується у своїй роботі приписами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, під час здійснення даної процедури закупівлі Замовник керувався принципами здійснення державних закупівель, що закріплені законодавцем в ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо розгляду тендерних пропозиції та оголошення переможця процедури закупівлі додатково зазначаємо, що відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до Закону та п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію: ціни. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Оскільки пропозиція ТОВ «ТЕПЛОЮГ» була відхилена з зазначених вище причин, Замовник, на виконання абзацу 2 ч.4 ст. 28 Закону, перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною є пропозиція ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО». Додатково зазначаємо, що Замовник не обирає, якою наступною розглядати тендерну пропозицію та не встановлює ціни тендерних пропозицій Учасників, тому не може відповідати за суму цінової пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО». Як нами вже було зазначено, Замовником відбувся розгляд наступної цінової пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною у відповідності до Закону та з неухильним дотриманням принципів державних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено